Det ryktas.....

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att alla på TAU kommer få känna på den sortens behandling Lordi79 utsatts för...
Jag önskar er ett stort lycka till i de kommande terrorkrigen!

Det ryktas sedan att LS och BB samarbetar...
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att nu igen får vi bevis på att LS och BB grupperna är i samarbete ^^

Man undrar varför de inte vågar möta oss som 3 olika förbund som slåss emot varandra istället för alla emot oss och FaF :p

Ryktas med att det är pinsamt för alla er som suttit och avfärdat detta innan och kastat ur er löjligheter... Skäms på er :D
 

DeletedUser3337

Guest
Det ryktas att alla på TAU kommer få känna på den sortens behandling Lordi79 utsatts för...
Jag önskar er ett stort lycka till i de kommande terrorkrigen!

Det ryktas sedan att LS och BB samarbetar...
Vadååå :eek:
Rykats att gamla vänner hjälper varandra :cool:
 

DeletedUser2483

Guest
Vadååå :eek:
Rykats att gamla vänner hjälper varandra :cool:

Ryktas att ja så är det säkert men ett samarbete mellan BB och LS blir mer och mer bekräftande =)

Vart är alla ungdomar som brukar hoppa på mig när jag skriver detta? Kanske beror det på att de inte kan mörklägga detta mer utan att det är ett faktum nu.... BB och LS tillhör samma block ;)
 

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas om, att man aldrig vet vad som sker på GP! ena dagen så är det förbund eller sammarbete mellan A och B, sedan nästa dag så krigar man mot varandra! så har det alltid varit och kommer alltid att så vara. Det handlar bara om ren och skär Diplomati:cool: Sen att en spelare blir hårt angripen under en viss period, har skett otaliga ggr förut! Innan appen kom i bruk, så kunde man vakna upp en morgon med 10-20 revolter på sig ( hände mig på ETA) över 20 revolter vakna jag upp med:( det är inte kul, men så är spelet och det får man respektera! Så nu tycker jag vi lägger ner dom här barnsligheterna och tar spelet för vad det är! " ett krigs spel" med allt vad det innebär av lojalitet och olojalitet för det finns det och kommer alltid att finnas.

  • En människa med en tro!
    är jämförbar med kraften hos 100 000,
    som bara har intressen.
 

DeletedUser3337

Guest
Ryktas att ja så är det säkert men ett samarbete mellan BB och LS blir mer och mer bekräftande =)

Vart är alla ungdomar som brukar hoppa på mig när jag skriver detta? Kanske beror det på att de inte kan mörklägga detta mer utan att det är ett faktum nu.... BB och LS tillhör samma block ;)
Det ryktas att det finns inte ngn samarbete mellan BB o LS ,,det finns bara samarbete mellan spelarna
lika bra om du hade sökt hjälp i din krig mot LS ,jag jag hade hjälp dig med
(men du e kp snålis det jag vet):confused:
förutom Berabej och Oskar :cool:
 

DeletedUser3465

Guest
ryktas att det är en stor skilland mellan ett samarbete mellan allianserna och mellan spelare så som djal skriver.
Ryktas även att jag är lite förvånad att Z tycker synd om lordi då du redan ÖPPET skrivet på forumet att det är TERROR krig om och om igen? Och ryktas även att när Lordi totalt mass anföll Djal så var det inga problem? utan då var det helt rättfärdigt? om jag har fel om något rätta mig gärna och skriv varför det är värre att anfalla många anfall mot en off spelare en natt än att anfalla en spelare dag in och dag ut i flera veckor?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas det e lönlöst att förstå tnw.

Edit: Ryktas att vi håller oss ifrån personliga påhopp här ;) /Mod

Lordi!
Dags o uppdatera din profil lite
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas att den stora NoPo bara dyker upp när saker går hans väg. Ryktas om att vi också skulle kunna predeffa med 13k bir för att inte tappa en stad men vi väljer ju uppenbarligen att inte göra detta.

Ryktas även att jag undrar varför han ska ändra sin profil? Nu tog ju inte stora mäktiga BB någon stad utan LS/mmax tog fyra. Så han leder ju mot er med hästlängder fortfarande.
 

