Det ryktas.....

DeletedUser3576

Guest
Ryktas att jag vet inte mycket om madswede, förutom att han har sjuk musiksmak och jag letar fortfarande efter en speciell låt som han länkade. It haunts me
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att FaF är den fegaste allians jag sett på Grepolis sedan jag började 2012
 

DeletedUser3576

Guest
Ryktas att med den tonen kommer NÅGON att inte få en inbjudan till mitt super-pirat-ninja-kalas
 

DeletedUser3578

Guest
Det ryktas att nån inte har en riktigt bra dag idag och bjuder på kp på nb :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Madswede och Jimmytheboss har bjudit på kp nattetid väldigt länge.
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att FaF är den fegaste allians jag sett på Grepolis sedan jag började 2012
Ryktas att man nu har fått det förklarat varför du kallas för MADswede76 :D

Sen som officiell prisutdelare till servern TAUs top-listor så går första pris för den tråkigaste monologen i forumet till Madswede76 och till FaF under kategorin "hur man lyckas få de enklaste kp under nb av en fiende"!

Vänligen kan vår representant ifrån Musk som var nominerad till båda kategorierna kontakta mig för att få priset senare =)
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas om ilska i de högre leden.....

68c3ab93c998dd14f9554ea101e0be44.jpg
 

DeletedUser2483

Guest
Jamson hjälper till att bryta LS och BBs belägring emot hans allians, han belägrar LS som svar, han rensar mass-förbundets städer på hela havet och kommer snart att klara milstolpen 7 miljoner i kämpe =)

Om Berra inte hade varit så feg så hade han hjälpt sina kollegor att bryta den jag belägrade men han gillar mera att titta på sina enheter ryktas det om=) Men istället sitter han och gör sig lustig i forumet. Stackars hans kollegor :(
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag har 5 flygstäder kvar =)

Vad är din anledning Berra att gnälla på andra världar om mig med? :D
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att gnäll är det sista jag gör, jag har haft väldigt roligt idag Jamsi :)))
"Utöver, Jamson har flippat på Tau idag, hahhaha" - Jag skrattar fortfarande åt dina bravader idag :)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att du får gärna skratta att jag hjälper en kollega att behålla sin stad med mina flyg eller att jag rensar bs hos er :)
Som sagt förstår att en enkel person som dig skrattar åt mig men när du kan se helheten och inser att det jag gör tjänar jag på så kanske jag har underskattat dig. Men tills dess låter jag dig och dina likasinnade få skratta =)
 

DeletedUser3337

Guest
Ryktas att tnw andra namn skulle vara GGGS=grunda grunda grunda städer
Utan att ha 200 mot 1 fi stad
mycket, lite verkstad det kan påverkas när visa är helt lastat :eek:
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att DLM eller vilka acc han nu vill vara känt utöver måste använda flera stycken olika för att "gilla" ens inlägg ^^

Som att en person på fb skriver ett inlägg och sedan gör en massa fejk profiler för att få likes :D
 

DeletedUser3319

Guest
Självklart, min älskling Berra ville ha stödlikes, så jag ryckte ut, som vilken riktig vän som helst hade gjort och smashade gillaknappen, ryktas det.

Ryktas också om att det vaskats redigt med guld idag för TNW. Varför det? Enkelt svar, vem vet?

DLM är tillbaka med en fin stad på DLMs favorit-ö. Nu ska vi ha roligt :D


Edit: Eftersom jag är snäll så får du också en like, Jamson. Ingen ska känna sig utanför ;) <3
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det enbart var ett konstaterande över något som anses vara lite "fjantigt" men det får ni ta upp med pöbeln på de sociala mediorna ifall ni misstycker =)

Hahah ja dags att ta igen allt sparande ifrån eventen har jag hört det ryktas om, är tydligen flera allianser som guldar idag med =)
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att jag hälsar Risse en fantastisk hälsning för hur bra han är, jag hade helt enkelt inte en chans.

Kammat in 800k KP idag nästan. Vilken dag!
 

DeletedUser3337

Guest
Berra ,anfaller du Risse :mad:
Anfall ngn annan !
Busse Hallis men inte Risse ;)
 
Topp