Det ryktas...

DeletedUser3847

Guest
Det ryktas om att det är ganska logiskt att det går att skicka hem stöd från allians B när det är allians A som har belägrat. Ett alldeles utmärkt sätt att komma runt alla förbund som vissa sysslar med.
Fast det ryktas att det skickades hem stöd även från soldiers
Lagom mycket för att ge kp åt er :)
 

AndreaPirlo

New Member
Fast det ryktas att det skickades hem stöd även från soldiers
Lagom mycket för att ge kp åt er :)

Jag var ute och endast på mobilen när allt detta hände så jag var inte med till 100% men jag trodde det bara var från Oldies. Ni höll på att hoppa fram och tillbaka också om jag har förstått det rätt?
 

DeletedUser3847

Guest
Jag var ute och endast på mobilen när allt detta hände så jag var inte med till 100% men jag trodde det bara var från Oldies. Ni höll på att hoppa fram och tillbaka också om jag har förstått det rätt?
Fast du skickade ju själv hem stöd så lite märkte du nog :)
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att du lyckades i alla fall skicka hem mitt stöd även om du var på mobilen så det var ju bra jobbat. Att hoppa mellan allianser för att hjälpas åt ser jag inte som någon "issue" det har ju även ni ägnat er åt. Vad gäller samarbete mellan allianser var vi helt ensam ända till ni var 3 allianser som samarbetade och då trots att ni var största allians, då kändes det rimligt att starta en under allians. Alla andra allianser på servern har fått nej på samarbete med oss, det samma gäller ju dock inte för er ryktas det.
 

AndreaPirlo

New Member
Det ryktas att du bara svamlar nu @Bragde. Vi har aldrig varit tre allianser och Soldiers har funnits under dina vingar hur länge som helst. Skärpning, inte fara med osanning.
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att du bara svamlar nu @Bragde. Vi har aldrig varit tre allianser och Soldiers har funnits under dina vingar hur länge som helst. Skärpning, inte fara med osanning.

Det ryktas att det kom anfall från samcro idag till templet, det får man väl se som något av ett samarbete, men det är klart Tryckfrihet är ju snart utraderade så du kanske inte räknar dem, trots att det är er underally.

Tidigare har ni även samarbetat med alliansen som Smyghexan hade, de hjälpte i alla fall till att stödja en av era belägringar, vill även minnas att det den gången kom stöd från ännu en allians, (som dock har fallit ur minnet nu), möjligen Synd, så vid det tillfället var ni i alla fall fyra allianser som samarbetade. Men de tre allianserna jag hänvisar till i tidigare inlägg var Yttrandefrihet, Tryckfrihet och Geggans allians som han hade innan han gick med er. Får ändå säga att det är ganska sällan jag blir beskylld för att fara med osanning, och när det händer är det oftast inte korrekt.
 

DeletedUser3572

Guest
det ryktas båda har ju och har haft förbund så varför hålla på och käfta om det och om det är en bugg eller ska vara så vet ju ingen mycket nytt med templen
 

DeletedUser3847

Guest
det ryktas båda har ju och har haft förbund så varför hålla på och käfta om det och om det är en bugg eller ska vara så vet ju ingen mycket nytt med templen
Ganska självklart att det är en bugg så finns ingen anledning att låtsas att ni inte förstod det :p
 

DeletedUser3352

Guest
Ryktas att vi fått svar från supporten att det är en bugg, Sen när man blir anklagad att fara med osanning vill man gärna svara på det. Men håller med dig Ronny att det är mycket nytt med templen och vi alla får ta det lite som det kommer.
 

DeletedUser3785

Guest
När vi hade skit som påverkade oss med templen så visade ni inge medkänsla så sluta gråta i forum
 

DeletedUser3572

Guest
vi hade ju ingen aning om när vi anföll ert belägrade tempel i början och vart vredade och stormade av alla var 14 mantisar kvar av 74 för mig ryktas det
 

DeletedUser3847

Guest
vi hade ju ingen aning om när vi anföll ert belägrade tempel i början och vart vredade och stormade av alla var 14 mantisar kvar av 74 för mig ryktas det
Nej men det var ingen bugg i spelet. Det var avsett att vara så men det ändrades vid senaste uppdateringen då det blev allt för obalanserat.
 

DeletedUser3847

Guest
Ja support är väl en trovärdig källa.
Sedan är det ganska uppenbart att det inte är meningen att man ska kunna skicka hem deff vid belägring. Det har du väl aldrig kunnat. Och det står ju att tempel erövras på samma sätt som städer.
 

DeletedUser3789

Guest
Ryktas att om templen erövras lika som vanliga städer ska man väl inte kunna vreda flyg som är påväg mot en belle av ett tempel eller har jag fel?
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att den uppdateringen kom för typ två veckor sen.
 
Topp