Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser1713

Guest
Ryktas att jag inte är haxor så skyll inte på andra spelare vilket är ganska osportsligt gjort av några av er.
För de första så spelar jag inte ens GP längre och däremot är jag här för att retas lite så jag hoppas verkligen att ni ber spelare om ursäkt.

Sen ni i SoW har inte haft spioner hos er, allt är en bluff bara! vilket kanske är osportsligt från min sida om ber hela gp om ursäkt men gillar lite drama.

Så nu har ni fått allt bekräftat.........
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3670

Guest
Ryktas att det kanske är Nebz som är Racing90 då det ända han kan skriva om är att Haxor är Racing 90, allt för att själv inte få några misstankar mot sig ryktas det..

Vilken ända skriver Nebz om?
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser3671

Guest
Förväntar ni myke från H4XOR som direkt lämna alliansen sin när det gick dålig för wirre? Om ni börja förlora så komma han byta igen. Ni veta inget om er spelare, det man kan märka pommes. Coala varför du snacka? Du inte ens spela på dena server eler?
 

DeletedUser3520

Guest
Fanns många orsaker till varför jag lämnade wirre!
Ska förtydliga för er att ha för många förbund/Iap är inte roligt i slutändan.
Sen var de för mycket inaktivitet och för många IE som gjorde att de blev tråkigt att spela.
Så jag frågade PCA om jag kunde gå med hos dom och de fick jag eftersom jag låg relativ bra för dom.
 

DeletedUser3466

Guest
Förväntar ni myke från H4XOR som direkt lämna alliansen sin när det gick dålig för wirre? Om ni börja förlora så komma han byta igen. Ni veta inget om er spelare, det man kan märka pommes. Coala varför du snacka? Du inte ens spela på dena server eler?

Jo, jag spelar på serven...
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3671

Guest
Fanns många orsaker till varför jag lämnade wirre!
Ska förtydliga för er att ha för många förbund/Iap är inte roligt i slutändan.
Sen var de för mycket inaktivitet och för många IE som gjorde att de blev tråkigt att spela.
Så jag frågade PCA om jag kunde gå med hos dom och de fick jag eftersom jag låg relativ bra för dom.

Hahah klart. Du såg de förlora o du hoppa till vinnande lagen, sen du spioner till din kompis Balbolan och gav han info de skulle gå offensiv på honom. Det är så person du är, gömmer din fula sida med falsk identitet!
 

DeletedUser3671

Guest
Det som är mesta sjukt är att du snacka skit om din alliansen medan du var med i Wirre. Undra vad din allians tycka när de får bevis på att du är racing90 :)

Inte förvåna mig om de inte bry sig, de spela med alla fula knep i boken redan.
 

DeletedUser3520

Guest
Det som är mesta sjukt är att du snacka skit om din alliansen medan du var med i Wirre. Undra vad din allians tycka när de får bevis på att du är racing90 :)

Inte förvåna mig om de inte bry sig, de spela med alla fula knep i boken redan.
Fram med bevis vännen
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3671

Guest
Har en fråga till pommes, hade ni ens brytt er om H4X0R är Racing90?

Det som jag finner roligt i detta är att DU H4X0R, sitter o lurar hela din allians :)
Vi vet sanningen, men det chockar mig hur du kan ljuga utan att ens bry dig? Rutten från topp till tå ryktas det, precis som din kompis Sensei som förstör ryktet i varje gubbe han får.
 

DeletedUser3520

Guest
Ja självklart, sitter och ljuger ihop en massa saker nu, du kanske ska va vara med eftersom du verka ljuga en hel del själv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Fram med bevis nu för en gång skull annars så kan ni hålla käften rent ut sagt och bara lägga ner för de börjar bli rätt så tjatigt om detta!

Finns annat att rykta om!
 

DeletedUser3466

Guest
Har en fråga till pommes, hade ni ens brytt er om H4X0R är Racing90?

Det som jag finner roligt i detta är att DU H4X0R, sitter o lurar hela din allians :)
Vi vet sanningen, men det chockar mig hur du kan ljuga utan att ens bry dig? Rutten från topp till tå ryktas det, precis som din kompis Sensei som förstör ryktet i varje gubbe han får.

Njaaa, det beror på ryktas det. Vad hade det haft för betydelse om han var Racing90?
 

DeletedUser3670

Guest
Ja självklart, sitter och ljuger ihop en massa saker nu, du kanske ska va vara med eftersom du verka ljuga en hel del själv
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Fram med bevis nu för en gång skull annars så kan ni hålla käften rent ut sagt och bara lägga ner för de börjar bli rätt så tjatigt om detta!

Finns annat att rykta om!

Varför bevisa något vi OCH du vet är sant, är du schizo?

Enligt balkarna får man inte bevisa detta
smiley_emoticons_panik4.gif
Fortsätt leva i ovishet, för det ryktas bara att börjar Racing (du haxor) muppa sig igen
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3670

Guest
Jag saknar dock ett ansikte :/ Balbolan, eller fan. Va de Senseianders? Eller kanske 0skake. Faktumet att han hetsat så med fejkpm och inte ens hetsar här förvånar mig
smiley_emoticons_irre4.gif


ÖH H4XOR, kolla med honom, han kanske har beslutsångest över vilken identitet han ska spela som. Du är ju bra på att ha två. Kanske Balb, Sensei eller då 0skake kanske kan lära sig av dig.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3520

Guest
Hahah klart. Du såg de förlora o du hoppa till vinnande lagen, sen du spioner till din kompis Balbolan och gav han info de skulle gå offensiv på honom. Det är så person du är, gömmer din fula sida med falsk identitet!
Väldigt konstig att jag bara har en identitet, kollar man när Racing90 blev medlem här på forumet och kollar du mig så är de en jävligt stor skillnad där du!
Då anser jag att balbolan kan intyga om detta är sant eller ej.
 

DeletedUser3656

Guest
Haha, tänk om HAXOR råkar skriva från sigsjälv och råkar vara inloggad på Racing. Det hade varit lite roligt ska jag erkänna;D
 

DeletedUser3656

Guest
Men H4X0R, jag tycker att du ska skriva till supporten och berätta om ditt problem och dina "falska anklagelser" så kan dom intyga på att du spelar på samma enhet som Racing skriver sina inlägg ifrån;)
Själv har jag sett bevis på detta och därför står jag fast vid de
 

DeletedUser3466

Guest
Varför bevisa något vi OCH du vet är sant, är du schizo?

Enligt balkarna får man inte bevisa detta
smiley_emoticons_panik4.gif
Fortsätt leva i ovishet, för det ryktas bara att börjar Racing (du haxor) muppa sig igen
smiley_emoticons_freu-dance.gif
För att resten ska veta att det är sant, samma sak i rätten, den tilltalade vet, målsägande vet, de andra vet inte.
 
Topp