Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

xeet

Active Member
Ryktas att han inte är en av era bästa, han är överlägset numero uno den så kallade bärande balken, den som håller ihop huset så det inte falerar
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3660

Guest
Ryktas att det är väl det ledare gör att hålla ihop gruppen?
 

xeet

Active Member
Ryktas att jag inte tror det skulle spela någon roll överhuvud taget vilken roll rider skulle ha så skulle han ändå vara den bärande balken
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att jag blev stolt över dig nu, äntligen kommer det något vättigt från dig med, fina framsteg du gjort sedan du börjat skriva här
smiley_emoticons_grepolove.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3660

Guest
Ryktas att det bara fanns en fuskare och han stod på andra sidan
smiley_emoticons_irre4.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att master gått tillbaka till sitt papegoja prat igen, blev djupt besviken nu du var ju på goda vägar ;):eek:

Ryktas även om en spelare använder bottar som gör allt jobb kan man kalla han/hon för fuskare ;)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att Rider gjorde ett tappert försök att ta några städer, men ett par felsteg slutade med att han inte fick några städer och att hans allians istället tappade en stad.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas går inte alltid som man vill, men jag fick mina 2 städer hur som helst nu och ett sämre ks försök på mig nu på morgonen ^^
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser2975

Guest
Ryktas att det är svårt att beräkna hur mycket skepp som kan guldas inom 5 minuter
 

DeletedUser3391

Guest
Det ryktas ni säger gillar min närvaro men era diplomatiska delar verkar säga emot det då ni verkar tycka hagling är helt okey :p
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att jag inte älskar skriva med dig fötutom här i ryktes forumet eftersom det är bara ett rykte :p
 
Topp