DeletedUser

Guest
Need i
Ryktas att den stora NoPo bara dyker upp när saker går hans väg. Ryktas om att vi också skulle kunna predeffa med 13k bir för att inte tappa en stad men vi väljer ju uppenbarligen att inte göra detta.

Ryktas även att jag undrar varför han ska ändra sin profil? Nu tog ju inte stora mäktiga BB någon stad utan LS/mmax tog fyra. Så han leder ju mot er med hästlängder fortfarande.

Ryktas de genast klev in som vanlig.

De br ligger bra där eftersom det e någon som e i sl o gjorde det för just denna effekten från er.
Om det betyder ni är förutsägbara o väl kända för att vara främst i klago ledet är upp till var o en att själva välja

Orkade dock inte kommentera det innan då jag finner i 99 fall av 100 att era inlägg dryper av oförmågan att se ni själva har hela tiden gjort saker ni klagar på andra att göra.

o detta gällande samarbete är så tröttsamt att se er ta upp helst då ni består av ett hopkok av flera allianser som ni sedan starten hela tiden samarbetat med.

Ni kan slå er på bröstet hur mycket ni vill bla bla bla.
Men faktum kvarstår.

PS.
Ser lite löjligt ut med en profil man skryter med när spelaren man skryter om vinna över går om med hästlängder o fortfarande växer o själv bara dalar i placeringar.

Just saying!!

Grattis LS!!
Bra jobbat
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att självklart är det så Lars och jag har inget problem med det =) Visar enbart att de behöver mera hjälp och att vi är starka nog att slåss emot alla :)

Sen så tycker jag det är tråkigt att dessa "spelare" som samarbetar med varandra utnyttjar andra för att klara sig. De stannar i olika allianser, spionerar och hjälper varandra och kommer aldrig att kunna litas på. Rätt lågt emot de andra och det kommer visas sig med snart när Nopos plan går ihop och BB är de som slåss om UV med TNW och LS tappar sina spelare dit =) Tror ni inte mig så fråga de i BB eller dessa "spelare" ur LS.

Frågan är om de har magen att göra bytet redan nu och ge resterande spelare en chans att få förbereda sig inför UV eller om de kommer göra det emot slutet?

PS: Nopo, han har dominerat denna värld och troligtvis är han den som har erövrat mest städer(var iaf så innan han gick i SL) så ja han har rätt att skryta om det mer än både dig och mig =)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att du svamlar massa skit som vanligt. Du skyllde på att du inte visste att biremerna stod där, hur man nu kan missa alla rapporter
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Vi har inte gnällt om predeffen, tycker mest det är roligt att ni verkar vara så rädda för att bli av med städerna att ni predeffar de flesta nära oss.

Ja vi är spelare som kommer från många olika allianser, men det är oundvikligt att slå ihop sig med andra när folk slutar. Vi går i alla fall under samma flagg till skillnad från er som nekar till samarbete trots att det är hur tydligt som helst, att ni i stort sett är en allians. Att ni argumenterar för att ni endast hjälper gamla kamrater håller inte heller, idag hjälpte ni reedot, janbertil, LbM1 och karolinerna och vad jag vet har inte dessa varit med i BB så skippa erat skitsnack.

Klart man sjunker i ranken när man är i SL väldigt länge, skulle vilja se den som inte sjunker en enda placering när man är i SL väldigt lång tid. Inte ens du, Den Stora Allsmäktige NoPo skulle klara av det.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att LS stora frontfigur inte var heller så stor och allsmäktige efter hans SL sluta och som det var lite för tidigt med. Var ligger han nu? 98 plats. Kanske är därför inte LS eller BB vill skriva en topp lista då de inte har lika många i toppen längre ;)
 

DeletedUser3337

Guest
Om det skulle bli samarbete mellan BB och LS i första offensiven halva tnw spelare har spökat sig till o med ngn som skriver här :cool:
Den andra är att LS och BB spelarna har bevisat va de kan ..(annars ni hade inte "snått" BB och LS spelarna)
men inte tnw spelarna som ensam spelare och team spelare ...
Den tredje är att BB vill inte ha ngn förbund med med LS och tvärtom (så vitt jag vet)..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas hansjönk redan tidigare o ett rejält dyk ner idag med.

