Det ryktas...

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att du bara svamlar nu @Bragde. Vi har aldrig varit tre allianser och Soldiers har funnits under dina vingar hur länge som helst. Skärpning, inte fara med osanning.

Ryktas att det inte är sant. Vi är jämlika och flyger parallellt, ingen över och ingen under.
Soldiers skapades med det syftet så far inte med osanningar om oss ;)

När vi hade skit som påverkade oss med templen så visade ni inge medkänsla så sluta gråta i forum

Stopp vänta hallå nu!
"Vi"?
Ryktas det att du har samarbete med alliansen som säger att vi har en massa samarbeten fast vi bara har ett?
I så fall ryktas det att "ni" har ganska många ^^

Det är helt okej, jag är bara nyfiken :)
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att det inte är sant. Vi är jämlika och flyger parallellt, ingen över och ingen under.
Soldiers skapades med det syftet så far inte med osanningar om oss ;)



Stopp vänta hallå nu!
"Vi"?
Ryktas det att du har samarbete med alliansen som säger att vi har en massa samarbeten fast vi bara har ett?
I så fall ryktas det att "ni" har ganska många ^^

Det är helt okej, jag är bara nyfiken :)
Huh?
 

Hyperionz

Active Member
Det ryktas att från oss till egen till soldiers till oldies = en gång ?????
De ryktas att en egen temporär allians knappast räknas som att hoppa. Även att Soldiers är "dotter ally" till Oldies gör knappast det hoppet något speciellt då de var mer en mellanlandning. Ryktas även att ni än idag inte inser varför folk hoppa eller spöka :)))
 

DeletedUser3785

Guest
De ryktas att en egen temporär allians knappast räknas som att hoppa. Även att Soldiers är "dotter ally" till Oldies gör knappast det hoppet något speciellt då de var mer en mellanlandning. Ryktas även att ni än idag inte inser varför folk hoppa eller spöka :)))
Akta så inte ronny tar fram tunga krutet
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att servern gjorde ett riktigt magplask efter att jag och casper slutade :rolleyes:
 

Hyperionz

Active Member
Det ryktas att de flesta förutom Ronnyn tar ut sina frustrationer med pushar, dag som natt. Kan inte vara lätt att vara så dålig på spelet så att irritera folk blir den största bedriften :)))
 
Topp