Det ryktas...

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att getter kan flyga.
smiley_emoticons_hydra.gif

Vilket gör att vi kan konstatera att "Absolut Rider" har blivit slutsålt i affärerna. Vilket i sin tur säger oss att detta är Rider på påsk:
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_drunk.gif

Fast vart är tårtan? Jag förväntade mig en stor tårta av Olius, men det enda han gjorde var att kasta en hård kaka i min ansikte.
Olius:
smiley_emoticons_cyclops.gif

Jag:
smiley_emoticons_frown.gif


Det ryktas att ni får ha en fortsatt trevlig kväll efter att ha läst detta halvlustiga inlägg.
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3440

Guest
Det ryktas att getter kan flyga.
smiley_emoticons_hydra.gif

Vilket gör att vi kan konstatera att "Absolut Rider" har blivit slutsålt i affärerna. Vilket i sin tur säger oss att detta är Rider på påsk:
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_drunk.gif

Fast vart är tårtan? Jag förväntade mig en stor tårta av Olius, men det enda han gjorde var att kasta en hård kaka i min ansikte.
Olius:
smiley_emoticons_cyclops.gif

Jag:
smiley_emoticons_frown.gif


Det ryktas att ni får ha en fortsatt trevlig kväll efter att ha läst detta halvlustiga inlägg.
smiley_emoticons_irre.gif

Ryktas att jag undrar vad det är för saker du konsumerar, för det är uppenbarligen bra grejer.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att man hade hoppats på lite mer biremer från Botten Upp...
smiley_emoticons_frown.gif
smiley_emoticons_frown.gif


Men det blev KP till någon SP iaf
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Va har ngn KP feedat dig igen Zeesard för själv lyckas du ju inte
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Ja, kan du tänka dig! Jag har blivit feedad idag igen... men men, det behöver jag för att ens kunna växa... Får väl vänta på lite mer IE städer så jag kan utnyttja stadsplatserna? ;) Eller? För det är väl så det går till, ryktas det.
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Inno verkar gilla att ge städer fram och tillbaka, även dom där ks landade före Fredag kl 18
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas om att 2 mäktiga fajter utspelade sig. Jag tackar för det
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Inno stal över 200k kp från mig med tanke på nya uppdateringen att man inte kan ha blå hjälmen och 4x samtidigt :p
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att man undrar om vissa i Handy pissar på sig så fort dom får anfall mot sig, vishet,vrede och milis brukar stå på schemat, på en ö där jag har den enda staden som inte är deras
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3637

Guest
Det ryktas att fegspelaren Jerry är Olius storebror. Olius är något modigare dock.

Ryktas också att vissa förväntar sig mer av Jerry än gammal hederlig HK-terror. Jag är dock inte förvånad.
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att dom sitter bakom sina riktiga konton i forumet iallafall, inte bakom något dom gjort för att ingen ska veta vilka dom är :D
 
Topp