Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3391

Guest
Hahah ja men så är det alltid med md bakom mur 0 ryktas det, hallå?
smiley_emoticons_oh-no2.gif

haha beror på hur mycket md du har i staden :p men ja oftast så är det alltid bättre utdelning med flyg mot md mur noll, ville bara syfta att jag inte hade ett problem att vägga flyget för enkla kp :p
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas jag inte har något svårt beslut ta längre efter igår :p väntar bara på svar från er som är rätt segt som vanligt
smiley_emoticons_sleep.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att vi är långt ifrån sega^^ Fast till dig måste man formulera sig korrekt för att undvika att du blir arg. Det måste även vara rätt person som skriver med dig. Alla dessa krav vi måste uppmäta för att få skriva med dig, o heliga Rider, är nästan i stil med mitt inre fruntimmer.
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att ni fortfarande är rätt sega svara på pm när man ställer en fråga :p jag har inte blivit arg någon gång heller så vet inte var den anklagelsen kom ifrån :)
kanske lät arg i pm men var inte avsikten, men små irriterad över långsam svar joo då =)
 

Cspeete

Member
Småirriterad över långsamt svar när du skickade första PM där du var arg som ett bi? Jag kallar inte det en ursäkt till att du "lät arg i pm"
smiley_emoticons_panik4.gif
Du vet mycket väl varför jag skrev så^^ Har allt sett vad du skrivit, så jag vet vad du tycker och tänker.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Har sett dina långa paragrafer där du beskriver din dyrkan till den där allsmäktiga Cspeete där du beskriver hur heroisk hen är.
smiley_emoticons_hydra.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att jag inte har något dölja att jag inte kan komma överens med dig alls inom något :p Men ber om ursäkt om jag skrev något för offensivt mot någon av er i den hastiga takten
smiley_emoticons_bussi2.gif


jag accepterar att jag var för hastig i mitt beslut från min sida gällande vad som hände med den infon jag hade, till en viss del =) men jag tar det misstaget från min egna sida och går vidare med livet

Ryktas dock att jag är atheist så någon dyrkande känner jag inte till ^^
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att Ghost är ett minne blott nuförtiden, men man undrar dock fortfarande vad det var som hände egentligen. Kanske Rider kan svara på det?
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att jag är besviken på Ghost utan tvekan men ni vet väl redan svaret? Men kan inte säga jag är jätte glad över lillsven heller men inte för jag orkar bry mig om det längre =) bättre saker har man att koncentrera sig på ikväll
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Csoeete borde bli bättre på att göra memes
 
Topp