Det ryktas...

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att dom sitter bakom sina riktiga konton i forumet iallafall, inte bakom något dom gjort för att ingen ska veta vilka dom är :D
Det ryktas att det blir så när man spelar tillsammans med zeesard... Då vill ingen visa vem det som skriver. De vill inte ha någon slags anknytning till zeesard överhuvudtaget. Därför undviker de det så gott de bara kan då de måste spela med honom ingame...
Alltså är det inte konstigt att spelare från GN har konton på detta forum som inte heter samma som inne i spelet. Jag menar, vem skulle vilja bli igenkänd med zeesard i forumet?
smiley_emoticons_biggrin.gif

Hallå??
smiley_emoticons_panik4.gif
Tänk lite nu Mendio ;) Du har trots allt spelat med zeesard...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Det ryktas även att jag hoppas ni njuter av värmen och alltså är ute... för då kanske ni kan komma tillbaka till brinnande städer.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att vissa roar sig med lul medan min slav Meercat sliter arslet av sig. Som det ska vara helt enkelt.

"Riktiga konton" Om jag hade haft mitt riktiga konto så hade mamma behövt byta blöja på dig ;)
 

DeletedUser3440

Guest
Ojdå, riktiga konton? Ska det vara modigt eller något?
Ryktas att det snarare handlar om hur @eco5 anklagar Jerry, men väljer att göra det anonymt genom att dölja sig bakom ett annat nick, istället för att låta oss (som läser forumet) veta vem det är som anklagar. Frågan är dock varför?

Ryktas att vissa roar sig med lul medan min slav Meercat sliter arslet av sig. Som det ska vara helt enkelt.

"Riktiga konton" Om jag hade haft mitt riktiga konto så hade mamma behövt byta blöja på dig ;)
Vilka relationer ni har inom GN bör ni nog hålla privat, alla är nog inte intresserade av SM :p
 

DeletedUser3565

Guest
Bla bla bla Botten upp snackar skit som vanligt, vem bad er prata snälla någon. Gå nu mamma Rider väntar på er chop chop gör henne en tjänst innan hon får abstinensbesvär ryktas det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3388

Guest
Bla bla bla Botten upp snackar skit som vanligt, vem bad er prata snälla någon.

Ryktas att det inte bara är BU som snackar skit
smiley_emoticons_grin.gif

Ryktas även att nu är det så att det snackas alltid skit vare sig det är i forum eller inte. Om det inte passar får du gå någon annanstans, låt oss som gillar att snacka skit i forumet göra det, eller vill du att det ska vara som Upsilon forumet, där senaste ryktet är från Januari, och ryktet innan det från Augusti?

Du behöver inte sitta här och häcka om du blir irriterad (som det verkar att du blir), men det är bara ett rykte...

Gå nu mamma Rider väntar på er chop chop gör henne en tjänst innan hon får abstinensbesvär ryktas det.

Ryktas åh wow, hur kom du på att Rider är en kvinna? Har pratat med Rider ett antal gånger och hon måste ha världens mörkaste röst, för att vara kvinna då :eek:
Eller så kanske Rider är transsexuell? Född som man men identifierar sig som kvinna? Men då kan hon ju inte ha barn :eek: förutom om hon adopterar då! Men det är bara ett rykte som sagt
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att jag kommer sveper in här :p har du något emot mig Nasto om jag nu skulle vara en mamma?
smiley_emoticons_grin.gif


Du får tro att jag vilket kön du vill, inte för jag bryr mig om vad du tycker
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Mr. Nasto inte har något bättre att komma med än saker vi redan sagt ^^
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att jag undrar när BU blivit triggered? betydligt mindre än andra allianser (Benedictus inräknat), vi trollar mest
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att man undrar varför Nasto lägger tid på att skriva pladder i forumet när han inte hade tid för att ens lägga upp CQ när han var med i GN?
 

DeletedUser3388

Guest
Conquest översikten dvs
smiley_emoticons_irre.gif
ryktas det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att jag inte skrattat så här mycket på väldigt länge, tack Handymen för detta!
Att mitt lilla bus nästan klarade sig med så lite bir mot så många anfall var värt varenda sekund, även om jag inte fick staden ryktas det om iallafall!
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att jag skrattar åt Tramses geni-anfall under nb. 222 gripar bortkastade.. dumstrut på den.
 
Topp