Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3574

Guest
Ryktas inte mycket om oss men då förstår jag hur du menar
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag trodde det var fler än två sidor på servern och undrar om Blom och Ponnysarna spelar på samma sida
smiley_emoticons_confusednew.gif




Din tajming är scary har jag hört ryktas
smiley_emoticons_nicken.gif

Ryktas att doc gillar "perfektionister" till tajming. Spelaren Godric Gyffindor visade mig en bra tajming i Imbros tills doc klantade sig och dra hem 85 mantisar när doc skulle ge "gunst-boost" emellan ks och deff
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att man hade hört många stordåd om den där "Bis Pila Volvunt"s BS flotta och hur den flottan har sätt skräck i flera generationer av GP spelare, men ack så. Den BS flottan sjönk snabbare än Titanic. Det är nästan så jag undrar vad som hände med EdwardBlom. Har dem gjort en Edward kabom och inte återhämtat sig?
 

Cspeete

Member
Det ryktas att det går att ta städer om man är envis och inte ger sig, fast det ryktas också att för mycket högmod kan leda till brutna belägringar i NB
smiley_emoticons_candle.gif


Man undrar även vad som hände med Edwardblom
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser3391

Guest
ryktas var lite roligt med lite action ikväll :D synd nog hade jag samma plan att köra ks men det fick jag inte för man skulle sitta tajma istället mot er
smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser2937

Guest
Det ryktas att det går att ta städer om man är envis och inte ger sig, fast det ryktas också att för mycket högmod kan leda till brutna belägringar i NB
smiley_emoticons_candle.gif


Man undrar även vad som hände med Edwardblom
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

Visst gillar Edward att mysa i sin stålmannen pyjamas men han är inte en superhjälte för det ryktas det. Förstår inte vad du förväntar dig av en gubbe som Edward :confused:
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att någon överfriskade doc är inne med avsikten "bryta ilskan" emellan allianser här i tråden och tillägnar en skön rulle där några tyska spelare tjafsar med varandra kring tajmingar och "tipsar" varandra botar att ladda hem och kunna bättra på tajmingar
smiley_emoticons_biggrin.gif


 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas det var en snabb ie igår, var synd 1 av mina kp källor försvann så snabbt :(
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att jag förstod det tråkigt att det hände för er, men snabbt av er i alla fall så bra gjort av ledningens beslut
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Cspeete

Member
Ryktas att jag förstod det tråkigt att det hände för er, men snabbt av er i alla fall så bra gjort av ledningens beslut
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det ryktas att man lär sig av sina erfarenheter
smiley_emoticons_confusednew.gif
Varit med om en IE där fienden fredade spelaren i fråga tills SL klickade i, men när spelaren kom ur SL så fick vi inte vänta in spelaren alternativt göra en IE, utan då var fienden där och tog städer, och nollade tillslut spelaren. Detta trots att spelaren hade haft dödsfall i nära familj. Historien ska inte få upprepas även om det nu är en annan spelare. Får bara hoppas allt är bra med Anemonen och inget hemskt har hänt. Sedan får vi också se om Anemonen kommer få behålla sin sista stad ett tag ifall han skulle komma tillbaka, eller om ni försöker ta staden
smiley_emoticons_oh-no2.gif


Det ryktas även att spelare från både EB och NLP är missnöjda med mitt intresse i fotbollen
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Man undrar nästan om min ledning samt EBs ledning kommer koka ihop något för att visa mig att man ska titta på fotbollen oavsett vad
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att direkt Rider sticker in i sl så slinker det in ks hos Edward Blom, ryktas att det är rider som är Edwards bärande balk
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3660

Guest
Ryktas att det inte är en nyhet att Rider är en av våra bästa spelare
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Topp