Det ryktas.....

DeletedUser3343

Guest
Casper, det ryktas om att du nu är helt ute och cyklar
clip_image001.png
;) Inget av det du skriver är relevant! detta är ett krigsspel, om personen ifråga är online eller inte! är helt oväsentligt. Om personen blir anfallen av 1 spelare eller 100 spelare, är också helt ointressant!

Ta spelet för vad det är, och ha skoj

  • En människa med en tro!
    är jämförbar med kraften hos 100 000,
    som bara har intressen.

Det ryktas att jag inte är helt ute och cyklar.
Det ryktas sedan att det jag skriver är relevant gällande det ryktet jag citerade, om du inte såg det, samt ryktet som citerades innan det, som även var mitt.

Detta må vara ett krigsspel, men att köra terror anses inte vara ok. I dina ögon kanske det inte är så, men hos i princip alla andra så anses terror vara något som är dåligt, alltså att man inte ska använda sig utav det.
Sedan, om en person är online eller inte var enbart en del av mitt rykte, vilket inte blir relevant i ditt motrykte, för du verkar inte syfta på något eller ens mena något med det, utan du konstaterar bara en sak som inte hör till detta fall. Alltså är det inte relevant.

Hur många spelare som anfaller är intressant i detta fall, Andy nämnde Lordi79 vs Djal, jag nämnde LS vs lordi79. Det är alltså intressant.

Så Lars, smutta inte på vodkan om du ska rykta här ;) För detta rykte var ju väldigt skumt gällande det jag skrev :p
 

DeletedUser3565

Guest
Rytas ifall man blir "terror attackerad" då ska man sätta in massa deff i städerna så hen vägger sin off eller?
 

DeletedUser2807

Guest
Hade Lordi79 nu inte varit inne, eller kanske slutat osv. Då hade jag förstått att ni anfallit honom som en galning. Men han var vaken hela tiden han blev terrad. Är det fortfarande rimligt att terra så ändå? Fast att han var online? Fast att han inte gjort något?

Inte är det väl möjligt att han var vaken under detta? Ingen reaktion nånstans. Allt började dessutom med ett ks som landade innan nb började. Var ju pga det som det passades på. Tror inte ett ögonblick på att lordi med sin erfarenhet blev terroriserad utan att göra minsta väsen från sig. Alltså funderar jag på om det kan vara terror när han så uppenbarligen inte märkt ett skvatt. Ryktas det så klart.
 

DeletedUser3337

Guest
Om vi nu tänker på hur Lordi79 anföll Djal, så får vi tänka på FLERA FAKTORER:

*Vart låg Djals städer i förhållande till Lordi79?
*Vart låg Djals alliansmedlemmar i förhållande till Lordi79?
*Vart låg Lordi79s alliansmedlemmar i förhållande till Djal?
*Vad hade Djal gjort mot Lordi79 för att få siktet på sig?
-Har denna sak gjort så att det är mer än rätt att köra hårt på Djal?
*Vart låg resterande fiender i förhållande till Lordi79?
*Användes Djals städer på ett negativt sätt mot Lordi79s alliansmedlemmar?
*Hur var UV-planerna i alliansen där Lordi79 var med i?
-Gjorde detta att han fick uppdraget att rensa ut Djal i såna fall?
*Vart hade Lordi79 sina städer? Nära Djal eller inte?
osv osv.

Jag förstår hur du tänker o va du menar ,helt OK
men du har glömt en sak
Det har varit 24/7 i en månad halva december resten januari
de förstörde hela nyårs grejen för mig o min familj ,,
o jag kom inte att klaga här eller ngt privat sms
men en sak som jag vill inte berömma mig men lordi testade helt ensam mot mig o tåg inget stad
jag frågade lordi om han hade på tankar krig et mot et o han då han hade flera städer en jag

Jag jag har varit max irriterad när Lordi Jamson o andra gick ur Musk o deffade våra städer från Ls o de tåg från Musk med våld
Då Musk blev helt förstörd så jag lämnade Musk för att vill kriga med Lordi co men ledning i Musk vill inte ha krig
Vi kan inte pratta om heder i en krig spel men varje sak har en gräns vi gillar att spela GP men inte att mobba hotta folk

Synd om Lordi vrf vi spelar Grepolis (finns Pokemen GO också :p )
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att ni på Tau har flippat ur helt ingen server är som denna
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att även du Djal, använde dig utav appterror under den tid som Lordi anföll dig som mest, vet själv när han blev irriterad över det när jag och han spelade CS ;)

