Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3634

Guest
oj ännu en som är stor i käften :)! lär er att kriga på spelet istället för med ord tack. kanske du som ska komma ner på jorden. och jag vet inte vad hugo säger om mig men allt behöver ju inte va sant, men fortsätt smutskasta kör över er ändå
smiley_emoticons_viking.gif

Inget mer än vad som hände
smiley_emoticons_freu-dance.gif
men det räckte haha
 

DeletedUser3734

Guest
Det ryktas att Goofy känner sig diskriminerad då de inte finns med på kartan. Not cool dude!
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3730

Guest
Ryktas att hade det funnits en första plats i ranken på mist flest ks så vet vi vem som legat ohotad 1a :p
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att ni bör expandera er ordentligt utanför dessa "4 grund-hav" som är vanligt i svenska server.

doc säger, jobba på :D
 

DeletedUser3730

Guest
Ryktas att jungelvrål aldrig guldat så mycket som nu då hans ally får problem mot en ally på 7st, oj måste kännas att mista minst vad e de nu, 15 ks?, ge er på edward istället men de klarar du/ni väl inte :rolleyes:
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att du skriver på fel forum, tyska forumen ligger där borta
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Ryktas att doc bryr inte en enda skvätt hur mycket springpojken djungeln än försöker schasa bort doc härifrån. Härefter lägger doc inte energi på sådan negativ sökande springpojke till mygga :D

Antingen lär springpojken sig ignorera "obekväma" texter :rolleyes:
 

DeletedUser3730

Guest
Fick nu även ett snäll inbjudande att lämna över mina städer med vad ska vi kalla det "hot" och jag lova tänka på saken men kan svara här, nej xeet trots dina hot om anfall 24/7 så kör, lyckas du är jag inte ens imponerad ryktas det men tror du e större än så :):):)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3730

Guest
Ryktas att någon började grina över att Jerry körde natt - Ks då gav jag dig ett tips om att du kunde ge bort dina städer vid fronten, samt att du skulle anfall hela alliansen på natten om inte Jerry slutade med natt - Ks :p

https://gyazo.com/104c47116ed3914d9bc095c978fe6b5a
japp jag vet vad jag sa ryktas det om, dock sa jag att slutar inte han med sin terror på natten så går det ut över er ally då det inte biter på en som alltid sitter på natten för lyckas få in ett ks, och det står jag för, en natt terror till så hoppas jag ni som ally kan få han o sluta, sen tips? ni har ju inte ens anfallit mig så nej xeet de håller inte, att få spelare o sluta borde inte ligga högt i kurs hos nån, men nu ska jag ge dig ett tips, ge er på Edward men antar där bli ni överkörda så ni får hoppa på allys med 7 medlemmar för få bättre självförtroende men dock lyckas inte de heller, så titta längre
ner i listan :p

ps körde natt ks? tror det är det 15e nu om jag minns rätt :)
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att jag kört mot er ensam Mancave, du har minne som en guldfisk, sen skickar jag ks natt som dag. Så behöver verkligen inte nb för att sätta ks :)
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att ni i No Name är så bra så vi måste prioritera er, skulle säga att ni är bäst på servern, ni måste ju va bättre än
Edward Blom
Eller? ;)
P.S ni har ju bara brutit belägringar med eventtrupper;)
Du är söt iallafall uppskattar dina fina uppsatser ^^
 
Topp