Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser2592

Guest
Kan finnas problem med min idé. Det är därför det finns ett DISKUSSIONSforum. Så vi kan reda ut dom GREJERNA. Guldarna kan ju dra åt helvete i vilket fall....
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag precis har läst det dummaste förslaget.
 

Knaz

Active Member
Ja, mitt språk är inte det finaste, men för att få fram en poäng i dagens samhälle och så vidare....

Bandy är sporternas sport. Utan tvekan.

Du, Knaz, kanske förstod var min poäng var redan från början, även om jag kanske inte alla gånger är så jävla övertydlig, vad jag menar är att samlingen i feta allianser gör bara att det blir tråkigt och meningslöst för alla andra som inte är med och då blir det till slut tråkigt och meningslöst för dom som är med också.

Ryktas att frustrarion inte får fram de finaste sidor hos en människa ;)

Ryktas om att bandy är en jävligt fin sport. Ska på en bandypremiär i morgon med ungarna, blir roligt! Är man uppvuxen i en bandy by så sätter det sinna spår! Vilken lag håller du på?`

Ryktas om att världar kan bli intressante om det finns flera "feta" allianser ;) Som på juktas när allianserna rymmer 40 pers, är det nästan oundvikligt. Tyvärr.
 

DeletedUser3448

Guest
Tack för ditt bidrag till diskussionen, det gav mycket...
Ryktas att du kan ge ideer men det måste vara rimliga ideer och inte ändra spelet helt eftersom inno vill ha spelet lika på alla servrar. Så det enda vi kan ändra på är minimala inställningar och inte hela spelideen.
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag inte är en bidragsgivare ännu. Den enda spelaren jag hjälper är dDJUNGELJERRY.

Vill även tillägga att du ska sluta med ditt guldsnack. Hur fan tänker du att Grepolis ska tjäna sina pengar?
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att du kan ge ideer men det måste vara rimliga ideer och inte ändra spelet helt eftersom inno vill ha spelet lika på alla servrar. Så det enda vi kan ändra på är minimala inställningar och inte hela spelideen.
Ja, men jag skiter väl totalt i vad tyskarna tycker, dom fattar ju inte hur det går till på olika länders servrar. Om det passar dig hur dom sköter spelet skiter jag lika mycket i. I min mening fungerar det inte på .se.
 

DeletedUser3448

Guest
Ja, det är imponerande, du slog dina motståndare för att du brände mer pengar...
Ryktas att du kanske bör använda lite guld då, så det inte går så dåligt som det gör för dig. Första servern jag guldar, och har investerat cirka 400 spänn i spelet. Sen har jag spelat alla andra världar sen alpha utan guld och har hängt på bra på många och tagit ut som du kallar dem "GULDARE"
 

DeletedUser3448

Guest
Ja, men jag skiter väl totalt i vad tyskarna tycker, dom fattar ju inte hur det går till på olika länders servrar. Om det passar dig hur dom sköter spelet skiter jag lika mycket i. I min mening fungerar det inte på .se.
Ryktas att om du skiter i tyskarna tror jag dem skiter i dig också
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att du kanske bör använda lite guld då, så det inte går så dåligt som det gör för dig. Första servern jag guldar, och har investerat cirka 400 spänn i spelet. Sen har jag spelat alla andra världar sen alpha utan guld och har hängt på bra på många och tagit ut som du kallar dem "GULDARE"
Ja, men det blir ju himla roligt för dig då. Efter att du har guldat sönder servern är det du och nån annan guldtomte kvar som får göra upp om kronan.
 

DeletedUser3448

Guest
Ja, men det blir ju himla roligt för dig då. Efter att du har guldat sönder servern är det du och nån annan guldtomte kvar som får göra upp om kronan.
Ryktas att om du menar att jag har "guldat sönder", starta inte på .com servern med 20k personer hahahah. Du har ju missuppfattat detta spelet enormt.
 

Knaz

Active Member
Ja, men det blir ju himla roligt för dig då. Efter att du har guldat sönder servern är det du och nån annan guldtomte kvar som får göra upp om kronan.

Ryktas om att guld inte har alls lika stor betydelse senare på världen.

I starten har det absolut stor betydelse, men om guldaren tappar i aktivitet tar man ganska lätt ifatt det under världens gång :)
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas att inte två spelare gör upp om kronan, eller har jag missat något?
Uppenbart att det inte är någon mening att vara med om det finns folk som er som guldar sönder skiten. Varför ska jag vara med och lira om det är folk som lägger guld på all möjlig skit som också lirar? Vad är poängen? Dom är sämre än mig på spelet, men dom lägger 800 i månaden så dom vinner??!!
 

DeletedUser2331

Guest
Uppenbart att det inte är någon mening att vara med om det finns folk som er som guldar sönder skiten. Varför ska jag vara med och lira om det är folk som lägger guld på all möjlig skit som också lirar? Vad är poängen? Dom är sämre än mig på spelet, men dom lägger 800 i månaden så dom vinner??!!
Det ryktas att du inte har underlag för att påstå att jag är en guldare? Håll dig till bandy istället.
 

DeletedUser3448

Guest
Uppenbart att det inte är någon mening att vara med om det finns folk som er som guldar sönder skiten. Varför ska jag vara med och lira om det är folk som lägger guld på all möjlig skit som också lirar? Vad är poängen? Dom är sämre än mig på spelet, men dom lägger 800 i månaden så dom vinner??!!
Ryktas att du aldrig har spelat länge på en värld, guld hjälper bara första månaden. Att man lägger guld betyder inte att man vinner, första månade=guld, resten är skicklighet, aktivitet och timing. Har du fått mer än 5 städer på någon server?
 

DeletedUser2592

Guest
Det börjar bli uppenbart att ni inte fattar (eller inte vill fatta) vad jag pratar om. Så jag lämnar det så och lämnar Grepolis.se för all framtid. Ha det bra på eran spökserver.
 
Topp