Sedan Nasto: Tänk efter lite på vilken sits Lordi varit i. Då kanske du förstår själv varför han gjorde som han gjorde?
Men vad jag vet så kör inte du på denna server? Men vem vet ;) Nytt DLM acc kanske?
smiley_emoticons_lol.gif


Det ryktas sedan att jag kan ha gjort ett fel i mitt inlägg, men det är som det är. Lordi kanske var inne? Kanske inte? Han kanske var inne en del av tiden, eller inte? :O

Gav han dig kanske staden som är mitt inne i ert centrum för att han inte vill ha den, och istället vill lägga SP:n på vettigare ställen för själva alliansen?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att några fdkladdiga hästar o äkta AA spelare dykt upp som nya ägare..

välkomna till båda!!

minns serverns första KP-KOSSA staden. Ensam långt den allt stöd efter så lyckades morgul/mts/jigsaw tidigare allind fick in ks nr 4 o jamson hade stöd redan på väg in mot min kille farlig stad haha.

samarbete o dolda förbund o spela med heder pratas de mycket om.

förstår vad tnw säger.
men meningen med skriva saker som e rent baloney o lögner.
o var lordi vaken o tappade alla städer ändå.
tack zessard du har precis lagt fram fakta som gör lordi till sämsta spelaren i gp historia. Haha
 

DeletedUser2807

Guest
Nu får du ju sluta trolla zeesard. Har du ens frågat Lordi själv om han var online? Var han inne så har ni i TNW kommit på att deffa med BS är "det nya svarta". Du kan ha vissa poänger ibland men vad det gäller Lordi och den natten har du uppenbarligen ingen aning, det står ju helt klart. Han skulle aldrig i livet låta bs stå kvar eller inte ens dra in en milis. Hade han gjort det på första anfallet så hade ju ingen fortsatt. Jag förstår att du försöker hjälpa Lordi här men genom att säga att han var vaken framstår han ju som en idiot vilket inte är ok mot en så pass duktig spelare som det ju faktiskt är. Allt detta är ett rykte så klart. :)
 

DeletedUser3462

Guest
Ryktas att ni på Tau har flippat ur helt ingen server är som denna

Haha ryktas att detta är ingen nyhet, servern flippade för länge sedan ;)
Det ryktas att det ska bli intressant att se vad TNW ska hitta på som kontring mot dessa offensiver, kanske någon ny taktik som att deffa med bs, vem vet ^^
Sen undrar jag vad som hände med ett gammalt rykte från min vän djal där han sa att min tid var över... Just nu så tar jag fler städer av bb/ls (vad ni nu vill kalla er) än ni av mig så ni får lägga på ett kål för jag har börjat få upp ångan igen ;)
Ta inte allt för allvarligt o ha skoj :)
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att du borde gå tillbaks och se vad du har skrivit om det öppna terror kriget, det är du som säger att vi vill ha det och hotat om och om igen att det är terror och så fort vi anfaller en OFF spelare EN natt så är det terror och du hotar IGEN. du kmr väl bli lika förvånad nästa gång igen och säga att det är vi som vill ha det men sluta hota om terror krig om du inte vill ha det, bara ett tips
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att oj kommer en massa gamla historier om vad som skedde för 1 år sedan osv =) Djal bara för att göra detta klart var du en utav de som skulle lämna med ;) Sen musk tappade greppet och bra spelare slutade konstant! Hade inte 2 spelare brutit sina ord angående den nya alliansen efter jag lämna musk hade troligtvis allt sett annorlunda ut idag med! Butterfly-effekten som sagt. Har nog berättat historien om hur allianserna blev till men tror att många har börjat tappa minnet eller förvanskat saker och ting.

Sedan lars angående Zessards inlägg om terror var du tidigt med ditt ställningstagande i början av servern på vad som är okej och inte. Du predikade mer än mig om det då =)

Karolinerna, hur vet du vad som hände "den" natten med? Att du tog en stad osv vet vi och att du var delaktig i det hela men vad vet du om hur lordi kände osv? Har du pratat med honom eller antar du enbart en massa saker? Att inte ducka med sina bs när man sover osv händer väl alla? Att man duckar till fel stad och då rensas ens bs där istället osv! Finns säkert flera tusen anledningar man kan säga vad som kan och har skett.

Ryktas att vi behöver inte kontra så mkt, vi tar städer och totalt kör över fienden i det stora hela så jag känner att man kan nog ha sommarlov ett tag till innan vi kör in sista spurten Zwack =)

PS väntar med på att Djal ska hålla sitt löfte angående dig ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Hörrni nu får ni tagga ner ett snäpp här och vill inte se igen här sådana bilder postade som jag just raderade,ajabaja,och detta är en ryktes tråd vilket ni känner till väl.
straff poäng utdelade.
 

