Det ryktas...

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att förut kunde moderatorn ta bort de som ej var rykten :p Kanske hardcore nu
 

DeletedUser3493

Guest
Ryktas att det gått mycket snack kring under vilket nick jag spelar.

Kanske dags för mig att titta in på servern nu under dagen ändå ;)
 

Salking

Member
Det ryktas att jag skal spela deff

Det ryktas att cspeete håller på och sätta ihop ett lag av tyska och italienska spelare
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att jag har Dio-tools men fattar inte alla jävla siffror efter :rolleyes:
 

DeletedUser1724

Guest
Det ryktas att det är konstigt att banna folk utan förvarning för ett script som varit godkänt väldigt länge, och som 90% av alla grepolis spelare använder. Sedan anser jag att det inte är komiskt att påpeka i öppet forum att man bannat fuskare när man vet att denna/dessa spelare inte medvetet gjort något fel.

Det ryktas att alla kan göra fel men jag hoppas på lite mer ödmjukhet i framtiden.
 

DeletedUser3620

Guest
Då ryktas det fel, ryktas det då jag känner till att minst 1 blev bannad. Dessa spelare som blev bannade BÖR bli kompenserade för förlorad tid som är dyrbar såhär i början av servern.
Ryktas att jag undrar Proof? Bra att ha bevis först innan du försvarar någon. För mkt ord mot ord.
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att jag undrar Proof? Bra att ha bevis först innan du försvarar någon. För mkt ord mot ord.
Ryktas om att bevis finns då spelaren i fråga kontaktat supporten och fick till svar att Dio tools uppdateringen inte var godkänd ännu. Därav bann, det ska dock nämnas att bannen lyftes ganska omgående från denne spelare. Vet ej om fler blivit drabbade utav detta men samtliga bör ha kompensation.
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas om att bevis finns då spelaren i fråga kontaktat supporten och fick till svar att Dio tools uppdateringen inte var godkänd ännu. Därav bann, det ska dock nämnas att bannen lyftes ganska omgående från denne spelare. Vet ej om fler blivit drabbade utav detta men samtliga bör ha kompensation.
Ryktas att om det så stämmer så är det tråkigt att det händer. Hade själv varit frustrerad men hoppas allt löser sig.
Annars som sagt till alla, spela rent.
 
Topp