Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser

Guest
måste bara berömma shingzu, offentligt! :) sjukaste jäveln på att ducka vilken tid på dygnet som helst... började kötta hans deff klockan 1-2 igår natt, skickade 250 bs mot hans 170 biror som skulle vara framme ca 1 min innan natbonus.. han duckar. han har ca 100 bondplatser trupper kvar i staden... ja kommer med 2 full byggda armeer ca 1500 bondplatser mark + 40-50 bs..

han sänker allt. och sänker även mitt ks som skulle gått i hamn klockan 4 ungefär...

SJUK!!!..

Jag får tacka får berömmet! Det värmer.

Sen är det du säger i sak rätt. Det är bara det att jag inte var inloggad. Alltså kunde jag inte ducka.

Det finns andra sätt ;)
 

DeletedUser378

Guest
namnlsui.png


http://img28.imageshack.us/img28/3432/namnlsui.png
 

DeletedUser

Guest
Jag får tacka får berömmet! Det värmer.

Sen är det du säger i sak rätt. Det är bara det att jag inte var inloggad. Alltså kunde jag inte ducka.

Det finns andra sätt ;)

har du anställt någon?..

och om du inte var inloggad men lyckas förflytta trupper iaf.. är inte de fusk? :D
 

DeletedUser

Guest
har du anställt någon?..

och om du inte var inloggad men lyckas förflytta trupper iaf.. är inte de fusk? :D

Bara att försöka lista ut vad du tror din FI skall göra. Svårare är det inte.

Och Lothoria kan säker bekräfta att jag inte var inloggad/aktiv.
 

DeletedUser378

Guest
Kan jag absolut. Ge mig klockslag så kan jag ta fram all info om det.
 

DeletedUser

Guest
Kan jag absolut. Ge mig klockslag så kan jag ta fram all info om det.


[report]f47a5ad41caa8fd685b1454308399cfc[/report]

[report]1ee54aaa01b9a915118c6e56298cdeb3[/report]

[report]5e139853ab47715a8be71fe6f97fc288[/report]


kolla på dom i ordning uppifrån å ner.. så fattar du va ja menar. de e även 3 anfall imellan tror ja nått utan biror i hamnen och 2 med biror i hamnen innan ks



med detta säger ja inte att du fuskar shingzu. utan som ja sa tidigare. sjukt grym på att ducka... jag fattar iaf inte hur du så snyggt kan ducka utan att själv styra gubbarna, jag kanske är noob vet inte. lär mig isåfall? :D
 

DeletedUser678

Guest
[report]f47a5ad41caa8fd685b1454308399cfc[/report]

[report]1ee54aaa01b9a915118c6e56298cdeb3[/report]

[report]5e139853ab47715a8be71fe6f97fc288[/report]


kolla på dom i ordning uppifrån å ner.. så fattar du va ja menar. de e även 3 anfall imellan tror ja nått utan biror i hamnen och 2 med biror i hamnen innan ks



med detta säger ja inte att du fuskar shingzu. utan som ja sa tidigare. sjukt grym på att ducka... jag fattar iaf inte hur du så snyggt kan ducka utan att själv styra gubbarna, jag kanske är noob vet inte. lär mig isåfall? :D

han kanske tajmade in deff också? :O
 

DeletedUser

Guest
han kanske tajmade in deff också? :O

jo de e klart han måste gjort ^^... men ja förstår inte hur han kan flytta ur biror. under en tid då han inte är online... och sedan flytta tillbaka biror.. utan att vara online..

han sa att han tillåmed sov så han såg inte vilken tid mitt ks skulle landa... antingen ren å skär tur. eller så vill han inte erkänna att han är jävligt super aktiv :p..

så man kan väl säga som såhär viss ja har 32 städer. han har 20..

men han är antagligen 3 gånger mer aktiv än mig ^^
 

DeletedUser

Guest
jo de e klart han måste gjort ^^... men ja förstår inte hur han kan flytta ur biror. under en tid då han inte är online... och sedan flytta tillbaka biror.. utan att vara online..

han sa att han tillåmed sov så han såg inte vilken tid mitt ks skulle landa... antingen ren å skär tur. eller så vill han inte erkänna att han är jävligt super aktiv :p..

så man kan väl säga som såhär viss ja har 32 städer. han har 20..

men han är antagligen 3 gånger mer aktiv än mig ^^

Kolla lothorias svar.... Jag var inte ens inne....
 

