Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att Xeet har noll koll och bör veta att det inte är Cspeeete som gör bilderna
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att en viss allians måste känna sig väldigt otrygg med tillvaron då de börjat rekrytera lite hej vilt, och därmed förstört för andra allianser. Jag såg hoppet om en värld där flera allianser skulle ha krigat mot varandra, men i denna takten blir det nog en värld där 2 allianser krigar mot varandra, trist.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Ryktas att jag undrar vilka vi krigar mot då
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3733

Guest
Det ryktas att sommaren är skön utan en massa hjärtattacks framkallande pling i telefonen.

Ryktas att appen är brutalt värdelös under förutsättningen att man inte guldar. ;)

Ryktas att det därmed går käpprätt åt skogen om man mestadels spelar på appen och samtidigt sitter i en traktor 10 timmar om dagen i två månaders tid.:(
 

DeletedUser3123

Guest
Ryktas att alfan hade sin första notis-fria dag idag.

Ryktas att det borde firas, lillsven kanske vill komma över på en öl? Denna gången är du inbjuden :)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att skutan hos Edwardblom inte verkar vara vattentät. Just nu utnyttjar dem en allians, som är ungefär en fjärdedel så stora som dem själva för att bryta belägringar. Det är nästan så man funderar på om det är ett förbund, eller om en viss spelare måste visa sin lojalitet genom att hjälpa till med att bryta en belägring för att sedan bli rekryterad. Har inte riktigt greppat hur Edwardblom rekryterar från andra allianser. Jag kan ha fel, de kanske inte låter de som ansöker göra deras skitgöra. Who knows?

Det ryktas även att Rider tycker det är bra med KP så att han kan fortsätta ta städer av inaktiva spelare som har slutat^^ Man kan ju dock undra när han ska ta första staden av en mer aktiv spelare
smiley_emoticons_confusednew.gif
Dock verkar det som han har fullt upp med att IEa städer hit och dit för att skydda sina egna städer som han själv byggt. En hängiven internerövrare om inte annat
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att man inte så glad över all ie men inte tänker jag släppa städerna till er ^^ ibland blir det mer ie än man vill och då är det inte mycket man kan göra
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

Men du behöver inte oroa dig för mycket om små detaljerna på ie för eller senare så kommer mot er har inte tappat touchen på tajma ännu ^^
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Topp