Det ryktas.....

Hallström

Member
Ryktas att det aldrig någonsin hänt att Risse har "kört över Mad totalt". Att Mad inte ens skulle ligga i närheten av samma klass som Risse är ju bara dumt sagt. För de gör han sannerligen. :eek:


smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det aldrig någonsin hänt att Risse har "kört över Mad totalt". Att Mad inte ens skulle ligga i närheten av samma klass som Risse är ju bara dumt sagt. För de gör han sannerligen. :eek:

Ryktas att motbevisa mig då? Varför sitter han och gnäller om att det är 2 personer på samma acc? Är det för att personen i fråga anser sig själv vara bättre än risse och därför är irriterad att han alltid är aktiv eller är det för att risse konstant tar städer utav honom och hans kollegor utan överdriven hjälp av sin allians? Risse leder anfallsranken och som jag har fattat det på är det musk han har fått sina kp av.

Om made ligger på samma nivå får han bevisa det i spelet och sluta upp med trams som att anmäla folk utan grund.
 

DeletedUser3362

Guest
Ryktas att motbevisa mig då? Varför sitter han och gnäller om att det är 2 personer på samma acc? Är det för att personen i fråga anser sig själv vara bättre än risse och därför är irriterad att han alltid är aktiv eller är det för att risse konstant tar städer utav honom och hans kollegor utan överdriven hjälp av sin allians? Risse leder anfallsranken och som jag har fattat det på är det musk han har fått sina kp av.

Om made ligger på samma nivå får han bevisa det i spelet och sluta upp med trams som att anmäla folk utan grund.

Ryktas att om en person alla dagar bara "köttar" på med anfall och sen helt plötsligt börjar spela lite mer sofistikerat och tajmar super bra vilket personen aldrig gjort innan mot någon i musk (enligt mina källor) :) så kan man ju undra vad som helt plötsligt hänt. Kan vara så att han kände för att visa det nu, vad vet jag?

En del i Musk ligger ganska bra på deff ranken och det tack vare Risse, så där jämnar det ju ut sig ;-)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att om en person alla dagar bara "köttar" på med anfall och sen helt plötsligt börjar spela lite mer sofistikerat och tajmar super bra vilket personen aldrig gjort innan mot någon i musk (enligt mina källor) :) så kan man ju undra vad som helt plötsligt hänt. Kan vara så att han kände för att visa det nu, vad vet jag?

En del i Musk ligger ganska bra på deff ranken och det tack vare Risse, så där jämnar det ju ut sig ;-)

Ryktas att bara för att man byter taktik lite då och då så betyder inte det att man fuskar med dubbelkonto eller hur? Handlar om att variera spelet och alla anfallare vet om det. Sedan har risse förut tajmat med emot fiender och bra med, så antar detta enbart är något ni fått för er för att kunna skylla på något.

Njaaaa tvek på om det är så ;) att ha en massa pree-deff och att förvara sig är inte svårt. Att anfalla sådana spelare är svårare så vet inte riktigt om jag håller med om att det jämnar ut sig. Att ha kp-gruvor är smart men inte är man ett strategisk överman för det. Dessa spelare har blivit rensade utav 2-5 spelare och har då haft lika stora allierade som hela TNW på sin sida :)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att det skulle vara kul att se bevisen på att Risse skulle dela sitt egna konto med någon annan, om vi inte tänker på hans öl ;)
Oh wait, det ryktas att något sådant bevis inte finns. Alltså blir detta påstående enbart löjligt, rättare sagt ett bevis på att du i själva verket vet att Risse är mycket bättre än dig och din predeff.

Det ryktas även att det är pinsamt att läsa detta och se hur förnedrande det måste vara för dig.
Först säger du att han är 2 olika spelare som jobbar i skift, en som kan tajma och en som bara anfaller idiotiskt, dina ord.
Det var inget direkt fel med det, kanske enbart var ett lustigt inlägg?
Men sedan så säger du att vi fuskar och att vi vet det, alltså att Risse är 2 personer.
Där visar du enbart hur patetisk du är när du går så långt och anklagar oss för fuskare utan att ha ett bevis, utan att det ens är sant.
Dock måste jag erkänna, du förnedrar dig rätt bra när du säger att du har kontaktat supporten om att få Risse avstängd.

Sedan så ryktas det att det finns en sak som heter "dygna" som innebär att man är vaken i över ett dygn. Alltså du går upp exempelvis: 10:00, 24h senare är du fortfarande vaken, när klockan sedan blir runt läggdags som vanligt så går du o lägger dig. Då kan man alltså anfalla dygnet runt. (Vet inte om min definition av "dygna" stämmer överens med er, dock är principen samma.)
Alltså behöver man inte vara 2 personer för att kunna anfalla dygnet runt.

Det ryktas att skamvrån kanske är ett bra ställe för dig nu? ;)
 

DeletedUser3337

Guest
Det ryktas att det skulle vara kul att se bevisen på att Risse skulle dela sitt egna konto med någon annan, om vi inte tänker på hans öl ;)
Oh wait, det ryktas att något sådant bevis inte finns. Alltså blir detta påstående enbart löjligt, rättare sagt ett bevis på att du i själva verket vet att Risse är mycket bättre än dig och din predeff.

