Det ryktas...

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att BU bygger mur överallt i min närhet... men 1.2k sts och 2k bir? Skärp dig, Djal. Jag är ju inte Lordi precis
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser2489

Guest
Ryktas att Handy blir lite griniga av ett stackars anfall
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att visa har svårt att fatta varför man är kvar här... ryktas det
 

DeletedUser2601

Guest
RYktas att jag aldrig fått så här många städer döpta efter mig <3
 

DeletedUser3565

Guest
Ja för jag gick ju över till Fi ryktas det, är ju underbart att du har koll
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas om att det bara var ett rykte, jag kan ana att den som spred ryktet menar att ni båda har svikit era allianser på ett eller annat sätt.
 

DeletedUser3565

Guest
Meh... han gjorde det med mening och jag har mina anledningar ryktas det. Var inte ens meningen att det skulle bli så men ja nu blev det så whatever.
 

DeletedUser3440

Guest
Ryktas om att fruktan sprider sig bland BU..
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Ryktas att jag undrar varför vi skulle vara rädda? Ni har en massiv fördel i området som ni har tagit städer i, något som ni har använt till fullo och som därmed har gett er detta resultat. Finns inget konstigt där, eller någon anledning till att det skulle "sprida fruktan" hos oss. Ni har hittat en taktik som funkar i nuläget, men alla taktiker går att motverka.
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas om att ditt svar svarar på din egen fråga.

Vi har en fördel, absolut. Men ert "botemedel" mot vår framfart i området genom att sätta upp löjligt stora mängder predeff är, hur du än vill vrida och vända på det, ett tecken på att ni är rädda. Varför skulle man annars predeffa? I den mängden?
 

DeletedUser3440

Guest
Ryktas om att ditt svar svarar på din egen fråga.

Vi har en fördel, absolut. Men ert "botemedel" mot vår framfart i området genom att sätta upp löjligt stora mängder predeff är, hur du än vill vrida och vända på det, ett tecken på att ni är rädda. Varför skulle man annars predeffa? I den mängden?

Så du vill alltså påstå att predeff = rädsla? Är det därför ni har så mycket predeff i våra områden? Att vi har större mängd predeff är ett resultat av större antal försvarsstäder att avvara. Om du vill se det som ett tecken på rädsla, varsågod, det leder bara till högmod, som i sin tur leder till misstag och förfall, ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det kastas lite sten i glashus här
smiley_emoticons_cyclops.gif

Jag tror aldrig att jag behövt bygga så många katapultstäder pga all den pre-deff som GN stoppar in i sina städer ^^
 

DeletedUser2863

Guest
Ryktas att det kastas lite sten i glashus här
smiley_emoticons_cyclops.gif

Jag tror aldrig att jag behövt bygga så många katapultstäder pga all den pre-deff som GN stoppar in i sina städer ^^
Det är iaf inte mer än vad djal, djunglejerry och filbyte ställer i sina städer xD
 
Topp