Det ryktas...

DeletedUser3790

Guest
Dåså kom inte med bortförklaringar varför du inte kan anfalla en "kass" spelare som mig.

Oooo en karriär på Gp, shiet är ju en människas största dröm att ha.
 

DeletedUser3620

Guest
ba för att du tömt bankkontot? finns det inge mer att gulda längre eller? :D
vi som inte guldar lika mycket som du kanske behöver de sista dagarna av NB :)
Ryktas att du undrar inte vrf jag har inte spelat på sparta o troja?
Inget fel med att vara ivrig och börja kriga då där händer roliga saker. Ser fram emot att du e kvar och inte springer in SL igen.
 

DeletedUser3790

Guest
Minns inte, går vidare med livet. Speciellt när det gäller Gp
 

xeet

Active Member
Ryktas att du undrar inte vrf jag har inte spelat på sparta o troja?
Inget fel med att vara ivrig och börja kriga då där händer roliga saker. Ser fram emot att du e kvar och inte springer in SL igen.
Om jag inte minns fel så spela du på sparta, men du höll inte mottet så du gav bort ditt konto :)
tror det är samma orsak till att du inte heller spela på troja :)
 

DeletedUser3620

Guest
Om jag inte minns fel så spela du på sparta, men du höll inte mottet så du gav bort ditt konto :)
tror det är samma orsak till att du inte heller spela på troja :)
Ryktas att du höll inte måttet i rhy. Irl saker är viktigare än dina spekulationer.
Hade velat spela på troja om jag har haft tid.
 

xeet

Active Member
Ryktas att du höll inte måttet i rhy. Irl saker är viktigare än dina spekulationer.
Hade velat spela på troja om jag har haft tid.
haha jag höll inte måttet på reth? driver du Nikke?
Ryktas att jag toppade alla ranker förutom Försvarare innan jag slutade på reth, om jag inte minns fel så låg du Nikke och kämpade för att hålla dig över top 30 :) låg och kämpade när vi tog stad efter stad av dig :D
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att man bara får vara snäll i denna chat bannhammaren svingas runt på detta forum
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att dessa som kritiserar @Nikkefattar har.... allvarliga.... prob... l.... eeee...m....

source.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att snart kommer de krigas :D

Men vi kan alltid ha de trevligt här och folk kan mäta sina..... ^^
 
Topp