Det ryktas...

DeletedUser3637

Guest
Det ryktas att mina trupper upplever trauma efter att ha synat all BUs predeff.

1pz2zu.jpg
 

DeletedUser3388

Guest
Får tacka Ninisarna och Handy för en god match, slutade på mycket kp ryktas det
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Får tacka Ninisarna och Handy för en god match, slutade på mycket kp ryktas det
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Det ryktas att jag får tacka dig för att du ställer upp och deffar så jag får rasta mina offensiva trupper.
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Det ryktas sedan att låta stora delar av en allians gå i SL är en känd taktik som Benedictus använde sig utav vid våren. Vi såg alla vad som hände med dem.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Men vi får verkligen hoppas att samma sak inte upprepas igen, ryktas det. Man ska väl lära sig av andras misstag?
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

Joesakic

New Member
det ryktas att den här världen inte ens är värdig att agera skugga till värld ALFA! som gamma räv i spelet så är denna värld så som många andra endast ett dåligt skämt! jag vet inte hur många av er som var med på den tiden men jag var en av de första 500 spelarna på värld alfa när den startade och jag kan inte säja annat än att dagens spelare och världar är rena skämtet!!
 

Joesakic

New Member
det är med sorg i hjärtat jag skriver detta då jag sett ett underbart spel falla fullständigt på grund av för få spelare! Var med under dess glansdagar då det var runt 40k spelare på en värld! och allianser kunde ha 50 spelar och inom alliansen ha 1000 tals städer och helt dominera ett heller flera hav. saknar verkligen denna tid.
 

DeletedUser3448

Guest
det är med sorg i hjärtat jag skriver detta då jag sett ett underbart spel falla fullständigt på grund av för få spelare! Var med under dess glansdagar då det var runt 40k spelare på en värld! och allianser kunde ha 50 spelar och inom alliansen ha 1000 tals städer och helt dominera ett heller flera hav. saknar verkligen denna tid.
Ryktas att du kan gå in och spela på .com om du ska vara så kinkig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3565

Guest
Eller så kan han ta sin feta röv och bevisa att han är så bra som det låter och gå om 555G i poäng ryktas det
 

DeletedUser3662

Guest
Ryktena säger att jag trivs bra på denna servern, ryktena säger även att Casper inte vet vem jag är.
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att man får tacka det fina sällskapet igår kväll och sällskapet några andra dagar innan. Alltid lika kul att skicka ut fiendens KS en efter en. Fast nu när jag sagt detta så lär jag väl förlora nästa stad som någon skickar KS mot
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser2807

Guest
Det ryktas att man får tacka det fina sällskapet igår kväll och sällskapet några andra dagar innan. Alltid lika kul att skicka ut fiendens KS en efter en. Fast nu när jag sagt detta så lär jag väl förlora nästa stad som någon skickar KS mot
smiley_emoticons_biggrin.gif
Ja du gjorde det där bra. Nått ks var väl på det berömda ****håret men oavsett detta så är det bara att gratulera till en riktigt bra prestation. :)
 

DeletedUser3343

Guest
Ja du gjorde det där bra. Nått ks var väl på det berömda ****håret men oavsett detta så är det bara att gratulera till en riktigt bra prestation. :)
Det ryktas att många av KS:en landade på håret av 1 av mina försök att tajma KS:en. Fast.. Försökte jag enbart en gång? ;) "Better be safe than sorry" som man brukar säga
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att Botten Upp's BS-flotta och flygarmé minskar för varje dag som går, även om det enbart är någon enstaka stad som blir rensad eller ett dussin.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3662

Guest
Ryktena påstår att Gölliga har hett temperament och är dåliga förlorare. Skickar man hk bestraffas en med massanfall mot alla städer och om man får in ks när de inte ser straffas man med massanfall som dras tillbaks hela dagen lång. Det är tråkigt att de reagerar på detta viset för lite ordentligt spel och motstånd hade faktiskt inte skadat.
 
Topp