Det ryktas...

DeletedUser3607

Guest
Ryktas att det var längesedan det blev en meme...
Skärmavbild 2017-03-25 kl. 13.41.50.jpg
 

DeletedUser3343

Guest
@Memesfordays Det ryktas att jag skulle vilja ha en mer diktator roll i det hela. Känns inte rätt annars. Min regim är den regim som utförs. Därför går det som det går ;)
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att det finns ganska många spökstäder på den här servern nu
 

DeletedUser3622

Guest
Det ryktas att hela servern gjort en ordentlig vänstersväng och gått in på en ny stig. :D
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att det är intressant hur mycket man kan åstadkomma om man slår ihop sina huvud med andra :) Har nu fastställt lite osäkra nick på denna server. Men nu när jag vet så säger jag som så. Det kommer bli en väldigt intressant server med tanke på vad vissa av dessa spelare står för :) (På gott och ont)

Det ryktas sen att någon från BU var lite elak och sa till en viss person att det fanns godis i bilen... Nu hittar jag inte mitt kära barn längre... </3
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att vissa spelare har extremt tur med tajmingen när de skickar anfall, exakt när man inte kunde reagera idag... Tur det inte var för mycket man tappade men ändå irriterande :p
 

DeletedUser3343

Guest
@cocala
Det ryktas att det var meningen att det jag sa skulle vara diffust. :) Alltså tänker jag inte förklara det mer än så.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att Nogold är livrädd för Lilla Cocala
smiley_emoticons_hecheln.gif

72 långsamma ts och 1597 snabba ts kanske håller mig borta från staden, eller är det så läskigt att ha mig som granne?
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att Nogold är livrädd för Lilla Cocala
smiley_emoticons_hecheln.gif

72 långsamma ts och 1597 snabba ts kanske håller mig borta från staden, eller är det så läskigt att ha mig som granne?
smiley_emoticons_frown.gif

Bara så lite? Känns inte rätt. Får be mina undersåtar att skicka in minst det dubbla, ryktas det...
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser3440

Guest
Bara så lite? Känns inte rätt. Får be mina undersåtar att skicka in minst det dubbla, ryktas det...
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

För någon som gillar att citera Sun Tzu, så verkar inte strategi vara din bästa sida, ryktas det. Känns liksom inte så taktiskt att låsa en massa deff i en strategiskt oviktig stad.
 
Topp