Top 10 Allianser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När var 1337 5ggr större än Korinth i hav 45?

mig veterligen var ALDRIG 1337 störst i hav 45...

mig veterligen fanns aldrig Korinth (möjligen enstaka städer?) i hav 55...

men snälla, det där är bara en fråga om geografisk orientering som du dillar om nu, är det längre avstånd menar du att skicka anfall med samma km sträcka (om man skulle haft det) om städerna ligger i olika hav?
och 1337 var 5 gånger så stor som lilla skit korinth som ni trodde vi var. som sagt, med facit på handen så kan du komma med vilka bortförklaringar som helst, det tar inte bort det faktum att ni föll till största orsaken till oss. så 1337 med dig som ledare ger jag inget för, med andra ledare så kunde det blivit nåt grymt!
 

DeletedUser

Guest
men snälla, det där är bara en fråga om geografisk orientering som du dillar om nu, är det längre avstånd menar du att skicka anfall med samma km sträcka (om man skulle haft det) om städerna ligger i olika hav?
och 1337 var 5 gånger så stor som lilla skit korinth som ni trodde vi var. som sagt, med facit på handen så kan du komma med vilka bortförklaringar som helst, det tar inte bort det faktum att ni föll till största orsaken till oss. så 1337 med dig som ledare ger jag inget för, med andra ledare så kunde det blivit nåt grymt!

vi krigade ju aldrig på allvar med Korinth...

och 1337 var dominanten i hav 55... och alldeles för få ville bosätta sig i hav 45... därför gick kriget som det gick... det var inte särskilt många i 1337 som deltog, så ska vi räkna faktiskt delaktiga medlemmar så är det långt ifrån 5ggr större... utan snarare ni som var större än oss...

och Korinth var ingen liten skit... det var en bra krigarallians med en aktivitetsnivå som jag avundades om du minns... jag försökte ju värva er... :p
 

DeletedUser

Guest
vi krigade ju aldrig på allvar med Korinth...

och 1337 var dominanten i hav 55... och alldeles för få ville bosätta sig i hav 45... därför gick kriget som det gick... det var inte särskilt många i 1337 som deltog, så ska vi räkna faktiskt delaktiga medlemmar så är det långt ifrån 5ggr större... utan snarare ni som var större än oss...

och Korinth var ingen liten skit... det var en bra krigarallians med en aktivitetsnivå som jag avundades om du minns... jag försökte ju värva er... :p

inte några seriösa försök? haha ni bad t.o.m Rebellion om hjälp med att gunsta oss så ni kunde lägga fokus på att anfalla, och att komma med bortförklaring "vi krigade inte seriöst" hur kan det då komma sig att vi var största orsaken till att ni föll ö.h.t om ni inte krigade seriöst mot oss? försöker du rädda ditt anseende nu tro? ;)
och det var just därför som ni inte klarade av oss, för vi hade aktiviteten och kunde kriga, i början av det kriget trodde ni det var bara att köra över lilla Korinth, men ni fick ett raskt uppvaknande när ni började förlora städer till oss medan vi behöll våra hela tiden, med undantag för dom som tappat anslutning vid tex strömavbrott. DET var er stora bedrift mot oss!

samma mönster såg vi från nästa stora allians som trodde vi var en lätt match, ska bli intressant nu när man tillhör en stor allians och man har mer resurser att använda
 

DeletedUser

Guest
snälla bjud in mig någon.


Off topic: Jag tror du kan ge upp med att någon av de stora allianserna kommer bjuda in dig. Du är helt enkelt för liten för att någon ska tycka det är värt det.

edit: Vart är våra mods? Dem borde ge denna person några tips om hur man använder detta forum.

Det finns en separat tråd om rekrytering, där ska du ansöka om att få gå med i allianser, är det ingen som bjuder in dig ändå så är det ingen mening att du börjar spamma dom andra forums-sektionerna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser914

Guest
Off topic: Jag tror du kan ge upp med att någon av de stora allianserna kommer bjuda in dig. Du är helt enkelt för liten för att någon ska tycka det är värt det.

edit: Vart är våra mods? Dem borde ge denna person några tips om hur man använder detta forum.

Det finns en separat tråd om rekrytering, där ska du ansöka om att få gå med i allianser, är det ingen som bjuder in dig ändå så är det ingen mening att du börjar spamma dom andra forums-sektionerna.

