Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att du verkar cool, stenhård liksom be mig hålla käften
smiley_emoticons_cuinlove.gif
gillar även att du du ploppade upp i forumet någon minut efter din stad blev erövrad, sedan säger du att dem små allianserna inte har någon chans, Ryktas även att i ert förbund sitter det drygt 80 pers, det är väl störst på denna värld eller?
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Ryktas du verkar väldigt trög och att du har fortfarande inte fattat ett skit av vad jag säger.
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att du kan hålla käften. Det jag menar är att hela Grepolis förstörs av allianser komponerade av för tunga spelare som gör att dom mindre allianserna är chanslösa och många bra spelare tvingas överge servrarna. Det ger tomma servrar och tråkigt lir. Men det verkar vara så man vill ha det numera. Jag tycker att svenska servrar på Grepolis har blivit en totalt meningslös verksamhet.
Ryktas att om det inte passar så spöka och gå vidare i livet
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att om det inte passar så spöka och gå vidare i livet
Ryktas att du också kan hålla käften för du verkar inte heller förstå vad jag pratar om. Det är såna som du som totalt förstör Grepolis.se. Fetallianserna sabbar allt lir numera och det är ingen idé att hålla på att spela längre. Jag hoppas ni har kul när ni sitter där 7 år senare och det är sju spelare med sju kronor som gör upp om sju jävla underverk.
 

DeletedUser3565

Guest
Madswede76 jag hoppas fan inte att du är 44 eller 45 bast som sitter och gråter här på forumet för att ha tappat en stad på Grepo ryktas det
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att en stor del av det Madeswede76 skriver stämmer, så förstår inte varför man skall kaxa tillbaka. Är en annan femma att stjärnan uttrycker sig såhär efter en förlorad stad, men det gör inte hennes tes mindre trovärdig.
 

DeletedUser2592

Guest
Madswede76 jag hoppas fan inte att du är 44 eller 45 bast som sitter och gråter här på forumet för att ha tappat en stad på Grepo ryktas det
Nä, jag har har tappat städer förr, det är fan inte problemet. Problemet är vad Grepolis.se håller på att bli och jag vill stoppa det.

Jag hoppade på Grepo igen för första gången på ett par år och tyckte det skulle bli kul, men det blev det fan inte, för det stod ett par tre allianser med massiva styrkor ivägen, så jag fick inte ens vara med. Och det är ok att ni är större och bättre, det är inte det, det är hur ni utnyttjar det. Det verkar som att ni inte förstår att detta dödar Grepolis.se. Det finns massor av bra spelare som inte är med i era överdrivet bra allianser som tappar allt intresse efter att blivit krossade några gånger. Delvis är detta tyskarnas fel, men jag tycker också att det borde gå att få till något på .se som ser till att det inte blir så här jävla skevt som det är nu.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3565

Guest
Det ryktas att en stor del av det Madeswede76 skriver stämmer, så förstår inte varför man skall kaxa tillbaka. Är en annan femma att stjärnan uttrycker sig såhär efter en förlorad stad, men det gör inte hennes tes mindre trovärdig.

Vem har sagt att det är en brud ryktas det? plus TNW tar ju bara in "bra spelare"...
 

DeletedUser2331

Guest
Vem har sagt att det är en brud ryktas det? plus TNW tar ju bara in "bra spelare"...
Det ryktas att du borde hålla dig till det jag skrev, sluta haka upp dig på onödiga detaljer. Har inte någonstans påstått att jag är felfri, skriver endast att det som Madswede76 uttrycker inte är ihåligt skitsnack. Försöker endast vara objektiv.
 

DeletedUser2592

Guest
Medans ni funderar på krossande svar tar vi lite av dom bästa målen från förra årets bandy:
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det var action här en fredagkväll.

Ryktas om att om några allianser håller i kan det bli en intressant värld. Tiden till uv är kortare nu än tidigare så man kanske inte hinner radera ut allt motstånd innan dess. Ta delfi som tidigare nämnts, inget motstånd kvar och 11 månder kvar till UV. Det är en förstörd värld.

