Det ryktas...

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att Boefst behövs i discord för att rensa folk som inte kan hålla till god ton.
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att xeet är primeexempel på att bli carriad av sina lagkamrater. Killen har ju inga skills men hamnar likväl alltid i den bästa alliansen. Känns som en fjode 2.0 nu när man tänker efter.

Önskar er alla en god kväll.
 

xeet

Active Member
Ryktas att xeet är primeexempel på att bli carriad av sina lagkamrater. Killen har ju inga skills men hamnar likväl alltid i den bästa alliansen. Känns som en fjode 2.0 nu när man tänker efter.

Önskar er alla en god kväll.
Ryktas att det är kul att se dig komma hit och hetsa, haha enligt statistik toppar jag oftast de flesta ranker, men du åt andra sidan är ett ordentligt bottenskrap ^^
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att det är kul att se dig komma hit och hetsa, haha enligt statistik toppar jag oftast de flesta ranker, men du åt andra sidan är ett ordentligt bottenskrap ^^

Ryktas att statistik visar att Axelhe är den bästa gp-spelaren i Sverige med. Du är som Jesse Lingard, xeet.
 

DeletedUser3825

Guest
Ryktas att vi istället för att bråka sinsemellan borde prata om fuskarna. Ryktas att jag (och jag hoppas fler vill vara med) kommer jaga fuskare och utdela lite biblisk rättvisa. Detta kan bli en mycket kul server, speciellt för alla som väljer att fuska sig till segrar ;)
 

DeletedUser3825

Guest
Jag hoppas även att Bob hör larmet om nätterna, Bob har varit en väldigt olydig pojke och för att få Guds nåd så behöver Bob lida för att förstå sina missgärningar. Bob är inte ensam dock, men Bob är en av alla syndare som kommer få känna Guds vrede för sina synder.
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att alla fuskar medan jag spelar rent, BARA JAG!

tbqnuBe.jpg
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att jag inte fuskar men jag kanske inte är i toppen :(
 

DeletedUser3789

Guest
Ryktas att Yeshua hotar med nattspam med nytt konto, vågar du inte ha ditt riktiga konto?
 
Topp