Det ryktas...

DeletedUser3689

Guest
Vill bara säga att geggan har inget med mitt spökande att göra, ni verkar tro det, en av få som körde på.

Sen docprometheus och 5555G, get a room already, ni svamlar ju lika mycket båda två.
 

DeletedUser3774

Guest
Vill bara säga att geggan har inget med mitt spökande att göra, ni verkar tro det, en av få som körde på.

Sen docprometheus och 5555G, get a room already, ni svamlar ju lika mycket båda två.
För mig är de bara gammalt groll mellan mig och geggan så de har inte med ditt spökande att göra :) Vi har haft våra stunder ihop. Han triggar igång mig och jag han. De är bara en massa Kärlek emellan oss <3 så ta inte åt dig geggan, vi båda är vinnarskallar tyvärr.
 
Senast redigerad av en moderator:

docprometheus

Active Member
Vill bara säga att geggan har inget med mitt spökande att göra, ni verkar tro det, en av få som körde på.

Sen docprometheus och 5555G, get a room already, ni svamlar ju lika mycket båda två.

Ryktas att vi gör vårt bästa att komma in i svamla-rn-a-s värld skapade av spökande primaqueen lora <3

Fred till alla mina medmänniskor <3
 

Geggan

Active Member
För mig är de bara gammalt groll mellan mig och geggan så de har inte med ditt spökande att göra :) Vi har haft våra stunder ihop. Han triggar igång mig och jag han. De är bara en massa Kärlek emellan oss <3 så ta inte åt dig geggan, vi båda är vinnarskallar tyvärr.

nog vet jag att det är så som du säger, du o jag har massa i ryggsäcken...
ta åt mig? :p sällan jag gör det :*
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att det kan bli svårt att ta tempen av varandra när man får sin deff hemskickad av den man belägrar templet av. Riktigt tråkig bugg det det. Känner mig lite snuvad på konfekten faktiskt.
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att det kan bli svårt att ta tempen av varandra när man får sin deff hemskickad av den man belägrar templet av. Riktigt tråkig bugg det det. Känner mig lite snuvad på konfekten faktiskt.
Det ryktas att det var riktigt kul :)
 

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att det kan bli svårt att ta tempen av varandra när man får sin deff hemskickad av den man belägrar templet av. Riktigt tråkig bugg det det. Känner mig lite snuvad på konfekten faktiskt.

Jag skulle gilla att det ryktas om att de som utnyttjat buggen blir fulbannade i tre dagar
cwaniak.gif
 

DeletedUser3847

Guest
Ryktas att innogames släppte detta olympus innan det var testat ordentligt och detta är konsekvensen. Ett spel fullt av buggar. :(
 

DeletedUser3352

Guest
Ryktas att innogames släppte detta olympus innan det var testat ordentligt och detta är konsekvensen. Ett spel fullt av buggar. :(
Ryktas att det var känt att det var ett "work in progress" detta Olympus och buggar inte helt oväntat. Så man får väl köpa situationen helt enkelt, även om det tar emot.
 

AndreaPirlo

New Member
Det ryktas om att det är ganska logiskt att det går att skicka hem stöd från allians B när det är allians A som har belägrat. Ett alldeles utmärkt sätt att komma runt alla förbund som vissa sysslar med.
 
Topp