Väntat på mods ska ge varning för off topic men dom verkar ha gått i dvala^^
 

DeletedUser378

Guest
Jag finns här inne dagligen även om jag kanske inte skriver i just Beta sektionen särskilt ofta.

Kommer dock inte att läggas några straffpoäng den här gången ;)
 

DeletedUser

Guest
inte några seriösa försök? haha ni bad t.o.m Rebellion om hjälp med att gunsta oss så ni kunde lägga fokus på att anfalla, och att komma med bortförklaring "vi krigade inte seriöst" hur kan det då komma sig att vi var största orsaken till att ni föll ö.h.t om ni inte krigade seriöst mot oss? försöker du rädda ditt anseende nu tro? ;)
och det var just därför som ni inte klarade av oss, för vi hade aktiviteten och kunde kriga, i början av det kriget trodde ni det var bara att köra över lilla Korinth, men ni fick ett raskt uppvaknande när ni började förlora städer till oss medan vi behöll våra hela tiden, med undantag för dom som tappat anslutning vid tex strömavbrott. DET var er stora bedrift mot oss!

samma mönster såg vi från nästa stora allians som trodde vi var en lätt match, ska bli intressant nu när man tillhör en stor allians och man har mer resurser att använda

hur många av mina h55-städer användes i mina anfall mot korinthstäder?

jag hade om jag minns rätt 3 städer i h45... 70-75 i h55... när jag "lekte" i h45...så använde jag dessa 3...

så visst - en stor fiende på 78städer anfaller er...
men i realiteten en "stor" fiende på 3 städer anfaller er...

ja...gissa utfallet... och gissa "hur seriöst" det avses...

jag krigade framförallt mot Elite och Krios... dom som fanns i h55... och det var den "vårdslösa" expansionen till h45 och vissa sammanslagningar som var sånt jag inte riktigt var delaktig i - som i viss mån bidrog till vårt fall...

men det var inget krig som knäckte oss - det var "imperiets lathet" - alltfler inaktiva spelare, krigarna försvann, ie-byggare tog över...

krigarna som erövrade städer och byggde upp sig på offensiva krigspoäng försvann... och deffspelarna på IE tog över när dessa försvann... sen när det vankades krig - drog alla deffspelare... => så nej... det var inte korinth som fick 1337 på fall...

det var romarrikets fall i 1337 - inaktiviteten som fick oss på fall...
och till stor del - freden med Elite... icke-kriget mot Krios... för hade vi inte gett "krios" expansionen i fredstid med all kp från kriget... så hade ev. krigarna varit kvar på beta "lite längre"... hav 45 var aldrig 1337-hav...

och - möjligen kan man såga vår interna uppdelning - för visst är det som du säger - "samma avstånd" oavsett hav är samma restid... men organiserar man en allians utifrån hav... och där varje hav i sig i mångt o mycket blir sin egen lilla klan inom alliansen... så är det en i längden ohållbar organisation - det håller jag med om... men hav 45 blev lite "sin egen" medan hav 55 körde sitt race... inaktivitet och bristande samverkan mellan haven... inte krig mot någon specifik allians...

men boosta ditt ego lite du :)
 

DeletedUser

Guest
märkligt att du säger en sak medan övriga f.d 1337 spelare säger en annan sak och det är info taget från dom. mitt ego är inte direkt behov av nån boost, jag kör på mot mina fiender oavsett vem det är, klarar jag det så klarar jag det, klarar jag inte det så får man anpassa sig, är nog därför jag ligger etta på off rankingen nuförtiden. hade varit ett nöje att få kriga mer seriöst mot dig med och få sätta dig på plats ordentligt så du inte kan sitta där och skriva "jag är obesegrad för jag gav upp så ingen annan kan besegra mig" i min värld är det feghet! hade det varit lite mer stake i dig så skulle du inte gett upp och dragit med svansen mellan benen och nu uppstå från det döda med attityden "jag är bättre än alla er"
det är inte särskilt bra av en ledare att dra när det krisar sig oavsett om det är en allians fall eller inte! du ska stanna kvar för att visa ledarattityd!

jag nämnde det innan, 1337 hade blivit nåt otroligt bra om inte du varit deras ledare! är det en stabil och duktig ledare så speglar det av sig i alliansen oxå! (kan tolkas som att jag tar åt mig cred för Korinth nu, men det beror inte bara på mig att vi lyckades så bra, utan det är alla eldsjälar som vi bestod av)
 