DeletedUser2483

Guest
Du är inte sugen på att börja? Lovar det kommer bli kul ;)

Nej men den här världen har flippat helt för länge sen. Aldrig varit med om någon värre..

Ryktas att snart är den över =) Svenska serverns värsta server någonsin tror jag. Den borde ha lagts ner direkt så man slapp sitta och spendera sin tid här :p

Härligt att se att moderatorn har hittat hit =) och pluspoäng att milstolparna är uppdaterade trots att det blev lite fel med ett visst acc namn (ett "e" för mkt) men man ska inte klaga =)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att snart är den över =) Svenska serverns värsta server någonsin tror jag. Den borde ha lagts ner direkt så man slapp sitta och spendera sin tid här :p

Härligt att se att moderatorn har hittat hit =) och pluspoäng att milstolparna är uppdaterade trots att det blev lite fel med ett visst acc namn (ett "e" för mkt) men man ska inte klaga =)
Haha ja skönt att det snart är slut på skiten. Men tydligen har ju folk börjat på tau nu så varför inte fler? ;) Finns nog säkert fler inaktivas konton man kan ta över :D
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det får gärna rekryteras in på de döda kontona hos fienden =) Kanske de vågar anfalla lite och inte gömma sig med all sin deff ^^

Rätt pinsamt att de andra inte har mera off-kp trots att de funnits så mkt längre än oss =)
 

DeletedUser3425

Guest
Ryktas att det får gärna rekryteras in på de döda kontona hos fienden =) Kanske de vågar anfalla lite och inte gömma sig med all sin deff ^^

Rätt pinsamt att de andra inte har mera off-kp trots att de funnits så mkt längre än oss =)
Ryktas att många är rädda för att anfalla er med tanke på att det ofta kommer terrorhot eller liknande här på forumet efter ett eller flera anfall, men det är ju bara ett rykte
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att många är rädda för att anfalla er med tanke på att det ofta kommer terrorhot eller liknande här på forumet efter ett eller flera anfall, men det är ju bara ett rykte

Ryktas att offerkoftan är på som vanligt då ^^

För att göra detta enkelt och få er andra som läser att förstå så ska jag förklara för er hur det ligger till:
Oskake påstår att när folk anfaller någon ur TNW så blir de hotade av spelarna. Därför väljer han och hans gäng att anfalla tider som är kontroversiella och samtidigt terrorisera spelarna då. De anser att nb ks är roliga och bäst då de vet att de antingen kommer få en stad gratis eller så kommer de kunna försöka nästa kväll då denna person troligtvis kommer sova igenom dessa anfall någon gång. Så istället för att skicka vanliga anfall skickar de HK konstant för att se om spelaren är aktiv eller ej, inte ens under nb orkar de flesta hos dem skicka en spion då det är bättre med HK som kostar mindre silver.
Ifall någon väcker dem ur deras sömn är dessa dumma och då ska hela den andra alliansen(TNW) väckas men de får anfalla under nb så mkt de vill då det är okej för deras sömn är mer viktig. Om ni inte tror mig så fråga Berra vad han ansåg när jag körde samma stil som de under nb med HK då jag inte tänkte slösa silver ^^ Kollektivbestraffning, mes osv kallades jag då :)

För att göra detta ännu mera öppet leder jag själv försvarsranken plus att TNW ligger 2 nu i den ranken så förstår inte hur vi kan få så mkt kp om ingen anfaller oss eller hur? Kanske är så att vi får mkt kp då vi krigar emot alla eller kanske det är så att vi använder oss utav våra SS bra?

Att anfalla oss ska man vara rädd för då man troligtvis kommer få anfalla tillbaka emot sig då vi älskar att leta anfallsenheter av fienden, samma som LS(ni kartlade alla mina off städer väl?) som passade på att rensa spelare helt på enheter när de var inaktiva.

Finns nu de hos LS och BB som anfaller ordentligt och inte alls kör terror heller. Men dessa personer är heller inte de som skriver i forumet eller generaliserar oss i samma grad som de andra gör.

Sedan Oskake kan det där anses som förtal då du påstår att vi gör ett brott upprepande gånger emot er. Då jag anser enligt ryktet att du pratar en massa dynga och generaliserar ett flertal individer när det är enbart 1-2 stycken som faktiskt har berört det nämnda ämnet.
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att Jamson borde vara svag i fingrarna nu efter den bibeln.
 
Topp