Det ryktas...

Geggan

Active Member
Ryktas om att "alliansen som inte har något samarbete" bad övriga allianser, spelare vi inte ens visste om att skicka fjant anfall mot oss...

inga samarbeten var de?
jäkligt underligt...
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att det faktiskt är precis så, Paolo är endast en mentor och vår moraliska kompass ( samt vår pasta-mescenat) så vår allians kör renhårigt utan stöd från andra.
 

DeletedUser3572

Guest
I morgon kommer dom stora templen då får vi se vart denna server tar vägen


just nu ligger den lite i dvala tycker jag ryktas det
 

Hyperionz

Active Member
De ryktas att Andreapirlo till sist insåg att han var alldeles för dålig för att fortsätta spela. Spöka var absolut rätt väg att gå.
 

DeletedUser3785

Guest
Äsch då han har spelat på bra och i motvind, inte lätt att lira med diverse stolpskott
 

DeletedUser3847

Guest
Ryktas att pajkastning mot enskilda spelare sällan leder till något bra. Trist att det blev såhär på denna servern oavsett vilken sida man är på så förlorar alla när det inte går att få ihop två bra lag på en server.
Denna gången var det vi som fick ihop ett bra lag.
Har sett att många av dem som drog från denna och även kalydon, nu hänger på edessa.
Synd att vi inte fick chansen att möta dem på denna servern.
 

xeet

Active Member
Ryktas att pajkastning mot enskilda spelare sällan leder till något bra. Trist att det blev såhär på denna servern oavsett vilken sida man är på så förlorar alla när det inte går att få ihop två bra lag på en server.
Denna gången var det vi som fick ihop ett bra lag.
Har sett att många av dem som drog från denna och även kalydon, nu hänger på edessa.
Synd att vi inte fick chansen att möta dem på denna servern.
Bara att logga in och krossa oss ;)
 

DeletedUser3847

Guest
Bara att logga in och krossa oss ;)
Ryktas att jag hade spelat mot er om jag haft ett bra lag. Men varje gång jag får det så drar ni ju i sl eller spökar. Kalydon tex var en riktigt jämn och spännande server men där försvann ni med svansen mellan benen :p
 

DeletedUser3689

Guest
Ingen aning vem som satt på de där kontona ^^
Ryktas att det känns ju inte helt rimligt att skriva "ni" då eller? Om man inte har någon aning?

Har sett att många av dem som drog från denna och även kalydon, nu hänger på edessa.
Synd att vi inte fick chansen att möta dem på denna servern.
Synd o synd, som sagt chansen fanns ju på nya, kan väl inte vara någon som tycker att delos är särskilt rolig server. Skulle ju hellre skjuta mig själv i foten än att köra en olympus värld igen, speciellt innan dom har styrt upp det. Gamemodet var ju typ inte ens halvklart när det släpptes, gamebreaking buggar hit o dit.
 

DeletedUser3847

Guest
Märk ord :)
Tror inte Gamemodet är det viktigaste. Jag vill ha en server med jämna lag som kan ge en riktig match. Men tror inte det går eftersom det är för få som spelar på svenska
 
Topp