Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att Christoffer bjuder på brännvin ikväll. Jävla goda groggar gör han också. :D

Ryktas att mer blandas. Ryktas även att jag är öppen för förslag på olika blandningar av groggar (Är allvarlig med denna)
 

DeletedUser3520

Guest
Bjuder på detta :)

Brukar blanda på ett ungefär:
- Bacardi Razz: 1/2 dl
- Sourz Hallon: 1/2 dl

Sen fyller jag glaset med hälften Sprite och hälften Monster energi dryck.
Om man är entusiastisk nog kan man använda frysta hallon istället för is och toppa med en citron!
 

DeletedUser3651

Guest
Bjuder på detta :)

Brukar blanda på ett ungefär:
- Bacardi Razz: 1/2 dl
- Sourz Hallon: 1/2 dl

Sen fyller jag glaset med hälften Sprite och hälften Monster energi dryck.
Om man är entusiastisk nog kan man använda frysta hallon istället för is och toppa med en citron!

Är det Racing90s favorit?

Ryktas att Nebz väntar på Racing90s nästa rykte. Kan du inte byta konto nu H4X0R?
 

DeletedUser3671

Guest
Är det Racing90s favorit?

Ryktas att Nebz väntar på Racing90s nästa rykte. Kan du inte byta konto nu H4X0R?
Bjuder på detta :)

Brukar blanda på ett ungefär:
- Bacardi Razz: 1/2 dl
- Sourz Hallon: 1/2 dl

Sen fyller jag glaset med hälften Sprite och hälften Monster energi dryck.
Om man är entusiastisk nog kan man använda frysta hallon istället för is och toppa med en citron!


Hej jag förstod inte varför racing försvinna när h4xor komma, är de samma människor eller?

Mvh Enji
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2764

Guest
Det rykas att en fråga som enligt mig alltid innerst inne handlar om respekt. Respekt för medmänniskan, och för den livssituation som en person befinner sig i. Respekt för olikheter, och för medspelarna
Näthatet, nättroll och de anonyma elaka kommentarerna i dag. Att gömma sig bakom falska profiler med målet att sprida osakligheter är inte okej, inte någonsin. Men jag funderar också på hur lätt vi nu för tiden överreagerar på respons och, om vi själva råkar ha en dålig dag . Hur svårt kan det vara att andas en gång till och tänka på saker ur ett bredare perspektiv innan man slänger ur sig otrevliga och elaka kommentarer på gp forum?
Att i stället tänka till och ge konstruktiv respons som förhoppningsvis också bemöts av ett konstruktivt svar – av respekt för andra.
 

DeletedUser3670

Guest
Jag rykta detta forum som argt. Jag respekt alla på denna verld.

Grogg? Ren sprit eller inget.
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser3671

Guest
Det rykas att en fråga som enligt mig alltid innerst inne handlar om respekt. Respekt för medmänniskan, och för den livssituation som en person befinner sig i. Respekt för olikheter, och för medspelarna
Näthatet, nättroll och de anonyma elaka kommentarerna i dag. Att gömma sig bakom falska profiler med målet att sprida osakligheter är inte okej, inte någonsin. Men jag funderar också på hur lätt vi nu för tiden överreagerar på respons och, om vi själva råkar ha en dålig dag . Hur svårt kan det vara att andas en gång till och tänka på saker ur ett bredare perspektiv innan man slänger ur sig otrevliga och elaka kommentarer på gp forum?
Att i stället tänka till och ge konstruktiv respons som förhoppningsvis också bemöts av ett konstruktivt svar – av respekt för andra.

Poet!

skrika ut till personen som skriva detta texten

"Att gömma sig bakom falska profiler med målet att sprida osakligheter är inte okej"
skrika ut till H4X0R aka racing 90
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3656

Guest
Bois nu tycker att väldigt många skriver under andra användarnamn och i detta supportar jag enjis fina text<3
 

DeletedUser3671

Guest
Ryktas att all saker som riktig Enji sa hänga ihop med din alliansen!

Ni spela me spion!
Ni spela me lögnerare!

Hur kan man respektera denna?
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att det kanske är Nebz som är Racing90 då det ända han kan skriva om är att Haxor är Racing 90, allt för att själv inte få några misstankar mot sig ryktas det..
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp