Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser3656

Guest
Skulle säga att den va absolut inte långt ifrån bruten. Det va väldigt nära att vi bröt den...
 

DeletedUser1423

Guest
Nä du, kan inte vara lätt. Med så lite bekräftelse som du antagligen fick som liten så är livet antagligen en aning svårt.
Jag menar, måste ärrat dig när föräldrarna inte visa tycke för dina teckningar.

Misslyckad


Är det någon som är misslyckad här så är det väl ändå du?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3650

Guest
Ryktas att då såg du inte CQ, vi var inte ens i närheten! Hade du glasögonen på dig eller?

sluta säga "vi" som att du är med oss tack :)

råttor har tyvärr ingen plats hos oss
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3572

Guest
hahah racing du är full av skit, ge ut lite info då din jävla pajas, sök uppmärksamhet någonstans där folk vill ge dig det, jävla råtta ska jag hämta lite ost till dig eller?
Varför är du alltid så arg och använder så barnsliga liknelser Arijon hur gammal är du egentligen det ryktas om din ålder :)
 

DeletedUser1713

Guest
Det får du väl lista ut själv? Vet iallafall din ålder, 60 ish, ryktas om att pensionspengarna går till rätt sak iallafall ;)

Arg blir man tyvärr när folk som Racing90 snackar en massa skit, han hotade redan i Karolinerna att han skulle läcka info osv. Äcklig människa som bara vill förstöra. Han vill tyvärr bara ha uppmärksamhet, men vet vem det är nu och är glad över att han inte är med i min allians :)
ryktas att man kan spela under annat acc, om du nu listat ut de så ljuger väl spelarna som du frågade hahah.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att det ska drickas brännvin ikväll i Arijons stad 0603 Sayi... Nej, visst fan. Det var den vi tog
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Blir Jimmy som håller i det hela ikväll
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att dramatik är viktigt då det påverkar mycket den mänskliga sinnen att tänka utanför ramarna. Sånt är viktiga
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Det gäller att tänka utanför ramarnas murar
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser1423

Guest
Tycker det är bra du svarar lilla Max. Svårt att inte hålla med mig när du börjar skriva ;)
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att dramatik är viktigt då det påverkar mycket den mänskliga sinnen att tänka utanför ramarna. Sånt är viktiga
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Det gäller att tänka utanför ramarnas murar
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Hörru, knähund. Tyst med dig.
Du tillför inget, inte ens när husse fanns gjorde du speciellt mycket. Försökte gå i samma fotspår, men misslyckades så hälften hade räckt...

Kan inte vara lätt, hemlös o utan husse. Ryktas det

smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3661

Guest
Det ryktas att Arijon skickade ett eller två BS anfall på sin egna belägrade stad idag och hans allierade 89 anfall, schysst kille.
Ska inte intala mig att arijon var utan BS, ledsen Nebz. Arijon vann eventet och har 10 st BS boost i sitt förråd.
Jag skrev till dig arijon att du inte skulle håna och reta folk att dom dödade sin egen deff, vad hände idag?
2 anfall från amrold och 1 från ragnar som slog ut arijon och ch1max md.
Vad sa du Ch1max , att jag spelade Allan, försökte bara få ett stop på arijons dåliga attityd otrevliga språk.

Ja din ålder kan vi iaf gissa oss till. Tyärr, har du passerat bäst före datumet.
Fy fan för dig!! elakare människa får man leta efter!

Spela GP och ha kul!!!
 

DeletedUser3586

Guest
Det ryktas att Arijon skickade ett eller två BS anfall på sin egna belägrade stad idag och hans allierade 89 anfall, schysst kille.
Ska inte intala mig att arijon var utan BS, ledsen Nebz. Arijon vann eventet och har 10 st BS boost i sitt förråd.
Jag skrev till dig arijon att du inte skulle håna och reta folk att dom dödade sin egen deff, vad hände idag?
2 anfall från amrold och 1 från ragnar som slog ut arijon och ch1max md.
Vad sa du Ch1max , att jag spelade Allan, försökte bara få ett stop på arijons dåliga attityd otrevliga språk.


Fy fan för dig!! elakare människa får man leta efter!

Spela GP och ha kul!!!


Ja, du leker Allan.
Du vet, att försöka fixa en sådan attityd så är översittarfasoner o uppkäftiga kommentarer inte vägen att gå. Borde tom du förstå...


Hahaha, elak? Ja jo, precis... Suck lev du i din värld
Ronny har anklagat mig för mycket, som när han börjat böla för saker jag inte sagt. Så varför ska jag bry mig? Full av myter ryktas det
 
Topp