Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

jacoblilje

Active Member
Ryktas att lilla jag "säljer" 3 städer på mixad spoils och PCA Ö. vänligen kontakta i pm så står staden rensad åt er efteråt
 

DeletedUser3670

Guest
Det ryktas att någon lyckats få tyst på allt kackel här =) Var det när de i SoW tog städer av oss?
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser3670

Guest
Det ryktas dessutom att Racing satte i halsen o insåg att han inte längre kan snacka skit om "sin" allians... Kan inte vara lätt
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser1713

Guest
RIP Amus ryktas de om, väldigt tråkigt detta, men förstår dig.
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att man haft värsta flytet de senaste dagarna :p

#Horribelt
 

DeletedUser3656

Guest
Ryktas att Racing AKA H4XOR inte ska få sova de närmsta 7 dagarna ifall hen har notiser igång
 

DeletedUser3520

Guest
Ryktas att man blir påhoppad här på interna forumet och ingame!
Ryktas att ''Spoils of War'' hotar spelare också med app-terror dygnet runt alla dagar i veckan eller va de inte så du sa ''Arijon''

Ryktas att ''Arijon'' bör sluta upp med P12 snacket och börjar växa upp lite! Du kanske ska skaffa dig en liten Hobby istället för de verkar du ju inte ha
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3656

Guest
Skriver som Racing90. Beter sig som Racing90. Bor under samma tak som Racing90. Är Racing90.
Eller det kanske är en familjemedlem? Och att det är därför allt detta passar ihop?
Kanske Balbolan kan komma in och klargöra lite mer om sin kompis i Wirre och försvara mot påståendet?
 

DeletedUser3670

Guest
Påhoppad? Kan man bli mer lättkränkt ryktas det?

Låter som lille Racing tar illa upp, hotar? Har de bara sagt sju dagar? Trodde de skulle vara mer, bara å börja räkna ner
smiley_emoticons_irre4.gif


Ordet hobby är ett samlingsord för fritidssysslor som man gör för nöjes skull, jag skulle också njutit om jag fått chansen. Så att be Arijon skaffa sig en hobby? Han har la en hobby och det var för tillfället terror på "H4XOR". Utöka ditt ordförråd eller använd inte svåra ord som du inte förstår
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3671

Guest
Det ryktas myke saker

Hej jag er ledare i PCA!

Vi inte spela dolig!
Vi ibland spela med spion och vi ibland spela med ljugare, men deta inte min problem

Mvh Enji
 

DeletedUser3664

Guest
Påhoppad? Kan man bli mer lättkränkt ryktas det?

Låter som lille Racing tar illa upp, hotar? Har de bara sagt sju dagar? Trodde de skulle vara mer, bara å börja räkna ner
smiley_emoticons_irre4.gif


Ordet hobby är ett samlingsord för fritidssysslor som man gör för nöjes skull, jag skulle också njutit om jag fått chansen. Så att be Arijon skaffa sig en hobby? Han har la en hobby och det var för tillfället terror på "H4XOR". Utöka ditt ordförråd eller använd inte svåra ord som du inte förstår
smiley_emoticons_hust.gif
Det ryktas att din hobby är att snacka skit.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3651

Guest
Det ryktas att Racing90 är H4X0R, kan Racing90 bekräfta detta? Han har varit lite tyst de senaste dagarna.
 

DeletedUser3671

Guest
Skriver som Racing90. Beter sig som Racing90. Bor under samma tak som Racing90. Är Racing90.
Eller det kanske är en familjemedlem? Och att det är därför allt detta passar ihop?
Kanske Balbolan kan komma in och klargöra lite mer om sin kompis i Wirre och försvara mot påståendet?

Hej

I min allian vi inte kalla henne för Balbolan, vi sejer SenseiAnders i groppchat

Mvh den mäktig Enji & ledare i PCA & profs på at ta inaktiv
 
Topp