Så detta hamnar under "dålig propaganda".
Spelare att lite på haha.Jag litar mer på alla spelare som inte e i TNW då ni består mestadels av spelare som lämnat sina tidigare allianser då ni efter slagit ihop er sedan sparakt delar ur dem.

knaz kan du skicka en maual över hur man får spela.
Våra tider e fel
våra städer har fel trupper
Våra anfall e klassae som terror
Ja listan e lång-
Så snäll upplys oss du stora ärade krigare som vet o kan allt
 

Knaz

Active Member
Haha lille NoPo, gå och göm dig under den sten du brukar när din allians behöver dig. En inaktiv och svag ledare är du. Du hjälper ju knappt dina medlemmar när dom behöver det. Många gånger jag satt ks hos er som den spelaren har fått försöka bryta själv, utan uppbackning.

Ryktas om att jag aldrig sagt att erat sätt är fel. Men har man heder, respekt och en ryggrad fattar man vilka taktiker man bör undvika. Sluta sprid din jävla dynga nu och ställ upp för dina medlemmar istället för att försöka hävda dig här på forumet.
 

DeletedUser2143

Guest
Ryktas att LS stora frontfigur inte var heller så stor och allsmäktige efter hans SL sluta och som det var lite för tidigt med. Var ligger han nu? 98 plats. Kanske är därför inte LS eller BB vill skriva en topp lista då de inte har lika många i toppen längre ;)

Ryktas att du gärna får göra en Tio i Topp lista om ett par veckor, lovar att det kommer att vara minst en i SL på topp tre:)

  • En människa med en tro!
    är jämförbar med kraften hos 100 000,
    som bara har intressen.
 

DeletedUser3343

Guest
...
Ryktas även att jag är lite förvånad att Z tycker synd om lordi då du redan ÖPPET skrivet på forumet att det är TERROR krig om och om igen? Och ryktas även att när Lordi totalt mass anföll Djal så var det inga problem? utan då var det helt rättfärdigt? om jag har fel om något rätta mig gärna och skriv varför det är värre att anfalla många anfall mot en off spelare en natt än att anfalla en spelare dag in och dag ut i flera veckor?

Det ryktas att du nu har jämfört två helt olika fall som inte har någon direkt synlig koppling gällande terror av samma skala. Men men, jag får väl ta och svara dig ändå.

Jag har gång på gång skrivit hur terror-krig är den sorts krig NI vill ha. Det har jag, ryktas det. Det är helt sant.
DOCK har jag inte skrivit att just JAG tycker så. Utan enbart att NI vill ha det, ryktas det. Lite skillnad?

Sedan är det nog inte konstigt att just jag tycker synd om Lordi79. Eller att jag står vid hans sida oavsett väder och rufs.

Vad jag vet så har inte Lordi79 använt sig av någon slags terrorteknik för att ta städer, utan han har enbart använt sig utav rå styrka.
Till skillnad från LS som bombar med anfall och sedan kör appterror mitt i, för att inte glömma massa stöd som skickas och dras hem, enbart för att få fiendens enhet att hänga sig.
Det är skillnad på råstyrka och fula knep.

Knaz har även haft flera KS försök där BB spammat stöd, för att Knaz ska ha svårt att tajma osv, samt att enheten ska hänga sig. Dock har det inte lyckats hittills
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Lordi79 må ha anfallit som en galning, men det är inte terror om man enbart anfaller... eller?

Sedan om vi tänker på vad ni gjorde mot Lordi. Ni anföll honom mitt i natten, med flera hundratals anfall, varav 15 KS.
Detta är långt ifrån vanliga anfall, utan det är REN TERROR.

Jag hade förstått om ni hade anfallit en offspelare under en natt för att sätta ks o rensa off, på en mindre nivå. Men inte så som ni gjorde mot just Lordi79..

Sedan kan jag inte påstå att Lordi79 är en OFF-SPELARE. Alltså är ditt argument lite fel om du nu ska syfta på lordi.

Om vi nu tänker på hur Lordi79 anföll Djal, så får vi tänka på FLERA FAKTORER:

*Vart låg Djals städer i förhållande till Lordi79?
*Vart låg Djals alliansmedlemmar i förhållande till Lordi79?
*Vart låg Lordi79s alliansmedlemmar i förhållande till Djal?
*Vad hade Djal gjort mot Lordi79 för att få siktet på sig?
-Har denna sak gjort så att det är mer än rätt att köra hårt på Djal?
*Vart låg resterande fiender i förhållande till Lordi79?
*Användes Djals städer på ett negativt sätt mot Lordi79s alliansmedlemmar?
*Hur var UV-planerna i alliansen där Lordi79 var med i?
-Gjorde detta att han fick uppdraget att rensa ut Djal i såna fall?
*Vart hade Lordi79 sina städer? Nära Djal eller inte?
osv osv.
Flera faktorer som man får väga in innan man ifrågasätter det Lordi79 gjorde mot Djal(rensa ut honom).

Är det då rimligt att tänka sig att man anfaller Djal dag efter dag för att sedan säkra ett område osv? Säkra UV? Rimligt?

Men om vi ska prata om vad folk har rättfärdigat osv.
0skake samt Berrabaj har terrat TNW/INVICTUS osv med NB-KS, natt efter natt, vecka efter vecka.... Är det rättfärdigat då om nu det Lordi79 gjorde mot Djal inte är? Det kan det väl inte vara då du nu syftar på att Lordi79 terrat Djal, likaväl har de andra gossarna terrat med NB-KS. I flera dagar. Eller?

Sedan kan vi titta lite snabbt på varför dessa gossar kan ha haft i tankarna när de satt KS, natt efter natt:
*Förstöra fiendens område?
*Förstöra sömnen för fienden?
*Säkra öar?
*Komma in på öar?
*Hämnas?
osv, listar inte mycket här och nu.

Men visst, de kanske vill komma in på lite öar, men varför? De öar de har försökt komma in på ligger långt ifrån själva alliansens riktiga intressen. Varför då ta städer som kommer behövas predeffa?
Jo, KP-GRUVOR, det kan jag gå med på, dock inte att tvåsiffriga tal är KP-GRUVOR.

Är det fortfarande rättfärdigat då?

Sedan är det ganska orimligt att dra fram gamla saker för att komma undan dåliga saker man har gjort. Ni har terrat Lordi79 på en väldigt hög nivå. Jag vet inte om jag ska säga att det var värre än terrorn BB gjorde mot Buggo... Iofs, ungefär lika många KS, hundratals anfall på båda. Dock blev Lordi79 terrad mitt i natten, så det är väl värre..

Hade Lordi79 nu inte varit inne, eller kanske slutat osv. Då hade jag förstått att ni anfallit honom som en galning. Men han var vaken hela tiden han blev terrad. Är det fortfarande rimligt att terra så ändå? Fast att han var online? Fast att han inte gjort något?

Så, andy. Anser du fortfarande att ni gjort rätt och Lordi79 gjort fel? I såna fall får du förklara.
Sedan så ryktas det att du inte har upplevt det lordi79 gjorde mot Djal, och borde kanske inte vara den som talar om just den saken, då du inte vet hela sanningen, men men.

Mvh zee
 

DeletedUser2143

Guest
Casper, det ryktas om att du nu är helt ute och cyklar
clip_image001.png
;) Inget av det du skriver är relevant! detta är ett krigsspel, om personen ifråga är online eller inte! är helt oväsentligt. Om personen blir anfallen av 1 spelare eller 100 spelare, är också helt ointressant!

Ta spelet för vad det är, och ha skoj

  • En människa med en tro!
    är jämförbar med kraften hos 100 000,
    som bara har intressen.
 

Hallström

Member
Ryktas Usch vad rörigt här blev nu, man vet ju snart varken ut eller in. larsthai är Borntodie och tjuppen är larsthai som var sensieanders och andytheking är Lmb1. Ryktet går att även ett par andra storspelare köpt in sig på andra konton.
Ryktades även att Mr 1337 lurar i vassen, men detta är ju bara dyra rykten, vad vet jag som inte ens kommer ihåg min egen födelsedag.
 
Topp