DeletedUser

Guest
Kolla lothorias svar.... Jag var inte ens inne....

men hur gjorde du då?.. båtarna va ju först där. sen inte och sen där igen -.-.. du lär ju knappast kunnat lista ut exakt hur många båtar du skulle förlora av dom 176 biror som stod.. och sen skicka tillbaka 144 som va de som va kvar. lr?..


frågan e bara.. hade du tur? skulle ja skickat ks typ 1 timme tidigare?..

alltså ja tänker ju inte hänga upp mig på de men bara kul att veta
 

DeletedUser

Guest
men hur gjorde du då?.. båtarna va ju först där. sen inte och sen där igen -.-.. du lär ju knappast kunnat lista ut exakt hur många båtar du skulle förlora av dom 176 biror som stod.. och sen skicka tillbaka 144 som va de som va kvar. lr?..


frågan e bara.. hade du tur? skulle ja skickat ks typ 1 timme tidigare?..

alltså ja tänker ju inte hänga upp mig på de men bara kul att veta

Fundera på den du...

Just nu är det iaf 5-3 i revolt till mig. Utjämnas nog snart och det blir en tuff dag imorrn..

Lycka till Heffi, det är du värd.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men hur gjorde du då?.. båtarna va ju först där. sen inte och sen där igen -.-.. du lär ju knappast kunnat lista ut exakt hur många båtar du skulle förlora av dom 176 biror som stod.. och sen skicka tillbaka 144 som va de som va kvar. lr?..


frågan e bara.. hade du tur? skulle ja skickat ks typ 1 timme tidigare?..

alltså ja tänker ju inte hänga upp mig på de men bara kul att veta

Om du kollar dina rapporter du publicerade här så märker du att du attackera fel stad med dina BS.
Så på det sättet kan Shin sova gott om du själv duckar undan hans biremer ;)

Kartorna är så små att i stridens hetta märker man inte att man klickat bredvid målstaden
 

DeletedUser

Guest
KPstatus

Dag 2

Kill ranking
1 heffi123 355852 32 +7,047
2 Shingzu 183055 20 +14,605

kill ranking Off

1 heffi123 355852 32 +6,613
2 Shingzu 183055 20 +2,353

Kill ranking Deff

1 heffi123 355852 32 +434
2 Shingzu 183055 20 +12,252
 

DeletedUser

Guest
Om du kollar dina rapporter du publicerade här så märker du att du attackera fel stad med dina BS.
Så på det sättet kan Shin sova gott om du själv duckar undan hans biremer ;)

Kartorna är så små att i stridens hetta märker man inte att man klickat bredvid målstaden

aaa herre jävlar!!! såg de nu med... kan säga att de e fan inte första gången ja trycker fel stad!!! fan va drygt!!!!!!! :(.. annars hade ja ju haft första staden i vår 1on1.. shingzu har säkert redan sett de därför han säger att han har ett specialar knep"2 han bara driver med mig!!!! gaaahhh :p
 

DeletedUser1915

Guest
aaa herre jävlar!!! såg de nu med... kan säga att de e fan inte första gången ja trycker fel stad!!! fan va drygt!!!!!!! :(.. annars hade ja ju haft första staden i vår 1on1.. shingzu har säkert redan sett de därför han säger att han har ett specialar knep"2 han bara driver med mig!!!! gaaahhh :p

Du e dig lik heffi ;) Du borde inte röra den förbjudna drickan under 1on1 ;)
 
Topp