DeletedUser

Guest
har ingen svans...

märkligt att du säger en sak medan övriga f.d 1337 spelare säger en annan sak och det är info taget från dom. mitt ego är inte direkt behov av nån boost, jag kör på mot mina fiender oavsett vem det är, klarar jag det så klarar jag det, klarar jag inte det så får man anpassa sig, är nog därför jag ligger etta på off rankingen nuförtiden. hade varit ett nöje att få kriga mer seriöst mot dig med och få sätta dig på plats ordentligt så du inte kan sitta där och skriva "jag är obesegrad för jag gav upp så ingen annan kan besegra mig" i min värld är det feghet! hade det varit lite mer stake i dig så skulle du inte gett upp och dragit med svansen mellan benen och nu uppstå från det döda med attityden "jag är bättre än alla er"
det är inte särskilt bra av en ledare att dra när det krisar sig oavsett om det är en allians fall eller inte! du ska stanna kvar för att visa ledarattityd!

jag nämnde det innan, 1337 hade blivit nåt otroligt bra om inte du varit deras ledare! är det en stabil och duktig ledare så speglar det av sig i alliansen oxå! (kan tolkas som att jag tar åt mig cred för Korinth nu, men det beror inte bara på mig att vi lyckades så bra, utan det är alla eldsjälar som vi bestod av)

tyvärr kan jag inte dra med svansen mellan benen - eftersom jag inte har någon svans...

det är medlemmarna som väljer sin ledare... det är inte ledaren som väljer alliansen... så om dom vore så missnöjda som du säger - varför avsattes jag inte som ledare? eftersträvade för den delen aldrig alliansledarskapet... och jag ledsnade på beta redan i december - så var det "då" jag försvann med svansen mellan benen... *host* hur var det nu...har jag svans? hmm... nej, någon sådan har jag inte... så nej, det håller inte...

jag "återvände" i januari för att underverken utlovades då...och i mars utan underverk så var jag helt enkelt less...på..: "neverending" :)
 

DeletedUser

Guest
tyvärr kan jag inte dra med svansen mellan benen - eftersom jag inte har någon svans...

det är medlemmarna som väljer sin ledare... det är inte ledaren som väljer alliansen... så om dom vore så missnöjda som du säger - varför avsattes jag inte som ledare? eftersträvade för den delen aldrig alliansledarskapet... och jag ledsnade på beta redan i december - så var det "då" jag försvann med svansen mellan benen... *host* hur var det nu...har jag svans? hmm... nej, någon sådan har jag inte... så nej, det håller inte...

jag "återvände" i januari för att underverken utlovades då...och i mars utan underverk så var jag helt enkelt less...på..: "neverending" :)

Så som jag kommer ihåg det så fanns det två starka anledningar till varför 1337 föll. En ruskigt dålig ledning (detta efter att Firetongue försvann, som med facit i han verkade styra allting själv), ledningen var oerhört oengagerad och vissa av dom hade legitima anledningar till att bortprioritera grepo. Sen fanns det två delar av 1337, en stor del (originalet) i H55 och en lite mindre del i H45. Delen i H45 fick stå emot Korinth i princip på egen hand då H55 spelarna inte hade speciellt stor lust att hjälpa till varken offensivt (förståeligt) eller defensivt (egoistiskt). Till slut så började folk tröttna på denna oengagerade allians med ledning så det började smidas planer om att gå någon annanstans. Jag förhandlade med forna TSE om att jag + några till skulle få gå till vad som då var Nike. Fick då reda på att vissa av ledningen redan hade skapat en deal med dom om att gå dit.

Så sammanfattat så var det Korinth + en ledning som inte visste när det var dags att kliva ner ifrån ledarrollen + i princip inget teamwork som fick 1337 på fall. Detta är iaf så jag ser på saken...
 

DeletedUser

Guest
Så som jag kommer ihåg det så fanns det två starka anledningar till varför 1337 föll. En ruskigt dålig ledning (detta efter att Firetongue försvann, som med facit i han verkade styra allting själv), ledningen var oerhört oengagerad och vissa av dom hade legitima anledningar till att bortprioritera grepo. Sen fanns det två delar av 1337, en stor del (originalet) i H55 och en lite mindre del i H45. Delen i H45 fick stå emot Korinth i princip på egen hand då H55 spelarna inte hade speciellt stor lust att hjälpa till varken offensivt (förståeligt) eller defensivt (egoistiskt). Till slut så började folk tröttna på denna oengagerade allians med ledning så det började smidas planer om att gå någon annanstans. Jag förhandlade med forna TSE om att jag + några till skulle få gå till vad som då var Nike. Fick då reda på att vissa av ledningen redan hade skapat en deal med dom om att gå dit.

