Top 10 Allianser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1915

Guest
Som jag sa. Jag skiter i alla ursäkter och anledningar! Kanske inte Nike går under idag och inte imorgon men en dag händer det. Jag har lite färgade glasögon i den här frågan men den andra sidan är starkare. Nike förlorar städer nu. De är fortfarande bland de bästa och farligaste men inte länge till.:cool:

Haha har kollat statestiken, de har inte förlorat många städer ;)

De är spelare som gått över till Korinth som de har förlorat städer ifrån :)
 

DeletedUser1523

Guest
Haha har kollat statestiken, de har inte förlorat många städer ;)

De är spelare som gått över till Korinth som de har förlorat städer ifrån :)


Bektar, lille vän!

Det är skillnad på statistiken och stat. estetiken, något som du och framförallt Nike kommer att vara alltför väl medvetna om inom de närmsta veckorna.



:cool:
 

DeletedUser

Guest
Tror du på detta fortfarande?

Att det är ett sjunkande skepp? eller att Jipi gått över?

Det Jipi gjorde tycker jag var under all kritik, men sedan förstår jag inte vitsen med det heller. Ni fick ju ingen information utan den som ni redan borde ha. Det enda som hände var att vi offrade lite stöd som vi ändå redan byggt upp.

Så Silver kan du inte vara så snäll o berätta exakt vad ni vann på detta lilla "super trick"?
 

DeletedUser1915

Guest
Bektar, lille vän!

Det är skillnad på statistiken och stat. estetiken, något som du och framförallt Nike kommer att vara alltför väl medvetna om inom de närmsta veckorna.



:cool:

Lille vän? Vän? Jag är inte din vän? & jag är då inte lite.

Jo, haha är inte med i Nike längre. Men min röst ligger helt klart på dem!
 

DeletedUser

Guest
Lille vän? Vän? Jag är inte din vän? & jag är då inte lite.

Jo, haha är inte med i Nike längre. Men min röst ligger helt klart på dem!

Ledsen att säga det men då lägger du nog din röst på fel allians ;)

Framtiden får väl utvisa motsatsen antar jag. Men min teori är att fler i Nike kommer att hoppa av och gå till Kornith och vissa till andra allianser. Och tillslut kommer )precis som du skriver tidigare) Nike endast bestå av en liten kärna spelare som kommer att stå sig bra men drivas på flykt av Epiales och Krios.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Exakt det här jag menar! Nike förlorar städer och jag som finns i ett område med nästan bara Nike märker dom knappt! Jag har respekt för de största krigarna i Nike men även de kommer i slutändan att falla.
 

DeletedUser914

Guest
HAHAHAHAH, man kan ju bara le stort emot hur vissa filosoferar .. vad hände med warzo btw, över miljon och länge topp 10 men nu finns han inte mer..
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAH, man kan ju bara le stort emot hur vissa filosoferar .. vad hände med warzo btw, över miljon och länge topp 10 men nu finns han inte mer..

Tror han helt enkelt ledsnade på att spela. Börjar dugga tätt nu med spelare som slutar. Men det är ju inte så konstigt då det inte händer speciellt mycket på servern.
 

DeletedUser914

Guest
Tror han helt enkelt ledsnade på att spela. Börjar dugga tätt nu med spelare som slutar. Men det är ju inte så konstigt då det inte händer speciellt mycket på servern.

Ne sitter man rullar tummar oh väntar, blir sur om man får ink är de ju svårt komma nån vart :D
 

DeletedUser

Guest
Ledsen att säga det men då lägger du nog din röst på fel allians ;)

Framtiden får väl utvisa motsatsen antar jag. Men min teori är att fler i Nike kommer att hoppa av och gå till Kornith och vissa till andra allianser. Och tillslut kommer )precis som du skriver tidigare) Nike endast bestå av en liten kärna spelare som kommer att stå sig bra men drivas på flykt av Epiales och Krios.

:cool:

It has begun!

:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Som sagt Nike faller. Men bara en liten fråga till celleequie. Varför har du lämnat Nike och startat en allians som du lämnade för länge sedan?
 

DeletedUser914

Guest
Som sagt Nike faller. Men bara en liten fråga till celleequie. Varför har du lämnat Nike och startat en allians som du lämnade för länge sedan?

Sådana frågor kan du göra på PM än sända på forumet om du ens är intresserad av veta svaret.
 

DeletedUser

Guest
1337

vinner kanske inte "uthållighetens" pris... men är absolut Betas främsta krigarallians...

Be 1337 - live 1337
 

DeletedUser

Guest
Men nu är jag förbryllad...:confused:

Rebellion var ju en ihopslagning av trötta 1337 och döende EK2K. Det skulle ju vara en nystart för er alla och ni skulle härska över Beta haven...

Dög inte namnet? För det går ju att ändra namn utan att byta allians...

Och nu tar ni in de spelare från EK2K som förut inte ville vara med i Rebellion i detta nya Epiales (eller hette det "Oneiroi"? eller helt enkelt "nattmaran")...

Hrrm, hum, undrar hur det låter nu?

"Detta blir en nystart och vi ska härska över hela Beta servern..." :D

Nja... 1337 slogs inte ihop med EK2K... däremot svalde Rebellion en del 1337 när 1337 upplöstes...
 

DeletedUser

Guest
vinner kanske inte "uthållighetens" pris... men är absolut Betas främsta krigarallians...

Be 1337 - live 1337

tss, bästa krigar allians som fick pisk av oss i Korinth? 1337 var 5 gånger så stor som oss och vi blev 1337's fall! bra krigar allians det du? ;)

knappast nåt att hänga i granen med det facit på handen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1742

Guest
Det finns ju dom som HJÄLPER en allians , och så finns det dom som stjälper dom.

Jag tror många vet vad jag syftar på.
 

DeletedUser

Guest
tss, bästa krigar allians som fick pisk av oss i Korinth? 1337 var 5 gånger så stor som oss och vi blev 1337's fall! bra krigar allians det du? ;)

knappast nåt att hänga i granen med det facit på handen

När var 1337 5ggr större än Korinth i hav 45?

mig veterligen var ALDRIG 1337 störst i hav 45...

mig veterligen fanns aldrig Korinth (möjligen enstaka städer?) i hav 55...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp