Top 10 Allianser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tror det kommer gå så här. Nike splittras ( igen) ledarna startar en ny likadan allians hälften går till Fenix och hälften till Atenapolise. Rebbelion hamnar i krig med Fenix och dom förgör varandra. Atenapolise kommer gå upp i toppen och stannar där ett tag eftersom alla andra topp allianser slåss. Korinht kommer att hålla sig utanför och slår ihop sej med korinht base! MEBIH 1 kommer att växa sig starka och förmodligen starta ett nytt krig mot dom i Rebbelion eller Fenix. Krios kreo ja krios kommer att komma två eftersom dom förmodligen är i förbund med Atenapolis. Nike LN blir syster allians till dom som vinner av Rebbelion och Fenix Red eye alliace kommer att bli mindre och mindre och tillslut försvinna som 1337:cool:


Hahahahaha undrar om det är möjligt att faktiskt hamna längre ifrån sanningen med sin "framtidsvision". Don't quit your day job ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Jag tror det kommer gå så här. Nike splittras ( igen) ledarna startar en ny likadan allians hälften går till Fenix och hälften till Atenapolise. Rebbelion hamnar i krig med Fenix och dom förgör varandra. Atenapolise kommer gå upp i toppen och stannar där ett tag eftersom alla andra topp allianser slåss. Korinht kommer att hålla sig utanför och slår ihop sej med korinht base! MEBIH 1 kommer att växa sig starka och förmodligen starta ett nytt krig mot dom i Rebbelion eller Fenix. Krios kreo ja krios kommer att komma två eftersom dom förmodligen är i förbund med Atenapolis. Nike LN blir syster allians till dom som vinner av Rebbelion och Fenix Red eye alliace kommer att bli mindre och mindre och tillslut försvinna som 1337:cool:

Hahaha xD väx upp … REA försvinna? xD Den var ny …

Angående de andra, tror Nike skulle bli sura över att splittras & även jag, va ska jag ha för skor? Adidas? Nee. Nike <3
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte hur du kan ta upp det inlägget nu. Jag menar då hade jag ingen fakta alls om vad som på gick och de var längesen. Men jag står fast vid en punkt. Nike kommer att splittras. Ingen i Nike kan förneka att de sjunker i poäng och spelare. Och nu kommer väll någon historia om att Nike ökade för ett tag sen och att de är inaktiva och att eftersom att jag inte har lika mycket krigspoäng som er borde jag inte skriva något. Men fakta kvarstår: De är inte störst längre och kommer nog aldrig bli det igen. :cool:
 

DeletedUser2076

Guest
Uppdatering!
Rank Alliance Points Cities
1st Epiales 47,972,010 3,943
2nd Nike 37,562,686 3,132
3rd Krios kero ja dios 35,899,622 2,981
4th Korinth 19,353,510 1,706
5th Epiales Jr. 15,884,096 1,528
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte hur du kan ta upp det inlägget nu. Jag menar då hade jag ingen fakta alls om vad som på gick och de var längesen. Men jag står fast vid en punkt. Nike kommer att splittras. Ingen i Nike kan förneka att de sjunker i poäng och spelare. Och nu kommer väll någon historia om att Nike ökade för ett tag sen och att de är inaktiva och att eftersom att jag inte har lika mycket krigspoäng som er borde jag inte skriva något. Men fakta kvarstår: De är inte störst längre och kommer nog aldrig bli det igen. :cool:

Vadå fattar inte hur jag kan ta upp det inlägget nu? Det är väl nu man ska ta upp inlägget för att med facit i hand se efter om det stämde. Vilket det inte gjorde, på någon punkt. Förutom att Korinth och Korinth base slogs ihop men det behöver man ju inte ens ha spelat Grepolis för att fatta ;)

Btw så tror jag inte Nike kommer splittras, kärnan kommer bestå och den är oerhört stabil. Och om vi ska gå på hur det brukar bli när du siar i framtiden så bör ju Nike vinna hela skiten ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att sedan den 1/8 har Epiales ökat med 222,598 poäng, 30 städer samt 3,061,368 kill P,

Därefter ryktas även att Nike har förlorat 3,110,244 poäng, 203 städer samt ökat 3,598,780 i Kill på

Det ser ut att gå åt ett håll och det är inte åt Nikes.