Så sammanfattat så var det Korinth + en ledning som inte visste när det var dags att kliva ner ifrån ledarrollen + i princip inget teamwork som fick 1337 på fall. Detta är iaf så jag ser på saken...

psss tyvärr så började 1337 rasa när spelare som inte kunde spelet kom in och ropade på hjälp som små barn så fort de blev anfallna, de spelarna sitter nu i nwo och de hoppar gladeligen till största alliansen då de saknar förmågan att försvara sig själv.jag smed inga planer men blev tillfrågad att gå med i nike (med snoosarens konspiratörer)men avböjde, spelade allianslös i någon månad.sen ang h55 så var vi en handfull spelare mot fienden och vi vann ,fast med facit i hand var/är de grepolis bästa spelare,nwo kan stoltsera de har grepolis bästa hoppitossor i alliansen :D
 

DeletedUser

Guest
psss tyvärr så började 1337 rasa när spelare som inte kunde spelet kom in och ropade på hjälp som små barn så fort de blev anfallna, de spelarna sitter nu i nwo och de hoppar gladeligen till största alliansen då de saknar förmågan att försvara sig själv.jag smed inga planer men blev tillfrågad att gå med i nike (med snoosarens konspiratörer)men avböjde, spelade allianslös i någon månad.sen ang h55 så var vi en handfull spelare mot fienden och vi vann ,fast med facit i hand var/är de grepolis bästa spelare,nwo kan stoltsera de har grepolis bästa hoppitossor i alliansen :D

...och ännu en gång har tf fabricerat en egen version av sanningen, måste vara skönt om du nu tror på det själv, oerhört användbart att så fort något inte är som man vill ja då ändrar man det bara i skallen på sig själv å sen börjar man sakta tro på det... Ja du tf du är en karaktär utan dess like (ta det inte som en komplimang, jag vet att du kommer göra det oavsett, men det var inte menat som en) sen är det ju ganska underhållande att en person ifrån Krios talar illa om hoppetossor när Betas två största sådana gick med där för inte alltför längesen. TF's attityd gjorde också att många av dom mindre spelarna som inte hade samma erfarenhet flydde alliansen då dom inte klarade av hans onödigt hårda ord... Den enda slutsatsen jag kan dra är att han inte har något annat på gång i sitt liv, varken jobb, tjej eller vänner. Annars får jag svårt att förklara hur du kan brusa upp dig och framför allt bry dig så j*kla mkt... Tragi-komiskt skulle iaf jag kalla det för.


:cool:
 

DeletedUser

Guest
tyvärr kan jag inte dra med svansen mellan benen - eftersom jag inte har någon svans...

det är medlemmarna som väljer sin ledare... det är inte ledaren som väljer alliansen... så om dom vore så missnöjda som du säger - varför avsattes jag inte som ledare? eftersträvade för den delen aldrig alliansledarskapet... och jag ledsnade på beta redan i december - så var det "då" jag försvann med svansen mellan benen... *host* hur var det nu...har jag svans? hmm... nej, någon sådan har jag inte... så nej, det håller inte...

jag "återvände" i januari för att underverken utlovades då...och i mars utan underverk så var jag helt enkelt less...på..: "neverending" :)

haha var det där ditt bästa svar på det? att du inte har en svans! att man skulle behöva sjunka ner till en sån nivå att behöva berätta att det är ett uttryck trodde jag då inte :D
jag vet hur det var för oss i Korinth att kriga mot "mäktiga" 1337, det var mer motstånd i krios än vad det var i 1337, och för oss var det många gånger som ett uppdukat smörgåsbord med era städer. och är en allians sådär så platsar man verkligen inte bland toppen av bästa allianser.

men lev du i ditt förflutna och förvrängda bild av hur saker gick till, jag har bättre saker för mig som att vinna beta servern för jag lirar än ;)
 