Det ryktas även att det är pinsamt att läsa detta och se hur förnedrande det måste vara för dig.
Först säger du att han är 2 olika spelare som jobbar i skift, en som kan tajma och en som bara anfaller idiotiskt, dina ord.
Det var inget direkt fel med det, kanske enbart var ett lustigt inlägg?
Men sedan så säger du att vi fuskar och att vi vet det, alltså att Risse är 2 personer.
Där visar du enbart hur patetisk du är när du går så långt och anklagar oss för fuskare utan att ha ett bevis, utan att det ens är sant.
Dock måste jag erkänna, du förnedrar dig rätt bra när du säger att du har kontaktat supporten om att få Risse avstängd.

Sedan så ryktas det att det finns en sak som heter "dygna" som innebär att man är vaken i över ett dygn. Alltså du går upp exempelvis: 10:00, 24h senare är du fortfarande vaken, när klockan sedan blir runt läggdags som vanligt så går du o lägger dig. Då kan man alltså anfalla dygnet runt. (Vet inte om min definition av "dygna" stämmer överens med er, dock är principen samma.)
Alltså behöver man inte vara 2 personer för att kunna anfalla dygnet runt.

Det ryktas att skamvrån kanske är ett bra ställe för dig nu? ;)

Det ryktas att du går över gränsen med dina komplimang mot folk här ..
O jag undrar va e GP moderatorer inte bara för det....
Ang Hur Risse spelar jag har Stor erfarenhet ;-) så försök inte övertyga ngn med dina okunniga sagor
meen vill kriga igen med honom i dena server hoppas han kommer tb
(såg helt plötslig hans sl)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att du går över gränsen med dina komplimang mot folk här ..
O jag undrar va e GP moderatorer inte bara för det....
Ang Hur Risse spelar jag har Stor erfarenhet ;-) så försök inte övertyga ngn med dina okunniga sagor
meen vill kriga igen med honom i dena server hoppas han kommer tb
(såg helt plötslig hans sl)

Det ryktas att mitt inlägg var skrivet på just det sättet för att jag inte gillar att man anklagar någon för att ha fuskat bara för att man är duktig på spelet. Det spelar ingen roll om det hade varit någon ur TNW, Musk, BB, LS, även mina fiender önskar jag inte den behandlingen. Ska man sedan gå och anklaga någon för att ha fuskat på ett öppet forum och sedan anmäla spelaren i fråga så borde man väl kunna visa något som stärker dennes anklagelse?
Nej, jag tycker det är rent ut sagt respektlöst att göra på det sättet.

Det ryktas att moderaterna på detta forum är väldigt upptagna som det verkar som... ibland undrar man faktiskt om de har tagit semester ;) Dock är det sommar nu, kanske är därför?
Det ryktas att om du nu anser att moderaterna nu ska kolla på vad som skrivs här, tillexempel mina "komplimanger" som du säger så kan de även kolla på andras "komplimanger", men även andras sätt att skriva på; Med det menar jag hur lätt det faktiskt är att förstå vad andra skriver på grund av kunskapen av språket vi ska prata här. (Nej, jag anklagar ingen här utan påpekar det enbart :) )

Risse är en av de största offensiva bestarna på denna server som det ser ut nu. Visst, det finns de som kan utmana honom och ge honom en riktig omgång, men dessa har tappat takten när Risse enbart har kört på som en galning :D

Det ryktas att du är en bra spelare, det är sant, du kan en hel del vilket jag respekterar. Men du har inte visat dig som en stark spelare det senaste. Du blev totalt utkörd av Lordi79 när han fick upp sina ögon för dig. Alltså visade du enbart hur svag du var då, troligen på grund av att dina allierade låg en bit ifrån dig då du är en gammal Musk spelare. Alltså var det svårt att skydda dig. Men ändå, du hade ett starkt fäste som har försvunnit, inte helt men nästan.(själva fästet alltså, som gjorde att du hade fördelar där när du blev anfallen/anföll själv)
Dock är det svårt att mäta sig med en av de bästa på servern trots att man har stor kunskap i dina fötter. Alltså kanske du gjorde ett enormt bra jobb? Jag vet inte. Dock har du klarat dig väldigt bra trots den enorma press du har fått på dig. Vilket är beundrande.
Alltså kan du nog inte vara i topplaget då du inte visat någon direkt styrka. Risse har däremot krossat sina fiender och enbart klättrat på anfallsranken varje dag. Alltså har han visat sin styrka, om du fattar vad jag menar då med att du inte har visat att du varit direkt stark. Visst du låg 1:a på Deffranken en period samt ligger fortfarande högt upp, dock är detta på grund av den enorma press du har fått mot dig, och när man predeffar enormt och fienden kommer för att ta staden så blir det en hel del KP för deffaren då deffaren gynnas mer med hjälp av mur och predeff osv, alltså är det inte konstigt egentligen.
Ska vi sedan titta på hur denna server är uppbyggd så är det Deff i 70% av städerna hos fienderna till TNW. Alltså är det ganska svårt att samla på sig KP om man enbart möter deff vad man än gör. Alltså är det svårare att visa sig stark som anfallare på denna värld. Alltså har Risse visat på sina enorma styrka om man ser det på det sättet.

