Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3681

Guest
Måste kännas jobbig då att va känd för att vaska pengar för att verka bra, ryktas det :)

Ryktas att jag inte vaskar pengar utan investerar i det =) Samma sak som de som köper Fifa varje år och spelar Ultimate team. Du kan försöka utan pengar att få de stora spelarna men utan då överdriven aktivitet så går det inte ^^

Eller för oss som gillar att klubba, vi spenderar sjukt mycket pengar på alkohol och annat för att ha en kul kväll för ett överdrivet pris ^^ Ville tilläga det =)
 

DeletedUser3685

Guest
Ryktas att jag inte vaskar pengar utan investerar i det =) Samma sak som de som köper Fifa varje år och spelar Ultimate team. Du kan försöka utan pengar att få de stora spelarna men utan då överdriven aktivitet så går det inte ^^

Eller för oss som gillar att klubba, vi spenderar sjukt mycket pengar på alkohol och annat för att ha en kul kväll för ett överdrivet pris ^^ Ville tilläga det =)
Jo fast då får du vartfall något för pengarna om du "klubbar", istället för att lägga flera tusen per vecka på något som borde vara skillbased, men är mer ett pay2win spel. Är väll mer spelar som inte klarar att hålla uppe sin performance som hamnar i dessa pay2win spel, ryktas det.
 

DeletedUser3448

Guest
Måste kännas jobbig då att va känd för att vaska pengar för att verka bra, ryktas det :)
Ryktas att för det första måste inno tjäna pengar på något sätt för att vilja ha kvar servrarna på svenska grepo uppe.
För det andra är det exakt som Saltwater sa, klart du betalar för något som du har som hobby,tycker är kul och spenderar mycket tid till. Varför betalar folk för att spela fotboll?Kolla på film? Lyssna på spotify? Tänk ut innan du slänger ut dig det, bara för att du är för snål och inte förstår att vissa har spelat detta väldigt länge och tycker det är värt att lägga lite pengar på det :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3685

Guest
För det första måste inno tjäna pengar på något sätt för att vilja ha kvar servrarna på svenska grepo uppe.
För det andra är det exakt som Saltwater sa, klart du betalar för något som du har som hobby,tycker är kul och spenderar mycket tid till. Varför betalar folk för att spela fotboll?Kolla på film? Lyssna på spotify? Tänk ut innan du slänger ut dig det, bara för att du är för snål och inte förstår att vissa har spelat detta väldigt länge och tycker det är värt att lägga lite pengar på det :)

gillar att du använder ordet snål då jag sa min åsikt om hur jag tycker Grepolis fungerar :)
Ne men det är klart att Inno games ska få in pengar på något sätt, men det har ju gått alldeles för långt, om du inte guldar så har du ingen chans att komma i toppen då du kan gulda till dig allt idag.
Gissar att du tog illa vid dig antar jag :)
 

DeletedUser3448

Guest
gillar att du använder ordet snål då jag sa min åsikt om hur jag tycker Grepolis fungerar :)
Ne men det är klart att Inno games ska få in pengar på något sätt, men det har ju gått alldeles för långt, om du inte guldar så har du ingen chans att komma i toppen då du kan gulda till dig allt idag.
Gissar att du tog illa vid dig antar jag :)
Det ryktas att för det första så är det en ryktas tråd. För det andra har jag själv aldrig innan denna servern spelat med guld dock endå klarat mig ypperligt på vissa servrar :) Och roligt att du tar illa upp direkt då du ser ett ord :)
 

DeletedUser3681

Guest
Jo fast då får du vartfall något för pengarna om du "klubbar", istället för att lägga flera tusen per vecka på något som borde vara skillbased, men är mer ett pay2win spel. Är väll mer spelar som inte klarar att hålla uppe sin performance som hamnar i dessa pay2win spel, ryktas det.