DeletedUser1724

Guest
psss tyvärr så började 1337 rasa när spelare som inte kunde spelet kom in och ropade på hjälp som små barn så fort de blev anfallna, de spelarna sitter nu i nwo och de hoppar gladeligen till största alliansen då de saknar förmågan att försvara sig själv.jag smed inga planer men blev tillfrågad att gå med i nike (med snoosarens konspiratörer)men avböjde, spelade allianslös i någon månad.sen ang h55 så var vi en handfull spelare mot fienden och vi vann ,fast med facit i hand var/är de grepolis bästa spelare,nwo kan stoltsera de har grepolis bästa hoppitossor i alliansen :D

Dom där små spelarna som "bad" om hjälp hela tiden som du anser vara dåliga är idag bättre spelare och du var själv en sådan spelare som bad om hjälp det är lätt att säga att andra är sämre när man sitter på ett arsenal så man kan deffa sig själv emot andra spelare.

Btw så kommer nog alla hålla med mig återigen om att dessa småspelare bidrog med mer deff till H45 än du gjorde :) <3
 

DeletedUser1724

Guest
tyvärr kan jag inte dra med svansen mellan benen - eftersom jag inte har någon svans...

det är medlemmarna som väljer sin ledare... det är inte ledaren som väljer alliansen... så om dom vore så missnöjda som du säger - varför avsattes jag inte som ledare? eftersträvade för den delen aldrig alliansledarskapet... och jag ledsnade på beta redan i december - så var det "då" jag försvann med svansen mellan benen... *host* hur var det nu...har jag svans? hmm... nej, någon sådan har jag inte... så nej, det håller inte...

jag "återvände" i januari för att underverken utlovades då...och i mars utan underverk så var jag helt enkelt less...på..: "neverending" :)

Under den kortare perioden jag var med i 1337 så kan jag säga att visst du HAR bra egenskaper som en ledare ska ha men du fick inte riktigt med dig alla andra och när du inte fick det och ingen gjorde som du sa så sket du i allt och körde ditt eget race som alla andra, jag säger inte att jag inte skulle gjort samma sak men jag är då igen ingen ledare utan en som hjälper ledaren.

en annan sak som gjorde att många tröttnade på 1337 var när du bad om hjälp för din lilla SKIT stad som du grundat i H44 på en av NIKE's öar och ville ha uppdeffad för att försvaras eftersom dom ägde alla andra städer på den ön.

DET gjorde att nästan hela alliansens deff från H45 försvann och sen när Korinth anföll så deffade de som hade egen deff kvar sig själva och som vanligt så var det ett par enstaka spelare som ALLTID deffade andra trots att de inte hade så mycket deff kvar, jag kan inte komma på någon speciell men jag och många andra vet att det var så.

1337 saknade aktiviteten och de i H55 saknade intresset för att jobba sig in i H45 så man kan säga att korinth var STÖRRE än 1337 i H45 fast vi hade dubbelt så många städer som dem.

Sen när ormarna Krios beslutade sig för att hugga 1337 i ryggen genom att planera offensiv mot oss så fick vi lov att köra 3 fronts krig?

1 front i hela H45 1 mot krios från H55 och en från H45 mot NIKE.

Sen när stora "Bra" spelare som Team Fix inte bidrar med annat än att fixa KP åt sig själv genom att köra mycket offensivt och sen bittra ihop totalt i forum och aldrig skicka stöd så är det inte så mycket att göra åt saken.

Fuvvan
 

DeletedUser

Guest
håller med

Så som jag kommer ihåg det så fanns det två starka anledningar till varför 1337 föll. En ruskigt dålig ledning (detta efter att Firetongue försvann, som med facit i han verkade styra allting själv), ledningen var oerhört oengagerad och vissa av dom hade legitima anledningar till att bortprioritera grepo. Sen fanns det två delar av 1337, en stor del (originalet) i H55 och en lite mindre del i H45. Delen i H45 fick stå emot Korinth i princip på egen hand då H55 spelarna inte hade speciellt stor lust att hjälpa till varken offensivt (förståeligt) eller defensivt (egoistiskt). Till slut så började folk tröttna på denna oengagerade allians med ledning så det började smidas planer om att gå någon annanstans. Jag förhandlade med forna TSE om att jag + några till skulle få gå till vad som då var Nike. Fick då reda på att vissa av ledningen redan hade skapat en deal med dom om att gå dit.