Med det sagt så kanske det är förståeligt att jag tycker som jag tycker när någon anklagar Risse för att fuska när han enbart krossar sin fiende genom hans enorma styrka.

Sen så ryktas det även att Risse är en av de spelare som har tagit en hel del städer av dig också ;) Dock inte lika många som Lordi79 dock. Men han har dödat din predeff och sedan tagit stad efter stad :)

Det ryktas sedan att jag hoppas att jag har förstått dig korrekt :) Annars får du hojta till så det inte blir något missförstånd :)

Trevlig kväll! :)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att den allsmäktiga nopo blivit brun i byxan av rädsla. Predeff med över 13k biremer är beviset på detta.

1708d45260.jpg
 

DeletedUser3343

Guest
Nej nej Knaz!!! Du får inte säga så!! Det ryktas att detta enbart är en del ur NoPo's mästerplan som han som alltid har viftat med här i forumet! Det är den mästerplanen han har tänkt vinna servern med! Planen som kommer sopa banan med alla förutom BB!
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3337

Guest
Sen så ryktas det även att Risse är en av de spelare som har tagit en hel del städer av dig också ;) Dock inte lika många som Lordi79 dock. Men han har dödat din predeff och sedan tagit stad efter stad :)

Ryktas att kanske du vett inte att jag bjöd Balbolan på städer i norr hav 45 med tanke att en stark spelare så kunde öppna ny front mot er
o bromsa lite tnw med att plocka Musk städer o ger tid till Musk att bygga sig starkare

jag tåg risken ,blev själv svagare ...:(
resten du vet ...
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att kanske du vett inte att jag bjöd Balbolan på städer i norr hav 45 med tanke att en stark spelare så kunde öppna ny front mot er
o bromsa lite tnw med att plocka Musk städer o ger tid till Musk att bygga sig starkare

jag tåg risken ,blev själv svagare ...:(
resten du vet ...

Jo, att du gav städer till Balbolan för att han skulle kriga mot oss, vet jag. Jag förstod inte varför i början, jag trodde inte att du skulle ge upp så fort. Men som du säger så chansade du, och det gick inte bra, tyvärr :/
Men du hade nog inte räknat med att Balbolan sedan skulle gå med oss för att sedan spöka, eller du kanske visste men, det är en helt annan sak som vi inte behöver gå in på.

om det där skall vara ett personangrepp för att Djal inte kan i skrift skriva, som vi som är födda i Sverige! Så var det otroligt lågt och omoget RYKTAS DET OM!


  • En människa med en tro!
    är jämförbar med kraften hos 100 000,
    som bara har intressen.

Det ryktas att alla vet om hur Djals svenska är, dock är det bara att försöka förstå, han försöker ju så gott han kan, vilket är väldigt bra! För annars kan han väl inte lära sig språket på ett bra sätt? Dock är det förbjudet att kommentera någons svenska(grammatik ingår, om jag minns rätt), enligt forumsreglerna.
Anser ni då att han har gjort fel så får ni väl ta det med forumets moderatorer? Eller lösa det genom att snällt säga till honom?

Sedan, om Nasto nu anser att Djals svenska är oförståelig så får han kontakta en moderator och säga det. Detta står det om i forumsreglerna.

Så du tror alla som bor i Sverige har förmågan att formulera sig bra skriftligt ryktas det om?
Det ryktas att svenskar som får i sig lite väl mycket alkohol får svårt att skriva :D
Ibland kan man tro att någon har pratat med Djal så mycket så att de lärt sig Djaliska
smiley_emoticons_lol.gif


(Djaliska är enbart ett skämt
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
)
 

DeletedUser3337

Guest
Det ryktas att sol hav o öl är det bästa som man kan göra o_O
Hoppas alla spelarna i denna server njuter de fina o varma dagar :cool:

Ibland kan man tro att någon har pratat med Djal så mycket så att de lärt sig Djaliska
smiley_emoticons_lol.gif
det var bra (har skrattad med )

Som tur min app funkar bra sista tiden ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag gör det igen.... drar ks när det är mindre än 10 min kvar på belägringen....-.-

Fattar inte hur dum man får vara
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att jag gör det igen.... drar ks när det är mindre än 10 min kvar på belägringen....-.-

Fattar inte hur dum man får vara
Du är inte dum, ryktas det, du är enbart tävlingsinriktad! Du vill ju vinna den interna "tävlingen" : "Dra KS"
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Geggan

Active Member
ryktas om att hur normalt är det att skicka mass ks under natten?

ryktas även om att grepolis har blivit ett nattspel inte mer en dag spel som de var förr!

förr hade man mer respekt för andra under natten ryktas de om.
 
Topp