Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

LillSven

Member
Ryktas 7 av top 10 är uppslukade av den glupske Edward Bloom
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3634

Guest
det ryktas att någon fick en ouppskattad present efter sitt biobesök
 

Cspeete

Member
Det ryktas att en viss allians måste känna sig väldigt otrygg med tillvaron då de börjat rekrytera lite hej vilt, och därmed förstört för andra allianser. Jag såg hoppet om en värld där flera allianser skulle ha krigat mot varandra, men i denna takten blir det nog en värld där 2 allianser krigar mot varandra, trist.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser3602

Guest
Det ryktas att en viss allians måste känna sig väldigt otrygg med tillvaron då de börjat rekrytera lite hej vilt, och därmed förstört för andra allianser. Jag såg hoppet om en värld där flera allianser skulle ha krigat mot varandra, men i denna takten blir det nog en värld där 2 allianser krigar mot varandra, trist.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Ryktas att det är bra med fakta innan man öppnar truten. Ryktas att det var några bumbisar som fick gå igenom samma ansökningsprocess som alla andra.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Ryktas att jag undrar hur du kan tro att vi känner oss otrygga när det är ni som kommer ner till oss för att hindra våran framfart när vi växer snabbare än vad ni gör fast vi har färre spelare
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3734

Guest
Det ryktas att en viss allians måste känna sig väldigt otrygg med tillvaron då de börjat rekrytera lite hej vilt, och därmed förstört för andra allianser. Jag såg hoppet om en värld där flera allianser skulle ha krigat mot varandra, men i denna takten blir det nog en värld där 2 allianser krigar mot varandra, trist.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Det ryktas att Cspeete kan ha förtröstan, Goofy är på väg upp i listorna och kommer bjuda motstånd!
 

DeletedUser3729

Guest
Riktigt äckligt av dig att byta allians sen attackera sin gamla direkt och du visste säkert att han var på bio med, respektlös shuno ryktas det...
jag visste inte om att han var på bio pratade inte med någon i min ally den dagen. och vet du vad folk har gjort samma sak mot mig förr så varför kan inte jag göra som alla andra? det är ett spel dags o inse det.
 

DeletedUser3729

Guest
ryktas även att jag inte var den första av oss som bytte ally att anfalla de gamla så jag hängde bara på tåget :)
 

DeletedUser3448

Guest
jag visste inte om att han var på bio pratade inte med någon i min ally den dagen. och vet du vad folk har gjort samma sak mot mig förr så varför kan inte jag göra som alla andra? det är ett spel dags o inse det.
Ryktas att man inte behöver sjunka till samma nivå och istället visa sig själv som den större
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
det argumentet håller inte
 

DeletedUser3729

Guest
Ryktas att du mer än gärna får komma ner på jorden igen Kingen
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
oj ännu en som är stor i käften :)! lär er att kriga på spelet istället för med ord tack. kanske du som ska komma ner på jorden. och jag vet inte vad hugo säger om mig men allt behöver ju inte va sant, men fortsätt smutskasta kör över er ändå
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3123

Guest
Ryktas att folk inte vet hur man krigar ärofyllt. Ska ni inte börja köra med kärnvapen och tårgas också?
 
Topp