Hur det ser ut med erövringar orkar jag inte räkna (ock överlåter till någon med mer fritid :p ) men om man kollar på totala Alliance achievements så leder Nike med:
1. Nike 281
2. Epiales 229

:cool::cool::cool:
 

DeletedUser1915

Guest
Det ryktas att sedan den 1/8 har Epiales ökat med 222,598 poäng, 30 städer samt 3,061,368 kill P,

Därefter ryktas även att Nike har förlorat 3,110,244 poäng, 203 städer samt ökat 3,598,780 i Kill på

Det ser ut att gå åt ett håll och det är inte åt Nikes.

Hur det ser ut med erövringar orkar jag inte räkna (ock överlåter till någon med mer fritid :p ) men om man kollar på totala Alliance achievements så leder Nike med:
1. Nike 281
2. Epiales 229

:cool::cool::cool:

ööö? :eek: Kan ju inte stämma men :eek:
 

DeletedUser

Guest
ööö? :eek: Kan ju inte stämma men :eek:

Ser nu att den hamnade kanske i fel tråd men admin får väl flytta den.

Jo det bör stämma. Kan säkert ha ränat fel på något p men det tror jag inte.

Men en skärmdump kanske säger mer än siffror och ord ;)

 

DeletedUser1915

Guest
Ser nu att den hamnade kanske i fel tråd men admin får väl flytta den.

Jo det bör stämma. Kan säkert ha ränat fel på något p men det tror jag inte.

Men en skärmdump kanske säger mer än siffror och ord ;)


Måste hänt något när den trogne defaren (Jag alltså) "lämna" nike kretsen då ;) Finns faktiskt något som heter PM ;)
 

DeletedUser

Guest
Måste hänt något när den trogne defaren (Jag alltså) "lämna" nike kretsen då ;) Finns faktiskt något som heter PM ;)

Alltså detta är ingen NIke Vs Epiales. Utan totalt hur det ser ut inom allianserna ökning/minskning osv i respektive allians.
Ber om ursäkt om jag fick dig att tro något annat. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nike kommer att splittras alla medgångsspelare från 1337 gick dit--- i motgång konspirerar de och förgiftar alliansen


Och av Nikes 49 medlemmar så är 8-9 av dom gamla 1337:are så även om samtliga dom gick en annan väg vilket är föga troligt så skulle inte Nike splittras, det är iaf inte så jag definierar splittras.

Har sagt det förr och jag säger det igen, poängen som Nike har tappat är inte speciellt viktig då den stabila kärnan är kvar mer eller mindre. Dom har tappat ett par spelare i H45 (till Korinth pga geografin) och sen är det inte dom vassaste knivarna i lådan som gått Epi (Jipi skulle väl vara undantaget).
 

DeletedUser1915

Guest
Och av Nikes 49 medlemmar så är 8-9 av dom gamla 1337:are så även om samtliga dom gick en annan väg vilket är föga troligt så skulle inte Nike splittras, det är iaf inte så jag definierar splittras.

Har sagt det förr och jag säger det igen, poängen som Nike har tappat är inte speciellt viktig då den stabila kärnan är kvar mer eller mindre. Dom har tappat ett par spelare i H45 (till Korinth pga geografin) och sen är det inte dom vassaste knivarna i lådan som gått Epi (Jipi skulle väl vara undantaget).

Sen var de han som fick ta över ett konto som gick över till epi?
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa. Jag skiter i alla ursäkter och anledningar! Kanske inte Nike går under idag och inte imorgon men en dag händer det. Jag har lite färgade glasögon i den här frågan men den andra sidan är starkare. Nike förlorar städer nu. De är fortfarande bland de bästa och farligaste men inte länge till.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa. Jag skiter i alla ursäkter och anledningar! Kanske inte Nike går under idag och inte imorgon men en dag händer det. Jag har lite färgade glasögon i den här frågan men den andra sidan är starkare. Nike förlorar städer nu. De är fortfarande bland de bästa och farligaste men inte länge till.:cool:

Kan inte mer än hålla med ovanstående talare!

:cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp