Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

Knaz

Active Member
Ryktas om att jag undrar om många tycker det här är ett vettigt agerande. Som ni själva kan se är det samma trupper från samma stad om och om igen Fast mina städer är tomma.
0f91064532.png


f8abca631f.png
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att man undrar vem som är så dum att skicka en illusion nu i starten för att terrorisera? :D
 

DeletedUser3356

Guest
Ryktas att Zlatan suger och skulle han återvänds till landslaget tycker jag dom kan strunta i att åka till VM.

Ryktas att jag inte ser någon terror..?? Det kallas för att farma har jag för mig

Välkommen åter när du har 3-400 rapporter per dag..det är faktiskt inte så ovanligt..
Går ju också lösa på det enkla vis att sticky får staden av dig..om inte så varför gnöla här?
 

DeletedUser3681

Guest
Frille =) ryktas att du blev lite snopen av att mitt ks kom in före ditt häromdagen? :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas att jag undrar hur det kan vara farming när man inte får varken råvaror eller kp?

3-400 rapporter när världen är ny och de flesta ligger runt 4 städer hade varit något, det håller jag med om.
 

DeletedUser3669

Guest
Det ryktas att väldigt mycket hänt på allians-rankingen
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser3660

Guest
Ryktas att alla dörrar är öppna så länge hastigheten står på 2
 

DeletedUser3681

Guest
ryktas att jag på en gång fattade vad som pågick...inte född igår jamson..trodde dock att folk kan ändra på sig..i was wrong
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Ryktas att jag hörde du skrek spioneri från någon i din allians? ^^ när jag hörde det skrattade jag ljuvligt att folk inte kan förstå att vissa spelar på en högre nivå än dem :)

Men ska klargöra för er igen att ni hade haft överdriven deff i staden i 22 timmar. Detta då jag bröt er internerövring lite innan ansågs det som ett säkerhetsdel av er att behålla all deff tills nytt försök kunde skickas. Dock var problemet att om er deff står där tills ks landar, vad kommer deffa det när ks har landat? Därför drog ni hem en del för att kunna skicka det igen samt för att undvika att sänka ks!

Min del är mindre intressant men er spelare hade 500 silver i grottan under dessa 22 timmar! Kostade mig 1 k silver att skicka en spion och spionerade nästan varje timme på staden för att se förändringar och om ett nytt ks stod där. Mellan 18-19 tiden försvann nästan all deff, stod ett fåtal enheter där enbart! Min misstanke var ks från ert håll men samtidigt ett nytt försök från min sida :)

Ja mitt ks slank in enkelt och ditt ks sjönk nästan 2 timmar senare =)
Detta är varför jag skrattar åt ert förslag att någon har spionerat då ni hanterade situationen dåligt och jag fick en stad enkelt :) så säg mig på vilket sätt er spelare inte var rätt dum som inte fyllde grottan det största sveket för att ni förlorade staden? ;)
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att jamson har höga tankar om sig själv som någon GP gud..kanske fråga sensei vad vi brukar göra med såna?? japp..vi från phi är här..
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3681

Guest
ryktas att jamson har höga tankar om sig själv som någon GP gud..kanske fråga sensei vad vi brukar göra med såna?? japp..vi från phi är här..
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktas att jag inte vet vem du är men du kan alltid skicka fram bra spelare istället för dig ^^ Redan mött Sensei på tau och du kan fråga honom hur det gick där?
Sen näää mera att jag kanske äger ett mer strategisk tänk än dig specifikt men vad vet jag=)
 

Knaz

Active Member
Ryktas om att jag vill höra Frillie förklara hur man farmar med såna här anfall. Blir intressant!
8e95219a6f.png
 

DeletedUser3685

Guest
Ryktas att spelar som ligger först har lagt ner en förmögenhet på ett gratis online spel. Kan någon bekräfta?
 
Topp