Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser378

Guest
Här har ni alltså tråden där jag önskar den fortsatta diskussionen.

Kan tänka mig att agera skiljedomare, men då får ni lov att klargöra alla regler för mig och vad som gäller.

Dock tar jag inget som helst ansvar för hurvida folk utanför arrangemanget kommer anfalla er eller inte.

Dock kan jag kontrollera så att det inte sker organiserade anfall som motståndarparten tar del i. Kan även kontrollera om någon av er får stöd etc.

Har en bra översyn på alla era kommandon och klick som görs ingame.

Så får jag ett klartecken att det är igång och vart ni sätter gränserna för vad som får göras och inte göras så ser jag till att det följs.
 

DeletedUser

Guest
:) okej jag antar att jag igår kväll accepterade utmaningen..

Reglerna vad ja fattar som är att vi ENDAST erövrar varandras städer
Vi får absolut inte begära stöd eller rens från någon annan..
Kriget fortlöper tills 1 av oss inte har några städer kvar!..
Båda ska vara allianslösa (då de annars finns risk att någon av oss kan ta del av information på anfall mot varandras allianser då vi trotts allt är i krig även allianserna imellan!.)


Shingzu får tillägga dom regler om de finns några då de e han som kom med utmanningen..

Vill även se ett start datum.

Och att förhoppningsvis servern i sig skulle kunna visa soppas sportmannahet och respekt att under vårat krig lämna oss ifred. mer än så kan ja ju inte begära :)
 

DeletedUser

Guest
Sabbar ju ev. en del för de allianser som försöker fylla sina öar där Shing eller heffi har städer.

Men. Må bäste man vinna. Ska bli jäkligt spännande att se :)

:)
Och att förhoppningsvis servern i sig skulle kunna visa soppas sportmannahet och respekt att under vårat krig lämna oss ifred. mer än så kan ja ju inte begära :)

Det hoppas jag också.


Regler. bara för att förtydliga.

  • Inget stöd får begäras. Tävlande som fuskar här bör bli laglös.
  • kriget är över när en av de tävlande är nollad Annars blir det skampåle.
  • Tävlande får ej vara med i allians. Vilket då bör göra dem fredade från alla
 

DeletedUser

Guest
:) okej jag antar att jag igår kväll accepterade utmaningen..

Reglerna vad ja fattar som är att vi ENDAST erövrar varandras städer
Vi får absolut inte begära stöd eller rens från någon annan..
Kriget fortlöper tills 1 av oss inte har några städer kvar!..
Båda ska vara allianslösa (då de annars finns risk att någon av oss kan ta del av information på anfall mot varandras allianser då vi trotts allt är i krig även allianserna imellan!.)


Shingzu får tillägga dom regler om de finns några då de e han som kom med utmanningen..

Vill även se ett start datum.

Och att förhoppningsvis servern i sig skulle kunna visa soppas sportmannahet och respekt att under vårat krig lämna oss ifred. mer än så kan ja ju inte begära :)

Man får inte ens hjälpa med gunst...
 

DeletedUser

Guest
Loth, du kunde väl sätta alla erövringar här i denna tråd.

Teamet kunde skicka ut ett pm i eta som säger att man skall låta heffi och shingzu vara ifred...?
 

DeletedUser378

Guest
Som jag sa så kommer jag ej att freda någon spelare för att de arrangerar något sådant här.

Kan ev se till att publicera en del rapporter på forumet ja.
 

DeletedUser1459

Guest
Loth, du kunde väl sätta alla erövringar här i denna tråd.

Teamet kunde skicka ut ett pm i eta som säger att man skall låta heffi och shingzu vara ifred...?

Alla intelligenta spelare kommer att respektera och ovillkorligt freda heffi och shingzu.

Men ett förslag är en karantänregel, dvs att stad som blivit anfallen och lidit förlust och eventuellt blivit raserad av någon byggnad från annan spelare, av någon anledning.
- Tillfälligt ska sättas ur spel samt att motspelaren också sätter en stad ur spel.
(Rapport skall kunna styrka ett sådant scenario)


Förslag till regel skulle också kunna vara att man inte heller får ta emot resurser från någon och då övervakas av Loth.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Shingzu!!! när börjar vi?.. datum?? :)

Funkar söndag? Den 16/10 alltså.

Direkt på morronen när nattbonus går ur.

Och reglerna är enkla.
Ingen allians.
Ingen hjälp.
Vi kör tills en inte har städer kvar eller ger upp.

Och förhoppningsvis kan vi enas om att inte gulda trupper....

Jag säger tack och hej till min allians under morgondagen!

Räcker det?
 

DeletedUser

Guest
Funkar söndag? Den 16/10 alltså.

Direkt på morronen när nattbonus går ur.

Och reglerna är enkla.
Ingen allians.
Ingen hjälp.
Vi kör tills en inte har städer kvar eller ger upp.

Och förhoppningsvis kan vi enas om att inte gulda trupper....

Jag säger tack och hej till min allians under morgondagen!

Räcker det?


Japp det låter bra :)

Jag tänker inte gulda. har dock kapten, förvaltare aktiva osv. men kommer såklart inte gulda trupper.

Inga gunstningar heller!..


Hoppas på en god match och hoppas på att inga andra förstör för oss. märker vi att nån förstör alldelles i helv***te för mycket så kan vi ju diskutera hur vi löser de då. men borde ju inte va några porblem :)

söndag morgon it is then!!! :)
 
Topp