Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser

Guest
Grattis!
Var striden hård?

mjo rätt så.. med tanke på att vi krigat rätt hårt sen söndags morse nu, så är de ju inte direkt att man sitter på överdrivet stora trupper. visa trupper slår ju till å med milisen ut själv ^^..


nu har ja iaf tagit 2 städer..

så nya resultatet är 2-0 till mäjjj!! :D
 

DeletedUser

Guest
enligt stats är det 4 erövringar, men den visar noggrann info bara om 2. Hur delas dessa erövringar?
 

DeletedUser

Guest
Jag får reservationslöst gratulera Heffi till städerna!

Han har hittat rätt taktik. Sen undrar jag om han varit tjänstledig idag ;) 75 anfall på 6 timmar under arbetstid är väl inget jag direkt har tid att titta på.

Men det är ingen bortförklaring. Heffi har tagit 2 städer och det kan ingen ta ifrån honom. Det finns väl risk att det blir en till idag.
 

DeletedUser

Guest
Jag får reservationslöst gratulera Heffi till städerna!

Han har hittat rätt taktik. Sen undrar jag om han varit tjänstledig idag ;) 75 anfall på 6 timmar under arbetstid är väl inget jag direkt har tid att titta på.

Men det är ingen bortförklaring. Heffi har tagit 2 städer och det kan ingen ta ifrån honom. Det finns väl risk att det blir en till idag.

:D hade strul med servrarna på jobbet idag så kunde knappt jobba.. så ja nästan tjänsteledig ^^
 

DeletedUser

Guest
Måste erkänna att jag är grymt imponerad. Jag var skeptisk till det hela med tanke på hur lätt det är att försvara sig jämfört med att anfalla. Jag föreställde mig ett evighetskrig utan tagna städer, men så blev det inte. Kudos, heffi!
 
Topp