Ryktas även om att Madswede borde tvätta tungan med tvål för att få fram ett finare språk ;)

PS
Nasto, klart vi bara tar in bra folk. Vore väl dumt annars? ;)

Nämen, Madswede. Är du intresserad av bandy? :O Är inte många som är det!
 

DeletedUser3448

Guest
Det ryktas att jag tycker du kan vårda språket och ta det lugnt, har inte skrivit någon illa eller aggresivt mot eller om dig. Förstår vad du menar och vi kan inte direkt få in flera 100 nya spelare på svenska grepolis för intresset har blivit mindre. Att dem nu sänker tiderna som knaz sa förbättrar det något otroligt. 2+år på en grepovärld är ingen hit direkt. Men så har det varit bak till alphatiden. Varför det bildas stora allianser är väl för att för det första orkar inte folk bli anfallna från alla håll och kantar. Man blir redan väckt X antal gånger på natten och privatlivet måste funka sida med spelet. Skulle varit väldigt roligt med mer motstånd men är tiden som förhindrar mycket. Klart inno skulle kunna göra allianser på 10 spelare, men skulle dock blivit extremt mycket förbund och systerallianser. Men det är bra att vi har en disskussion om det. Och OM vi kommer fram till en bra lösning, klart vi tar och hjälps åt att få fram detta till Innogames!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att det var action här en fredagkväll.
Ryktas även om att Madswede borde tvätta tungan med tvål för att få fram ett finare språk ;)

Nämen, Madswede. Är du intresserad av bandy? :O Är inte många som är det!

Ja, mitt språk är inte det finaste, men för att få fram en poäng i dagens samhälle och så vidare....

Bandy är sporternas sport. Utan tvekan.

Du, Knaz, kanske förstod var min poäng var redan från början, även om jag kanske inte alla gånger är så jävla övertydlig, vad jag menar är att samlingen i feta allianser gör bara att det blir tråkigt och meningslöst för alla andra som inte är med och då blir det till slut tråkigt och meningslöst för dom som är med också.
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att bandy är skit, man bör bli bannad från forumet om man nämner den sporten.
 

DeletedUser2592

Guest
Och ja, för helvitte, jag är bitter över att jag blev av med min stad, så slut gnäll på att ja ä bitter, för de ä ja. Men när jag nu slutligen lämnar Grepo som jag har älskat så mycket vill jag ge communityn en ide om hur det kan bli bättre för alla som lirar, och det är att ge varandra mer plats i början så det kan bli lite jävla fight. Som det är nu sätter 2-4 allianser upp sig som mästare redan från början och hur jävla kul är det för alla andra tror ni?
 

DeletedUser3448

Guest
Och ja, för helvitte, jag är bitter över att jag blev av med min stad, så slut gnäll på att ja ä bitter, för de ä ja. Men när jag nu slutligen lämnar Grepo som jag har älskat så mycket vill jag ge communityn en ide om hur det kan bli bättre för alla som lirar, och det är att ge varandra mer plats i början så det kan bli lite jävla fight. Som det är nu sätter 2-4 allianser upp sig som mästare redan från början och hur jävla kul är det för alla andra tror ni?
Det ryktas att jag gnällde ingenting, kan du läsa vad jag skrev istället? bara bad dig att ta det lugnt
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas att jag gnällde ingenting, kan du läsa vad jag skrev istället? bara bad dig att ta det lugnt
Jodå, jag läser vad du skriver. Jag gnäller inte på dig heller. Jag har idéer. Min idé är 40 dagars (eller nåt sånt) noobskydd på startstaden (inte på dom andra städerna). En annan idé är att ge nya spelare möjligheten att välja startposition från kartan.
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att 40 dagar??? Då kommer alla hinna bygga upp och skapa EXTREMT stora förbund och allianser med oändligt med trupper. Även att guldarna kommer få enormt försprång pga olympiska spelen och att man inte kan farma kp. Sen att välja startposition kan du göra genom att välja vädersträck. Att välja din exakta position skulle bara skapa ännu starkare allianser!
 
Topp