Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att ni får vänta lite med pajkastningen. Ryktas att jag måste hämta kaffekoppen sen får ni fortsätta
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3730

Guest
Ryktas att ni i No Name är så bra så vi måste prioritera er, skulle säga att ni är bäst på servern, ni måste ju va bättre än
Edward Blom
Eller? ;)
P.S ni har ju bara brutit belägringar med eventtrupper;)
Du är söt iallafall uppskattar dina fina uppsatser ^^
såja då hade ni nästa ks inne, aja ni visar er styrka iaf som 1a på världen, respekt ;)
 

DeletedUser2764

Guest
Ryktas att jag kört mot er ensam Mancave, du har minne som en guldfisk, sen skickar jag ks natt som dag. Så behöver verkligen inte nb för att sätta ks :)
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Det ryktas att du kör inte ensam mott oss djungeljerry :)
Nu om du vill göra det på riktig vi kan köra 1 to 1 krig (du och jag emot varandra ingen som hjälper mig , ingen som hjälper dig)

Jag är här och väntar !
 

Cspeete

Member
Det ryktas att Jerry må ha väggat ett eller annat KS, i NB såsom under dagtid, men han fortsätter i samma fart utan att vika sig för ett misslyckat KS. En härlig inställning, sånt vi gillar att se i NLP - inställningen att man inte viker sig även om det inte går vägen varje gång.
smiley_emoticons_cuinlove.gif


Det ryktas att det är lite väl tidigt in på servern för att redan börja hota om terror. Jag har ju inte ens hunnit predika om hur små anfall leder till större anfall som leder till att man ger igen mer och mer som leder till terror, och ingen vill ju ha ett terror krig. Ja, ni vet, det vanliga.
smiley_emoticons_hust.gif


Enligt rykten så är EdwardBlom enbart tysta då de måste trösta varandra efter de inte lyckades ta en stad av NLP. Frågan är hur mycket de kommer gulda i eventet för att bygga upp allt de förlorade. Tendensen hos spelarna i EB brukar vara att man guldar ganska friskt för att få tillbaka sina enheter när det verkligen behövs. Ett vinnande koncept i flera fall, men ett dyrt sådant.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif


Jag har hört ryktedvägen att en mycket spännande läsning väntar för den som hittar till "Topp 10: Spelare" där Rider författat en välskriven lista. Jag hoppas även Rider lyckas få reda på mer om Ghost95 så man kan få se vem denna mycket "mystiska" spelare är - fast det räcker väl att man tittar tillbaka i tiden på denna mycket nattaktiva spelare så vet man vilken stil spelaren kör ^^
 

xeet

Active Member
Ryktas att den Polska korven var så god så att tiden att spela Grepolis försvann och sedan blev städerna Väldigt gråa, och utan ägare
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3729

Guest
ryktas att man inte ens sagt något o blir anfallen i forumet
smiley_emoticons_confusednew.gif
ryktas att lillsven inte är så omtyckt heller då han försvinner på varje server när händer det här då?
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

LillSven

Member
ryktas att man inte ens sagt något o blir anfallen i forumet
smiley_emoticons_confusednew.gif
ryktas att lillsven inte är så omtyckt heller då han försvinner på varje server när händer det här då?
smiley_emoticons_auslachen2.gif

Det ryktas att jag endast insinuerade att jag vet vem som döljer sig bakom Ghost. Det ryktas att det finns en handfull spelare jag inte gillar och du är inte en av dom.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att ni fick göra det idag och att vi såg hur det gick, Tur att eventet finns i några dagar till så ni kan få upp era nukes och återigen vägga dem
smiley_emoticons_wallbash.gif

haha ryktas fick nog bättre utdelning på kp än vad ni fick så kan inte klaga över all kp man fick
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
blir fler stads platser för mig
smiley_emoticons_grepolove.gif
tur att nästa event är strax runt hörnet igen då när denna tar slut =)
 

DeletedUser3565

Guest
Hahah ja men så är det alltid med md bakom mur 0 ryktas det, hallå?
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser3730

Guest
Ryktas att allyn nlp får ha några vakna nätter nu fram över :p:p:p
 

DeletedUser3729

Guest
ryktas att ghost förväntade sig mer skit här efter denna dagen på jobbet med sina väldigt många anfall man inte kunde göra något emot
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Topp