Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser3656

Guest
Ryktas att racing tror att han e med i SoW.
Det ryktas också att det fanns en riktigt fet byggarebob allians de första månaderna av världen vid namn Pommes
 

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att stenhagel är för mesar och samma metod kommer att användas tillbaka
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3651

Guest
Det ryktas att SoW har växt med 500.000 KP mer än PCA den senaste veckan.
 

DeletedUser2764

Guest
Vi har Racing90, garanterad vinst där.
Ryktas att Arijon klagar att ni har spion inom alliansen , ni kommer i forum och ni vet inte vilken Racing90 är

Ps
Har spelat mer Racing90 i flera server han är mer värd en halva dina spelare ;-)
 

DeletedUser3651

Guest
Ryktas att Arijon klagar att ni har spion inom alliansen , ni kommer i forum och ni vet inte vilken Racing90 är

Ps
Har spelat mer Racing90 i flera server han är mer värd en halva dina spelare ;-)

Nu hänger jag verkligen inte med längre, ledsen. Du är nog helt enkelt "intelligent beyond my understanding".
 

DeletedUser3656

Guest
Och nej, Racing90 får jätte gärna känna sig som en av oss i SoW om de gör honom glad;)
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att ett värde sjunker eller stiger men stenhagel får mig att surna. Det ryktas också att i dom flesta värdar jag spelat har stenhagel varit bannlyst. Många här håller nog med om dom varit med ett tag.
 

DeletedUser3651

Guest
Det ryktas att stenhagel är en del av spelet och att man har tröttnat på all tjat om att man inte får hagla sönder någon.

Sedan är det jobbigt att se hur snorvalpar väljer att förlöjliga en persons språkbruk, och det ska dessutom komma från en särskrivare....
smiley_emoticons_afraid.gif


Daje Dzeko!

Olius, ge mig en like.

Det ryktas att det finns en nästan helt bortglömd gammal grekisk metod för att motverka stenhagel.
  1. Bygg upp muren.
  2. Skicka in DEF samtidigt.
  3. ??????
  4. PROFIT
Det ryktas vidare att det är skillnad på lite felstavning och särskrivning, och helt oläsbar text. Förstnämnda har jag inga problem med. I fallet Enji skulle jag säga att en maskinöversättning (EN-SV) skulle vara lättare att tolka. Det säger jag inte för att vara taskig, utan för att jag som sagt, helt enkelt inte förstår hans inlägg.
 

DeletedUser3664

Guest
Det ryktas att det finns en nästan helt bortglömd gammal grekisk metod för att motverka stenhagel.
  1. Bygg upp muren.
  2. Skicka in DEF samtidigt.
  3. ??????
  4. PROFIT
Det ryktas vidare att det är skillnad på lite felstavning och särskrivning, och helt oläsbar text. Förstnämnda har jag inga problem med. I fallet Enji skulle jag säga att en maskinöversättning (EN-SV) skulle vara lättare att tolka. Det säger jag inte för att vara taskig, utan för att jag som sagt, helt enkelt inte förstår hans inlägg.

Det ryktas att man kan tackla sådana situationer på ett finare sätt. Sättet du formulerade dig på kanske inte är det bästa, www.SägNejTillÖversittarfasoner.Se

Hursomhelst, om det är så att du haglar dina motståndare så vet du att jag backar dig. Är beredd på krig nu.

Daje Dzeko!

smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3466

Guest
Det ryktas att det finns en nästan helt bortglömd gammal grekisk metod för att motverka stenhagel.
  1. Bygg upp muren.
  2. Skicka in DEF samtidigt.
  3. ??????
  4. PROFIT
Det ryktas vidare att det är skillnad på lite felstavning och särskrivning, och helt oläsbar text. Förstnämnda har jag inga problem med. I fallet Enji skulle jag säga att en maskinöversättning (EN-SV) skulle vara lättare att tolka. Det säger jag inte för att vara taskig, utan för att jag som sagt, helt enkelt inte förstår hans inlägg.


1.) Ta med dig sex leksaker imorgon.

2.) Ta med sig sexleksaker imorgon.

Även där finns det stor skillnad ryktas deto_O
Enji's svenska går utmärkt att förstå.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp