Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3682

Guest
Ryktas att jag har spelat ex antal starter i min karriär på grepolis så har en aning om hur man gör =) Sen handlar det intrycket om guld utan aktivitet. Sitter folk uppe och kör 5-10 mins begäran från bondebyarna så får de råvaror och kan spendera dem i starten. Jag hade mycket dötid så ja fick en bra start ^^

Sen spelade jag med första åren utan guld och kunde ändå ge en hel del motstånd ^^
Det ryktes at gull + aktivitet = win. Pay2win er oftest med mindre aktivitet, men det funker ikke her.
 

DeletedUser2937

Guest
ryktas att jamson har höga tankar om sig själv som någon GP gud..kanske fråga sensei vad vi brukar göra med såna?? japp..vi från phi är här..
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktas att jag bara inte kan låta bli :)

Hur kan du brösta dig över phi servern när du själv vet vilken bluff du var ? Så fort det blev jobbigt drog du täcket över huvudet och stängde av mobilen.

Ryktas även att jag blev glad för Jamsons skull då jag för ett tag sedan läste att han var fri från sitt missbruk och inte längre var beroende av GP. Gillar Jamson så det gör ont i mitt hjärta då jag åter läser spaltmeter efter spaltmeter av hans texter hihi :p
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag bara inte kan låta bli :)

Hur kan du brösta dig över phi servern när du själv vet vilken bluff du var ? Så fort det blev jobbigt drog du täcket över huvudet och stängde av mobilen.

Ryktas även att jag blev glad för Jamsons skull då jag för ett tag sedan läste att han var fri från sitt missbruk och inte längre var beroende av GP. Gillar Jamson så det gör ont i mitt hjärta då jag åter läser spaltmeter efter spaltmeter av hans texter hihi :p

Ryktas om kärlek till dig PiriPiri :*
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att endast nybörjare behöver spendera guld. Dzeko får betalt för att syssla med sin hobby.
 

DeletedUser3682

Guest
Det ryktes at når ryktene først kommer, så er det mange om gangen.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3669

Guest
Det ryktas att jag gillar jämförelsen med krogen. Vi snackar ungefär 8 drinkar (räknar då med cirkus 100 för varje drink) för det dyraste guldpaketet, vilket räcker (ifall man spenderar guldet väl), rätt länge. =)
Då kan man alltid jämföra.

8 drinkar, personligen blir jag inte tillräckligt "salongsberusad", då jag anser när man super så ska man göra de rejält.
smiley_emoticons_saufen.gif

Visst alkohol skapar umgänge osv, kontakt med människor verbalt. Men vissa kanske inte söker det, utan känner att de kvittar.
Sen finns det personer som letar men än ett "umgänge". ;)) Då snackar vi lite ansträngning, möjligtvis mer pengar på drinkar om du skall få han/hon att se förbi ditt yttre. (Egen erfarenhet av att inte ha ett 10/10 inom kategorin utseende).

Eller de som köper cs-skins (som exempel). Här snackar vi minimal påverkan, här har du, med rätt synvinkel ändå användning av dina stålar.

Sen finns det de som skippar minst 8 drinkar, jag inkluderad. Så egentligen ser jag inte det som något fel, att spendera pengar på något man tycker om och trivs med. Hellre det än miserabla försök till ligg eller en 50/50 flipp på någon gamblingsida.
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif



Jag tar hellre guld än EN utekväll med högst 8 drinkar i näven. Ser vi på allt i helhet så finns det värre saker att lägga pengar på (tycker jag). Men är väl upp till varje person vad de själva gör med pengarna, så att kasta skit på någon som köper guld ser jag som fel.

Dont hate the player, hate the game =)

Mvh
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3356

Guest
ryktas att piripiri snackar i nattmössan och kastar sten i glashus...
 

DeletedUser3660

Guest
Jag tror att pengar kanske inte är folks största problem när det gäller guld.

Att inte använda guld tror jag alltid har varit någon typ av prestige. Att visa att man kan stå på egna ben med dem medel man får i spelet. Att visa att man faktist inte behöver några extra tillägg för att kunna besegra andra. Det är nog därför jag personligen inte använder guld (Inte för att jag har vunnit något eller anser mig bättre) men det är alltid en härlig känsla tex när jag lirade på hera och det var eventet med soldater och helare. Min aktivitet visade att jag kunde komma 2a på eventet utan att använda guld en ända gång.

Guld är alltså något väldigt personligt och vilken väg man vill ta här i spelet.

Min synvinkel.
 

DeletedUser2863

Guest
Ryktas att jag undrar vem som var ägare åt dessa fina fåglar?
 

Bilagor

  • Screenshot_418.png
    Screenshot_418.png
    51,6 KB · Visningar: 90

Legondra

Active Member
Ryktas att jag undrar vem som var ägare åt dessa fina fåglar?
Ryktas att det kanske var Carls? Man vet aldrig med honom vad han lämnar efter sig. Tyvärr har han sagt hejdå till oss för gott nu trots protester, så hoppeligen får du inte såna fina fångster i framtiden. Hos oss lämnade han bara ett stort tomrum, som kommer bli svårt för någon annan att fylla :(
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att den här servern mycket väl kan bli den tråkigaste i Grepolis.se:s historia. Bra jobbat.
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att du inte behöver böla för att du förlorar en stad, om du ska böla över motgångar kan jag rekommendera Club Penguin, där kanske du platsar bättre
smiley_emoticons_grepolove.gif
Ryktas att du kan hålla käften. Det jag menar är att hela Grepolis förstörs av allianser komponerade av för tunga spelare som gör att dom mindre allianserna är chanslösa och många bra spelare tvingas överge servrarna. Det ger tomma servrar och tråkigt lir. Men det verkar vara så man vill ha det numera. Jag tycker att svenska servrar på Grepolis har blivit en totalt meningslös verksamhet.
 
Senast redigerad av en moderator:

xeet

Active Member
Ryktas att du verkar cool, stenhård liksom be mig hålla käften
smiley_emoticons_cuinlove.gif
gillar även att du du ploppade upp i forumet någon minut efter din stad blev erövrad, sedan säger du att dem små allianserna inte har någon chans, Ryktas även att i ert förbund sitter det drygt 80 pers, det är väl störst på denna värld eller?
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Topp