Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

jacoblilje

Active Member
Ryktas att blondinen är tebax
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser3729

Guest
Det ryktas att jacoblilje försöker vara på EN men ingen framgång där
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas nu fick phony visa sin flyg nuke
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
ryktas att dem borde ge den andra sidan en chans få visa sin nu
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att vi redan har sett delar av era stora fina städer fyllda med ståtliga fladdertanter.

Ryktas även att det starkt ogillades när några ur NLP visade sitt flyg. Vad skulle hända om vi visade allt mån tro? Nästan som en nakenchock som heter duga?

Ryktas även att Doc verkar ha svårt för att lämna oss, nästan så man tror han är lite smått kära i oss alla
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3733

Guest
Ryktas att jag inte har bråttom på denna värld. Har även fått sällskap på ön i form av.. Eidwoold Brum

Ryktas om att NLP och EB kommer kriga mot varandra tills "döden skiljer dem åt".

Ryktas att min kaffepaus är över...
 

DeletedUser3729

Guest
det ryktas att ni hade tur och tajmade 1 sekund bättre än mig, ryktas även at cspeete är stor i käft men inte visat att han är duktig än som han påstår att han är
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att jag inte påstått att jag är något^^ Skulle snarare påstå att jag inte är något, mest en medioker spelare som tenderar till att vara bred i mungipan.
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3729

Guest
det ryktas ju att du pratar lite för mycket :) dags o börja spela istället för att prata
smiley_emoticons_irre.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att någon verkar vara lite lättirriterad. Tydligen får man MAX skicka 1 anfall mot spelarna i EB. Duckar spelaren så får inga anfall förekomma under fortsättningen av dagen.
smiley_emoticons_afraid.gif
 

xeet

Active Member
  • Det ryktas att Jerry väggade ett ks mot Djal, Ryktas att lilla Jerry gråter som ett barn, men detta är bara rykten
    smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Topp