Top 10 Allianser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ska då skriva lite tankar och funderingar på allianser, vissa finns inte längre osv. men nån ordning kommer kanske inte komma.

1. Korinth - Om jag nu skulle rangordna nån allians så är det ändå Korinth, en allians jag lirat större delen av min tid på GP och byggt den alliansen från grunden och haft bra stunder och dåliga stunder och sjukt mycket minnen och helt klart spelat med dom bästa spelarna man kan hitta där.

2. -NWO- - Nystart blev ihopslagningen med Nike och man mötte ett nytt gäng av otroligt bra folk, och som det ser ut nu så kommer man få lära känna alla dessa minst lika bra som dom i Korinth när vi kommer som vinnare till hjältevärlden. :)

3. Krios kero ja dios - En allians som har visat ett bra motstånd och bjudit upp till en bra kamp hittills i vårat krig, en tråkig sak dock är att många verkar ta saker för seriöst där. När vi snackade om att kriga mot Krios kero ja dios innan det utbröt så visste vi att det skulle bli mer motstånd än 1337 gav, vilket visade sig vara rätt. finns fler saker som är till deras nackdel men onödigt att blicka bakåt hela tiden.

4. TVoG (The Vikings of Greece) - Den alliansen var jag med i innan Korinth och lärde mig en hel del där, och många i kärnan från Korinth kom därifrån. har dock ingen direkt bra uppfattning från dom andra i den alliansen.

5. IAoG - För oss i Korinth är den alliansen mer känd som "Imparna" för det var mycket enklare att säga och skriva, samt att när vi krigade mot dessa var motståndet ett skämt, jag minns när vi var upptagna med massiva IE och vi var så låsta i just det så ligger imparna på oss otroligt mycket och vi behöver knappt bry oss om att försvara våra städer. sen började vi anfalla tillbaka lite lätt, då ger dom sig på krios och kort därefter föll den alliansen. Men har sett spelare nu för tiden från forna imparna vara helt olik sig sen den tiden så det inte verkar som det är nåt mot den enskilde.

6. 1337 - Kommer genast att tänka på en låt text, "snygg brud i lyxförpackning", varför? jo, för det var sånt snack om att dom var så mäktiga och duktiga och fruktade, men vi fick se en tvärtom bild av just dessa grejer, dom levde långt ifrån dessa förväntningarna vi hade - att få kriga! det visade sig vara helt fel, ist var det många gånger som ett uppdukat smörgåsbord för oss, bara plocka det vi ville ha och vi rensade bort dom bland oss och städade fint i hav45.

7. 1337 akademi - En allians som inte visade nåt speciellt, lite liv när vi pangade på dom och plockade städer, annars nästan ingenting. Dom försökte väl lite lätt när 1337 gjorde nåt, men oftast så var det en allians som mest flöt omkring

finns fler allianser som vi haft förbund med men har aldrig sett så mycket av dom för att kunna skriva nåt om dom, tex Fenix, vi hade förbund med dom och såg dock inget om dom tyvärr :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp