Det ryktas...

DeletedUser3790

Guest
Ryktas att det kommer bli väldigt pk samt händelsefattigt här framöver....
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att man kan alltid ha propaganda om spelet och inte om supporten men de är enbart ett rykte ^^
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas med att jag längtar efter NS ska släppas :D Dock besviken att de är en 6 månader minst server....
 

DeletedUser3795

Guest
Ryktas att du kan tänka positivt och börja spela igen. Så allt är åter till vanliga rutiner.
ryktas att nasto kommer bli spammad dygnet runt om han ens försöker spela igen så det är nog bäst att han håller sig borta.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3795

Guest
ryktas att nasto kommer med bortförklaringar för att han blev piskad och har inte hållit mottot på de två senaste servrarna han spökat på^^

sen ryktas det även att han sitter och hetsar mot knaz om att han använder alt konton medans lilla nasto gör det själv! kan det vara för att han blir så triggad o bannas på alla konton han äger kanske? hahahaha surpuppa
 

DeletedUser3790

Guest
"Piskad" kommer inte ihåg att du anföll mig en enda gång så detta kommer inte direkt ur rätt mun.

Är också "öppen" med mina, har inget att dölja här.
 

DeletedUser3790

Guest
Är ju synd att du ger av ett sånt intryck då, rekommenderar starkt att du jobbar på det istället då
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att vi inte ens låg på samma ställe på servern så sluta komma med bortförklaringar lilla vännen. vem som helst från troja kan intyga på att du var kass :)
 

DeletedUser3790

Guest
Var är bortförklaringen i inlägget, har du svårt med läsförståelsen?

Man kan anfalla även fast att man inte ligger på samma ö, tror du bara var rädd för att jag skulle anfalla dig tillbaka ännu mer än vad jag gjorde ifall du börja.

Är ju du som säger att jag blev piskad så kommer du själv med bortförklaringar varför du inte kunde anfalla mig
 

DeletedUser3784

Guest
Ryktas att du borde samla ihop dina inlägg och skriva vettigare så det blir tydligare vad du menar. Mer ordning och reda.
 

DeletedUser3790

Guest
Blir så när man är så populär och ska ha flera tiotal olika konversationer, kan ju skriva till mig i pm om det är så viktigt :)
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att ingen e rädd för en avdankad gammal spelare som dig nasto. Lycka till med andra spel din grepo karriär har du förstört själv :)
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att jag vill gärna att boefst gör så ns släpper nu då kan man sätta igång på riktigt. :p
 
Topp