Det ryktas...

DeletedUser3388

Guest
Hahaha varför är du så förvånad? Jag tror nog att ni har 100% koll på vad vi gör hela tiden för ni har ju en insider här ryktas det.
Ryktas att om det visar sig att vi har en insider så slutar jag, det är ett löfte, jag tillåter inte sånt
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att du må ju va trög, vi har 19 spelare, om alla tar och kollar då och då så är det ju klart att man märker att vissa är ur sl, när en kom ut ur sl så börjar man ju misstänka att fler ska komma ut så då kollar man extra noga
 

DeletedUser3440

Guest
Ni måste ju ha det eller så har ni script som gör så att man ser när folk är tillbaka eller så sitter ni och klickar på alla våra spelare 24/7. För så fort någon gick ur sl så fick hen attacker på sig ryktas det (Har hänt alla som har kommit tillbaka)


Edit: Ni kan inte heller sätt oss komma ur sl med hjälp utav Grcrtools för ingen av oss hade någon byggnad som blev klar eller hade fått kp.

Ryktas att för det första så skulle ett sådant script innebära att man hämtar information om spelare som inte är en själv. Om det finns någorlunda säkerhet på Grepo, vilket det förmodligen gör, så är det inte möjligt att göra utan lite hacking som isf skulle flaggas. Så ett script går bort.

För det andra, man kan ju skicka spioner innan en attack för att se om spelaren är ur SL eller inte. Och det är inte så tidskrävande att skicka spion på 20 pers, för att kolla aktiviteten...
 

DeletedUser3565

Guest
Allt jag säger är att man har kommit tillbaka så har man fått anfall efter 10 sekunder på alla som har kommit tillbaka än så länge ryktas det
 

DeletedUser3448

Guest
b282e9120244fa2742988210cf20dd9c.png

ryktas det
 

DeletedUser3618

Guest
Allt jag säger är att man har kommit tillbaka så har man fått anfall efter 10 sekunder på alla som har kommit tillbaka än så länge ryktas det
Ryktas att dina inlägg på forumet blir värre och värre, när ska det sluta dala och börja gå uppåt?
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att respekt för sina fiender inte verkar finnas på denna server, eller jag vet inte hur det är med alla allianserna, men enligt rykten så verkar det inte finnas, trist.
Dock kan man glädja sig av allt smågnäbb här från er ryktas det
smiley_emoticons_lol.gif
Ganska komiskt faktiskt.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Det ryktas att respekt för sina fiender inte verkar finnas på denna server, eller jag vet inte hur det är med alla allianserna, men enligt rykten så verkar det inte finnas, trist.
Dock kan man glädja sig av allt smågnäbb här från er ryktas det
smiley_emoticons_lol.gif
Ganska komiskt faktiskt.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

Hyckleri *HOST* Dubbelmoral *HOST* Skenhelighet *HOST*

ryktas det
 

DeletedUser2863

Guest
Ni måste ju ha det eller så har ni script som gör så att man ser när folk är tillbaka eller så sitter ni och klickar på alla våra spelare 24/7. För så fort någon gick ur sl så fick hen attacker på sig ryktas det (Har hänt alla som har kommit tillbaka)


Edit: Ni kan inte heller sätt oss komma ur sl med hjälp utav Grcrtools för ingen av oss hade någon byggnad som blev klar eller hade fått kp.

Ryktas om att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.
 

DeletedUser3565

Guest
Den gav jag till dig för att du ska tycka bättre om dig själv ryktas det
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas du behöver inte ge mig något för må bättre, för alla era städer gör jobbet gott och väl
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att jag önskar alla en trevlig helg och många lyckade KS (Ifall ni planerat några ;)).
 

DeletedUser3565

Guest
Dsm jo sitter och planerar jätte mycket pfft ryktas det
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas du har inte förstått vårat allians namn ännu, men vissa tar ju in saker långsammare än vissa men hosta på du. medans jag är ute har kul
smiley_emoticons_saufen.gif
 
Topp