Det ryktas...

DeletedUser3637

Guest
Så du vill alltså påstå att predeff = rädsla? Är det därför ni har så mycket predeff i våra områden? Att vi har större mängd predeff är ett resultat av större antal försvarsstäder att avvara. Om du vill se det som ett tecken på rädsla, varsågod, det leder bara till högmod, som i sin tur leder till misstag och förfall, ryktas det.

Ryktas om att det är precis det jag menar. Man predeffar inte utav annan anledning än rädsla att förlora städerna.
 

DeletedUser3440

Guest
Ryktas om att det är precis det jag menar. Man predeffar inte utav annan anledning än rädsla att förlora städerna.

Återigen, varför definiera det som rädsla? Predeff kan även användas taktiskt för att skifta fokus från en eller flera städer till någon annan stad, köpa mer tid genom att neka motståndaren möjligheten att anfalla (om man inte är villig att offra en stor mängd trupper), osv. Så nej, jag håller inte med dig om att den enda anledningen till predeff är pga rädsla att förlora städer, ryktas det.
 

DeletedUser2489

Guest
Kan vi inte komma på en bättre förkortning än GN? det är god natt i min bok, högst förvirrande bokstavskombination
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


det är väll något form av rykte med....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att det var länge sedan man läste så många rykten som inte hade något vettigt att säga mer än lite smågnäbb som förskolebarnen håller på med :) Men men, det är väl den mentaliteten man måste ha för att ha skoj ;)

Bra jobbat Mendio, då kan vi alltså förvänta oss några extra deff-städer från dig om en månad? =) Skojsigt, för då får väl jag bygga mer off för att kompensera det :) Hur annars ska du kunna få KP annars?? ;)

Det ryktas att servern gått i en minidvala... Dags att börja kriga lite mer? Eller hur BU? =) Njut inte för mycket av solen. Jag är sugen på mer krig, så komsi komsi^^
 

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att det inte finns särskilt stor möjlighet till att kriga, överdriven predeff överallt, i stort sett.
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att det inte finns särskilt stor möjlighet till att kriga, överdriven predeff överallt, i stort sett.
Det ryktas att det var tur att jag inte fick någon HK mot staden BU försökte sno av mig igår... För då hade de nog svimmat av all deff som stod. ;)

Länge leve predeff?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var tur att jag inte fick någon HK mot staden BU försökte sno av mig igår... För då hade de nog svimmat av all deff som stod. ;)

Länge leve predeff?
Det ryktas att vi har full koll på vad du har i dina städer. Dessutom ryktas att detta måste vara det mest patetiska jag sett på någon server. Ca 30K MD i en stad, ja att klaga på att det inte blir krig och ställa in bisarra mängder pre-deff i en stad. Hmm, känns inte riktigt som det går ihop?
 

DeletedUser2863

Guest
Det ryktas att vi har full koll på vad du har i dina städer. Dessutom ryktas att detta måste vara det mest patetiska jag sett på någon server. Ca 30K MD i en stad, ja att klaga på att det inte blir krig och ställa in bisarra mängder pre-deff i en stad. Hmm, känns inte riktigt som det går ihop?
30k? RYktas att jag undra vad du ha rökt idag?
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att vi har full koll på vad du har i dina städer. Dessutom ryktas att detta måste vara det mest patetiska jag sett på någon server. Ca 30K MD i en stad, ja att klaga på att det inte blir krig och ställa in bisarra mängder pre-deff i en stad. Hmm, känns inte riktigt som det går ihop?

Det ryktas att 30k md är väl ett måste om du kommer igenom hälften av det utan problem?

Det stod drygt 12.5k md i staden när du anföll igår :)

För att vara mer EXAKT, så var det 12 485 deff enheter som stod i staden när du anföll. Du kom igenom det utan problem. Därför insåg jag att det krävdes mer än dryga 10k md för att skydda staden på ett effektivt sätt. Alltså ställde jag in mer MD :) Logiskt va?


Det ryktas sedan att min klippa i alliansen terras på grund av att BU inte kan motstå förluster. Lågt.


EDIT: Vill även tillägga att mellan 25k-30k md är standard i de städer BU predeffar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
30k? RYktas att jag undra vad du ha rökt idag?

Vi har full koll på vad som står i staden. Ca 30K MD är vad som står där ja. Eller oj förlåt. 29750 med MD står det visst där plus några erinys. Men masterchef kanske har svårt för matten räknas det om?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att 30k md är väl ett måste om du kommer igenom hälften av det utan problem?

Det stod drygt 12.5k md i staden när du anföll igår :)

För att vara mer EXAKT, så var det 12 485 deff enheter som stod i staden när du anföll. Du kom igenom det utan problem. Därför insåg jag att det krävdes mer än dryga 10k md för att skydda staden på ett effektivt sätt. Alltså ställde jag in mer MD :) Logiskt va?


Det ryktas sedan att min klippa i alliansen terras på grund av att BU inte kan motstå förluster. Lågt.

Det ryktas att jag med lätthet kom igenom pga att jag byggt städerna för att komma igenom ja. Om man kan spela grepolis ryktas det att man kan skydda staden på ett effektivt sätt utan löjliga mängder pre-deff. Och hittills har jag bara stött på en i er allians som faktiskt klarar det. Och det är no-gold. Sen vet jag inte vad det är för terror du pratar om ens, men ni kallar ju vanliga attacker för terror så det är svårt att veta vad ni menar. Om du har något seriöst klagomål kan du ju ta det med ledningen IG. Men gissningsvis har du ju faktiskt inget att komma med mer än små ströattacker här och där som inte är terror.
 

DeletedUser3637

Guest
Rykas att skicka bs på samma stad var 5:e minut är helt klart terror.
 

DeletedUser

Guest
Svendberg du menar den predeff man ha stött på hos djal, filbyte och djunglejerry?

Visa mig rapporter på det då. Vi har rapporter som visar er sanslösa mängd pre-deff. Vi har ju inte i närheten av den pre-deffen. Det kan jag garantera ryktas det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2863

Guest
Svendberg du borde veta att ni ha predeff ryktas det och om rapportern av eco5 inte är tillräcklig så kan jag skicka några i ett pm ;)
 
Topp