Jag kan säga att jag inte har lagt mer pengar på denna värld än jag kan göra en löningshelg på Stureplan! Som sagt jag investerar i ett spel och vet att om jag spenderar guldet rätt kommer jag kunna ha en fördel tider under denna värld jag inte alls har tid att vara aktiv än om jag inte spenderade pengar kanske hade behövts eller riskera att förlora det jag hade byggt upp. Vissa söker lycka på krogen medans jag mår bra av att spela detta spel ^^

PS: Har köpt ett stort paket och har halva guldpotten kvar så inte ska vi överdriva hur tät på pengar jag är ryktas det om ^^

Sen angående toppen har denna värld pågått i 2 veckor. Om du har spelat grepolis så vet du att emot slutet av världarna är det inte guldet som avgör top 10 utan de skickligaste
 

DeletedUser3685

Guest
Det ryktas att för det första så är det en ryktas tråd. För det andra har jag själv aldrig innan denna servern spelat med guld dock endå klarat mig ypperligt på vissa servrar :) Och roligt att du tar illa upp direkt då du ser ett ord :)
Ryktas att det har varit diskution heladagen i "Ryktes tråden" ;)
Va bra att du har klarat dig utan guld innan, när börja du spela? :) 2015?
är nog ganska snål så tog inte illa upp, va mer att du sa så fort någon inte vill lägga flera tusen varje månad i guld så är dem SNÅLA :)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det har varit diskution heladagen i "Ryktes tråden" ;)
Va bra att du har klarat dig utan guld innan, när börja du spela? :) 2015?
är nog ganska snål så tog inte illa upp, va mer att du sa så fort någon inte vill lägga flera tusen varje månad i guld så är dem SNÅLA :)
Ryktas att jag undrar vem som lägger flera tusen? Jag ligger först och har inte spenderat så mycket så den personen måste göra något fel ^^
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att det har varit diskution heladagen i "Ryktes tråden" ;)
Va bra att du har klarat dig utan guld innan, när börja du spela? :) 2015?
är nog ganska snål så tog inte illa upp, va mer att du sa så fort någon inte vill lägga flera tusen varje månad i guld så är dem SNÅLA :)
Ryktas att jag inte skrivit någonstans att man måste lägga flera tusen, har inte själv lagt mer än en 500ing, om du anser det mycket får du börja jobba. Har även spelat sen 2010 så :)
 

DeletedUser3681

Guest
Stämmer säkert det du säger :)
Du fick bara en så jäkla bra start eller hur? :)

Ryktas att jag har spelat ex antal starter i min karriär på grepolis så har en aning om hur man gör =) Sen handlar det intrycket om guld utan aktivitet. Sitter folk uppe och kör 5-10 mins begäran från bondebyarna så får de råvaror och kan spendera dem i starten. Jag hade mycket dötid så ja fick en bra start ^^

Sen spelade jag med första åren utan guld och kunde ändå ge en hel del motstånd ^^
 

DeletedUser3685

Guest
Ryktas att jag har spelat ex antal starter i min karriär på grepolis så har en aning om hur man gör =) Sen handlar det intrycket om guld utan aktivitet. Sitter folk uppe och kör 5-10 mins begäran från bondebyarna så får de råvaror och kan spendera dem i starten. Jag hade mycket dötid så ja fick en bra start ^^

Sen spelade jag med första åren utan guld och kunde ändå ge en hel del motstånd ^^
Grymt!
Om det bara va som förr! slippa alla guldare med mera :)
 

DeletedUser3681

Guest
Grymt!
Om det bara va som förr! slippa alla guldare med mera :)

förr guldade folk med =) Dock så var det mindre event som kom och där mindre guld spenderades.
Förr körde man med halvering och det kan jag säga att folk spenderade då pengar samt på premium gubbarna!

Sen om du inte spelar på denna värld kanske du kan köra rykten på den världen du spelar på? =) Lite halva poängen att detta forum är avsett för spelarna som spelar denna värld!
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att jag undrar hur mycket du själv spelat loriens och hur erfaren du är? :)
 

DeletedUser3660

Guest
Ryktas att det här är typ den mest meningslösa debatten jag läst. Låt loriens skriva på han kommer inte ändra sin uppfattning. För han finns det en vision och ingen annan.
 

DeletedUser3682

Guest
Ryktas att jag kan bekräfta att det har spenderats lite pengar från min sida =)
Det ryktes at jeg har sett mer penger gå
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3682

Guest
gillar att du använder ordet snål då jag sa min åsikt om hur jag tycker Grepolis fungerar :)
Ne men det är klart att Inno games ska få in pengar på något sätt, men det har ju gått alldeles för långt, om du inte guldar så har du ingen chans att komma i toppen då du kan gulda till dig allt idag.
Gissar att du tog illa vid dig antar jag :)
Ryktes at jeg har brukt 1900 gull, men ligger ganske bra an.
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 
Topp