Det ryktas...

DeletedUser3620

Guest
tbqnuBe.jpg
Ryktas att jag älskar dig. GP gud
 

DeletedUser3825

Guest
Ryktas att den som hittar mitt riktiga nick får en kladdkaka av mig. Spelade inte heller på Troja, fler ledtrådar än så får ni inte. Men att jag hyser ett väldigt stort agg mot fuskare är även det en ledtråd.

Och nej Xeet, det är stor skillnad på att logga in på varandras konton för att undvika att bli rensad/belägrad och några som blir bannade för att de är oaktsamma. Du jämför att gå mot röd gubbe med att råna någon, båda är fel men det finns en stor nyansskillnad.
 

xeet

Active Member
Ryktas att den som hittar mitt riktiga nick får en kladdkaka av mig. Spelade inte heller på Troja, fler ledtrådar än så får ni inte. Men att jag hyser ett väldigt stort agg mot fuskare är även det en ledtråd.

Och nej Xeet, det är stor skillnad på att logga in på varandras konton för att undvika att bli rensad/belägrad och några som blir bannade för att de är oaktsamma. Du jämför att gå mot röd gubbe med att råna någon, båda är fel men det finns en stor nyansskillnad.
Ryktas att man älskar anonyma hetsare :)
 

DeletedUser3825

Guest
Ryktas att du mest troligtvis inte vet vem jag är ändå då jag bara spelat en server innan, spelar främst TW. Fick frågan om att komma hit och dela ut lite hämnd. Sen vet jag inte om du missförstått ordet hets men jag söker ingen hets, endast hämnd mot syndare.
 

xeet

Active Member
Så du kommer hit för att någon annan berättat för dig vilka hemska spelare vi är eller?
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att vi som är ödmjuka och varma inombords bör sprida positiva vibbar i det här forumet. Jag får ont i magen av all hets och hur folk behandlar varandra.

 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Dagis nivån som var här igår är inte okej, jag har raderat ca 15 inlägg och delat ut ett antal varningar.
Skärp till er.
 

xeet

Active Member
Dagis nivån som var här igår är inte okej, jag har raderat ca 15 inlägg och delat ut ett antal varningar.
Skärp till er.
Ryktas att det var du som drog igång allt bråk som skedde igår när du som community manager går ut i stora forumet om att du bannat folk, helt fel beteende från din sida också
Det är inget att skryta om att du bannat folk helt utan annledning, så skärpning från din sida också
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Ryktas att det var du som drog igång allt bråk som skedde igår när du som community manager går ut i stora forumet om att du bannat folk, helt fel beteende från din sida också
Det är inget att skryta om att du bannat folk helt utan annledning, så skärpning från din sida också
För det första hade inte de personliga påhoppen mellan spelare med mitt inlägg att göra.
Och för det andra så skrev jag det för att avskräcka spelare från att fuska.
Om det är rätt eller fel beteende är upp till var och en att döma.
Har ni problem med hur jag sköter mitt arbete får ni gärna skicka en ticket till mig i supporten så kan vi diskutera det.
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att detta är den roligaste ryktas tråden på väldigt länge
 

DeletedUser1259

Guest
För det första hade inte de personliga påhoppen mellan spelare med mitt inlägg att göra.
Och för det andra så skrev jag det för att avskräcka spelare från att fuska.
Om det är rätt eller fel beteende är upp till var och en att döma.
Har ni problem med hur jag sköter mitt arbete får ni gärna skicka en ticket till mig i supporten så kan vi diskutera det.
Det är nog mest hur du la ut det, som att du glädjs hitta fuskare... det var som du vunnit. Det är ju bättre du beklagar att du hittat fler fuskare...
För det första hade inte de personliga påhoppen mellan spelare med mitt inlägg att göra.
Och för det andra så skrev jag det för att avskräcka spelare från att fuska.
Om det är rätt eller fel beteende är upp till var och en att döma.
Har ni problem med hur jag sköter mitt arbete får ni gärna skicka en ticket till mig i supporten så kan vi diskutera det.


Jag tror faktiskt inte du ska "skryta" om hur många fuskare du hittar, snarare beklaga att dom ännu finns... när du skriver som du gjorde så upplevs det som du är glad du hittar fler fuskare, trotts att du inte borde vara det.... ett litet tips bara. Sen vet vi ju inte vem det var du syfta på... tror det var många som kunde ta åt sig igår och en del var ju faktiskt felaktigt bannade.
 

DeletedUser3790

Guest
Du tog bort mina fast jag höll god ton och höll mig till ämnet :(

I stundens hetta kan oskyldiga också bli påverkade, kanske var det för ditt nick och profilbild;)

Är inte lätt för @Boefst att hantera situationer, speciellt inte när vi har så många speciella individer här i communityn.

Man kan aldrig göra alla nöjda, som alla bör veta med vårt sketna politik-system.

Tycker att det är på tiden att folk som fuskar får vad dem förtjänar, finns folk som har härjat runt med bottar och allt möjligt här för länge.

Som Boefst sa så är det ens egna plikt att läsa om uppdateringarna/patch notes på scripterna annars får man ta sitt straff helt enkelt,
 

DeletedUser3161

Guest
Ryktas på tal om något helt annat hoppas jag att vi alla slutar med fulspel och fusk, så detta kan bli en såpass ärlig server att Inno&Boefst blir stolta och bjuder på bullar när dem bättre vinner. :)
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Det verkar som min upptrappning i hur hårt jag drar reglerna på grund av den förra världen inte gillas av en skara spelare.
Tyvärr är det så det har blivit även om jag själv måste vara hårdare med reglerna än vad jag vill vara.

Att stänga av spelare för den nya versionen av DIO-TOOLS var så klart fel och det var därför jag låste upp dem igen.
Dock hade jag kunnat vara extremt nitisk med reglerna och hållit fast vid avstängningen eftersom det är ert eget ansvar att scripten har tillåtits av InnoGames.
Ni kan alltid skicka in en ticket och kolla med oss om ett visst script eller en version är tillåten.
Det går även att stänga av automatiska uppdateringar av script så ni alltid är på den säkra sidan.
Detta är nu slutdiskuterat om detta i denna tråden, har ni ytterligare funderingar så kan ni skicka dem via supporten: https://support-admin.innogames.de/kb/Grepolis/sv_SE

Om någon har något problem med vad eller hur jag har uttryckt mig så ber jag om ursäkt för det.
Men det ger inte er rätt att bryta mot forumets regler, kom även ihåg att går ni alldeles för långt så kan ni även bli avstängda i spelet.

Rapportera meddelanden om jag missat något, jag tror aldrig att jag har tagit bort så många inlägg på en gång.
 
Topp