Shingzu's 1v1 utmaning

DeletedUser

Guest
Vem ska hålla i vadslagningen?
Misstänker att alla bättre spelare som är värda att nämna ska följa utvecklingen.

Lite olika alternativ att slå vad om, spela på:

1: Gissa avslutningsdatumet.
2: Vem vinner.
3: Gissa KP resultat, off resp. deff för varje spelare.
...
Låt fantasin löpa.

För övrigt tycker jag att det är mycket bra initiativ. inga IAP, Förbund, akademier, bara hederlig krig.

Respekt för båda spelarna!
 

DeletedUser678

Guest
De borde ha lika mycket off kp, som den andra har deff, annars stämmer det inte
 

DeletedUser1459

Guest
Kan inte Sagittis, Rokkoko, mfl ha förbund med 1v1?
Blir dels tydligare att de inte ska anfallas, och kanske vi kan få till ett delat forum med lite sköna detaljer? ;)

Men nog ska väl folk/spelare kunna använda sunt bondförnuft.

Och dom som av någon anledning saknar detta, saknar också förmågan att anfalla annat än spökstäder, så risken att det skulle bli utomstående anfall torde vara tämligen obefintliga.

Sedan är ju alla inte med i Sagittis och Rokkoko och Shinzu kommer från TLoW så varför inte delat forum med dom också?
Nä, jag ser gärna dom detaljerna här på forumet oavsett och även om vissa tror att dom är ensamma på världen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den information ja kan ge just nu är.. Shingzu har 1 revolt på mig, jag har 1 på honom..

Och båda har fortfarande inkommande anfall mot varandra :)

Detta kommer nog gå hett till från början till slut :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men nog ska väl folk/spelare kunna använda sunt bondförnuft.

Och dom som av någon anledning saknar detta, saknar också förmågan att anfalla annat än spökstäder, så risken att det skulle bli utomstående anfall torde vara tämligen obefintliga.

Sedan är ju alla inte med i Sagittis och Rokkoko och Shinzu kommer från TLoW så varför inte delat forum med dom också?
Nä, jag ser gärna dom detaljerna här på forumet oavsett och även om vissa tror att dom är ensamma på världen.

Ture sa mfl vilket är en förkortning för med flera. Så jo, han är nog medveten om att det finns fler allianser på servern, men han vill kanske inte bara behöva skriva dit alla?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den information ja kan ge just nu är.. Shingzu har 1 revolt på mig, jag har 1 på honom..

Och båda har fortfarande inkommande anfall mot varandra :)

Detta kommer nog gå hett till från början till slut :)

ingen som tänkte tanken att låta den andra anfalla några gg innan man själv anfaller.ni har begränsade resurser och det tär mer på resurserna att anfalla.Den tålmodiga vinner
 

DeletedUser

Guest
ingen som tänkte tanken att låta den andra anfalla några gg innan man själv anfaller.ni har begränsade resurser och det tär mer på resurserna att anfalla.Den tålmodiga vinner

jo men ja tror vi båda anfaller på ungefär samma sett. kommer typ 29 vagnar 200 slungisar osv. nån tömd stad då och då :p men de e anfall inkommande konstant. tror de mer handlar om vem som orkar sitta å trycka melis längst :p
 

DeletedUser378

Guest
Här har det brakat loss kan jag lova. Skall försöka få upp lite rapporter på forumet till kvällen som en sammanfattning av dagen.
 

DeletedUser

Guest
Shingzu: vit
Heffi: rosa

tror några städer inte syns men valde att fokusera på den delen där flest städer igger.


[SPR] [/SPR]
 

DeletedUser

Guest
anfallsstopp

Har gett order till Numenor och Illuminati att låta er vara. Detta ska bli spännande att följa nu. Må bästa man vinna :)
 

DeletedUser1459

Guest
Ture sa mfl vilket är en förkortning för med flera. Så jo, han är nog medveten om att det finns fler allianser på servern, men han vill kanske inte bara behöva skriva dit alla?

Har du inget annat för dig än att märka ord och prata för andra, tycker jag du ska vara tyst.

Så för att vara tydlig så anser jag det inte ska vara några inofficiella rapporter för ett fåtal större allianser utan att dessa isf borde finnas tillgängliga för alla då intresset är ganska stort.

Och då är väl detta forum alldeles utmärkt media att presentera händelserna för kommande rapportering.
 

DeletedUser

Guest
Illuminati har blivit informerade om detta och kommer inte anfalla er. Lycka till och håll oss uppdaterade
 

DeletedUser

Guest
Just nu 3-2 i revolter.

Sen är ju en revolt inte mkt att hänga i julgranen iofs. Heffi har fått iväg ett KS på mig iaf :)
 
Topp