Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser3659

Guest
Ryktas att poängspelaren Narcissus äntligen nått 100K poäng. :p
 

DeletedUser3572

Guest
Ja, du leker Allan.
Du vet, att försöka fixa en sådan attityd så är översittarfasoner o uppkäftiga kommentarer inte vägen att gå. Borde tom du förstå...


Hahaha, elak? Ja jo, precis... Suck lev du i din värld
Ronny har anklagat mig för mycket, som när han börjat böla för saker jag inte sagt. Så varför ska jag bry mig? Full av myter ryktas det
?????? Skulle vara intressant att veta vad för saker jag anklagat dig för och gråtit över som du inte sagt
Och jag gråter (bölar) knappast över ett spel eller spelchatt ryktas det :)
 

jacoblilje

Active Member
ryktas att vi saknar dig i alliansen vixor
smiley_emoticons_frown.gif
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att det är dåligt med rykte som går hårt på A eller B eller C nu när hela trådens syfte genom tidigare och nuvarande världar går ut på att provocera fram mer krig framför att gå på individuella problem i förhållande till irl!
Det ryktas att vissa borde rannsaka sig själv i ryktbara och lömska spegel innan man bestämmer sig en ståndpunkt
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Stabila fötter på marken ryktas det
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Låt oss återgå till dessa roliga tabbar, rosa/bruna grädde på pannkakan (komiska rykte) framför att slå hårt mot varandra.

Spioner är förskräckligt hemska, dessa som läcker ut till fi-allianser är hänvisade till plankan och förhoppningsvis spela solo livet ut då spelet kräver en kollektivt arbete gentemot alliansens lojalitet framför solo-arbete med smutsiga bakgrund.
smiley_emoticons_winken4.gif

Ryktas att det är sällsynt man råkar på spelare som förstår att alliansen mår bra av kollektivt spelande framför solo-spelande
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif



(Se er själv i spegeln innan ni snackar, ni mår bra av att erkänna egna misstag framför att peka på någon hela tiden)
 
Senast ändrad:

DeletedUser3664

Guest
Ryktas att det här ryktesforumet har nått sina gränser.. Ska bli roligt att följa det här dramat, se hur ett par personer skämmer ut sig.

Jävla nötter.
 

DeletedUser1423

Guest
Ryktas att man inte får säga shit framför någons namn utan att bli bannad. Men man får lägga ut någons riktiga namn även fast personen skriver in och vill ha det borttaget.

But that's not none of my business :confused:
 

DeletedUser1713

Guest
RIP Spoils of War
smiley_emoticons_wallbash.gif
Ryktas de om haha.
Ryktades att Pommes coola allians skulle inte finnas kvar efter Spoils of War intagande av spelare, hmm verkar som att Pommes coola allians har glöden till en till splittring!
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att de verkar bli rött i erövring fliken hos oss i Spoils of War.
 

DeletedUser3660

Guest
Fattar inte. Kanske inte är något at hänga i granen att ta städer från en inaktiv spelare?
 
Topp