Så sammanfattat så var det Korinth + en ledning som inte visste när det var dags att kliva ner ifrån ledarrollen + i princip inget teamwork som fick 1337 på fall. Detta är iaf så jag ser på saken...

i mångt och mycket är detta helt överensstämmande med min bild... skönt att ha iaf en "korrekt" källa...

men samtidigt blir det ju bara en förstärkning av problemet - när alla medlemmar istället för att försöka stärka upp ledningen - (ledningen behövde ständigt folk...) - börjar med sina egna små race... nu förstår jag helt ert agerande i h45...

det som Nike tog var alla "ledare" i 1337 som inte ville vara ledare...utan bara "vanliga medlemmar"... och det symboliserar ju lite 1337-problemet - bara ledare som inte ville vara ledare... och en ensam spelare kan inte leda en allians...

Jag hade fått bli medlem i Nike om jag "inte begärt ledarrättigheter" - något som inte var ett krav från min sida - utan snarare erbjudande om att stå till ledningens förfogande...
 

DeletedUser

Guest
kolonin - Ares Underverk

Under den kortare perioden jag var med i 1337 så kan jag säga att visst du HAR bra egenskaper som en ledare ska ha men du fick inte riktigt med dig alla andra och när du inte fick det och ingen gjorde som du sa så sket du i allt och körde ditt eget race som alla andra, jag säger inte att jag inte skulle gjort samma sak men jag är då igen ingen ledare utan en som hjälper ledaren.

en annan sak som gjorde att många tröttnade på 1337 var när du bad om hjälp för din lilla SKIT stad som du grundat i H44 på en av NIKE's öar och ville ha uppdeffad för att försvaras eftersom dom ägde alla andra städer på den ön.

DET gjorde att nästan hela alliansens deff från H45 försvann och sen när Korinth anföll så deffade de som hade egen deff kvar sig själva och som vanligt så var det ett par enstaka spelare som ALLTID deffade andra trots att de inte hade så mycket deff kvar, jag kan inte komma på någon speciell men jag och många andra vet att det var så.

1337 saknade aktiviteten och de i H55 saknade intresset för att jobba sig in i H45 så man kan säga att korinth var STÖRRE än 1337 i H45 fast vi hade dubbelt så många städer som dem.

Sen när ormarna Krios beslutade sig för att hugga 1337 i ryggen genom att planera offensiv mot oss så fick vi lov att köra 3 fronts krig?

1 front i hela H45 1 mot krios från H55 och en från H45 mot NIKE.

Sen när stora "Bra" spelare som Team Fix inte bidrar med annat än att fixa KP åt sig själv genom att köra mycket offensivt och sen bittra ihop totalt i forum och aldrig skicka stöd så är det inte så mycket att göra åt saken.

Fuvvan

Kolonin ares underverk - var en strategisk plan - utifrån av Grepolis utlovade underverk... Ares fyllde ön med kolonier... jag deltog... och det var deff från h55, det var deff från h44, från våra förbundsallierade också - inte bara h45

och deffar bygger man upp på ca 3-4 dagar... alla gånger på en vecka...så det går inte att säga att den kolonin sänkte 1337...

ska vi bara ge bort gratis öar...? när grepolis utlovar underverken i januari...och vi gör det för att hindra andra allianser att bygga underverk...

att underverken sen inte kommer förrän 9 månader senare, ja, det blev ett "olycksfall" i arbetet... men om du bygger en strategi utifrån segerkraven - är den då felaktigt skapad - från början , bara för att spelet ändrar reglerna allteftersom (inte införa underverken i januari-mars...)

och Krios var ju en relativt ofarlig front...i mångt o mycket...

anfaller bara inaktiva spelare...och visst... IE-städer som "förlorades" men inte "aktiva allierade"... och inaktiva städer kan man aldrig försvara i längden...

och att man som en allians finns i flera hav - visar just på svårigheterna just med de långa avstånden... titta på ex. Drakens Rike på epsilon, väldigt koncentrerat område, visst dom finns i olika hav, och näraliggande, precis som jag och M79 diskuterat just avstånden...

men att hävda att jag med 50-60 städer av mina 75 i sydöstra h55 ska ha något att säga till om i h45...är ju rent patetiskt löjligt... 3-4 städer gör varken till eller från - offensivt/defensivt - men visst gör det symbolmässigt en del...

visst kan jag bidra med lite deffar i sydöstra h45 som är närmast min sydöstra h55, men då har jag mer i h65 att göra...och h56...än h45...avståndsmässigt...
 

DeletedUser

Guest
en sak jag inte fattar, du och 1337 är slut och bortglömt, varför håller du ens på och skriver här för?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp