Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser

Guest
ni får båda säkert massor med KP. Om man kunde dela med sig, skulle ni ge ca. 1000 till mig?
 

DeletedUser

Guest
ni får båda säkert massor med KP. Om man kunde dela med sig, skulle ni ge ca. 1000 till mig?

Kp är ointressant om man inte kan skaffa det själv.

Och har du inget vettigt att säga så är jag tacksam om du stannar utanför denna tråden.
 

DeletedUser378

Guest
Som ni säkert förstår så har jag inte tiden att lägga upp varenda rapport. Men här kommer en sammanfattning på dagens händelser.


namnlskr.png


http://img802.imageshack.us/img802/6276/namnlskr.png
 

DeletedUser378

Guest
Absolut! Finns mängder med smårens och hamnscouts etc. Men som jag sa så hinner jag inte riktigt med att lägga upp alla era anfall. Har väll upp emot en 100 stycken.
 

DeletedUser

Guest
Det ser jämnt ut. Shingzu, sa du att heffi har ett ks på väg? Är det inte lite tidigt?
 

DeletedUser

Guest
ja kaxigaste idag var väl att ja skickade ks innan mitt revolt anfall hade landat :D

hur som helst så använder ja mig av ett gammalt hegerfors citat

"Det ser mörkt ut på kameruns avbytarbänk".. för mitt ks alltså ^^
 

DeletedUser

Guest
Jaha, hur går de idag då?
Önskar att man hade den översikt som Loth sitter med ;)
 

DeletedUser

Guest
Grepostats

Enligt grepostats ser det ut såhär idag.

Kill ranking
1 heffi123 355852 32 +12,063
2 Shingzu 183055 20 +14,856

kill ranking Off

1 heffi123 355852 32 +4,956
2 Shingzu 183055 20 +6,250

Kill ranking Deff

1 heffi123 355852 32 +7,107
2 Shingzu 183055 20 +8,606
 

DeletedUser

Guest
måste bara berömma shingzu, offentligt! :) sjukaste jäveln på att ducka vilken tid på dygnet som helst... började kötta hans deff klockan 1-2 igår natt, skickade 250 bs mot hans 170 biror som skulle vara framme ca 1 min innan natbonus.. han duckar. han har ca 100 bondplatser trupper kvar i staden... ja kommer med 2 full byggda armeer ca 1500 bondplatser mark + 40-50 bs..

han sänker allt. och sänker även mitt ks som skulle gått i hamn klockan 4 ungefär...

SJUK!!!..
 

DeletedUser

Guest

shingzu har nu 1 på mig.. jag har ingen på honom de bar varit ganska hårt krig dessa två dagarna.. tror varken ja eller shingzu vill göra slut på för mycke trupper risken e ju att de blir alldelles för lätt för någon av oss att plocka en stad sedan :p
 

DeletedUser378

Guest
Inte så att ni har saknat mig va? Kommer upp med lite nya rapporter senare ikväll.
 

DeletedUser

Guest
Senaste nytt är... 2-2 i revolter. och båda har flera inkommande anfall mot varandra :)
 
Topp