Det ryktas.....

DeletedUser3425

Guest
Ryktas att jag ogillar långa forumstexter men att jag faktiskt tog mig tiden och läste din jamson! För det första så förstår jag inte vad du syftar på med detta.
Oskake påstår att när folk anfaller någon ur TNW så blir de hotade av spelarna. Därför väljer han och hans gäng att anfalla tider som är kontroversiella och samtidigt terrorisera spelarna
Tiden jag väljer när jag anfaller har ju bara med när jag har tid att sitta o anfalla och inte planerar jag mina anfall bara för att störa motståndare. Sen att göra hks för att leta efter inaktivitet är ett mycket effektivt sätt som används av många såsom Zee. Själv använder jag det inte vidare mkt utan kör mer på ett chans om jag kör på natten (finns såklart undantag). Och ditt rykte kring KP- i försvar har väll mer med brytningsförsök på era ks än folk som anfaller er skulle jag gissa :p
Sedan Oskake kan det där anses som förtal då du påstår att vi gör ett brott upprepande gånger emot er. Då jag anser enligt ryktet att du pratar en massa dynga och generaliserar ett flertal individer när det är enbart 1-2 stycken som faktiskt har berört det nämnda ämnet.

Ryktas att jag inte försökte säga att ngn gör ett brott eller liknande, var bara svårt att motstå att påpeka att det kanske finns en anledning bakom att färre anfaller er :p
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att:
:
c3a448ef7755cadaa80d3a2f75a9a912.png
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det ät klart Berra försöker förlöjliga oss medans han själv och andra sitter och gnäller på PM konstant om att vi anfaller dem^^

Hyckleriet är starkt hos den pojken
 

DeletedUser3337

Guest
Ryktas att Z gnäller efter natt terror (folk ska glömma va betyder att sova )
ryktas att det ska bli långaaa kvällar för de som e starka

Tar emot allt gnäll :confused:
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag ej förstår mig på D ovan men om jag har tolkat det rätt så är han arg för att folk gav igen på honom efter hans bravader tidigare idag ^^

Men jag är på ^^ Ni får gärna ge mig kp under nb =)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att jag anser att det inte är mer än rätt att Djal blir ompysslad lite
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Finns en simpel anledning till det som Djal själv troligen bör veta vad det är.
 

Geggan

Active Member
Inte är det väl möjligt att han var vaken under detta? Ingen reaktion nånstans. Allt började dessutom med ett ks som landade innan nb började. Var ju pga det som det passades på. Tror inte ett ögonblick på att lordi med sin erfarenhet blev terroriserad utan att göra minsta väsen från sig. Alltså funderar jag på om det kan vara terror när han så uppenbarligen inte märkt ett skvatt. Ryktas det så klart.


kanske råkade vara så att jag hade sovit dåligt i någon vecka, sen kan jag ju inte direkt prata bra om erat spel. skicka 10 ks utan att deffa efter dom, trodde ni seriöst på att jag skulle vara off i 12 timmar?

Ryktas om att jag fick en del sänkta ks. samt att fegspelare så som Berrabaj drog hem sitt ks. möjligtvis Osakake, kommer dock inte ihåg. när jag sätter ks, (satt ks) deffar jag efter ALLA ks. kan jag inte deffa efter mer ks, så skickar jag inte mer ks. simpelt spel.

att tro att en så pass bra och erfaren spelare är off mer än 4-5 timmar ( i sällsynta fall ) är bara idioti!
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser3465

Guest
finns alltid en risk att man missar ett ks om du nu var off så länge med alla dessa rapporter, men mycket sant att det är en väldigt liten chans att någon person är off i 12 timmar. hade gärna investerat kanske 500-600 gubbar (ink ks) för att kanske få en stad alla dagar i veckan, sometimes it pays of sometimes it doesnt :)
 

DeletedUser3337

Guest
Ryktas att jag ej förstår mig på D ovan men om jag har tolkat det rätt så är han arg för att folk gav igen på honom efter hans bravader tidigare idag ^^

Men jag är på ^^ Ni får gärna ge mig kp under nb =)
Det ryktas att du kan glömma det ,, du ska inte få biliga kp
 

DeletedUser3337

Guest
kanske råkade vara så att jag hade sovit dåligt i någon vecka, sen kan jag ju inte direkt prata bra om erat spel. skicka 10 ks utan att deffa efter dom, trodde ni seriöst på att jag skulle vara off i 12 timmar?

Ryktas om att jag fick en del sänkta ks. samt att fegspelare så som Berrabaj drog hem sitt ks. möjligtvis Osakake, kommer dock inte ihåg. när jag sätter ks, (satt ks) deffar jag efter ALLA ks. kan jag inte deffa efter mer ks, så skickar jag inte mer ks. simpelt spel.

att tro att en så pass bra och erfaren spelare är off mer än 4-5 timmar ( i sällsynta fall ) är bara idioti!
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Välkommen tb
typisk du som påpekar idioti
Tur att du e här och du kan upplysta oss!
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att nu är det många belägringar igång samtidigt, man har ju knappt koll var vi har ks längre så man vågar knappt skicka anfall ifall man råkar stöta på en av våra ;)

Det ryktas att det är exakt så som du säger Mendio.. LS, BB, Wed, Musk you name it! KS sitter överallt :p Synd bara att vi inte kunde få rasta våra BS samtidigt :p Men vi vill ju inte riskera att döda nya KS som verkar sättas hela tiden.... Börjar bli tröttsamt att se på alla belägringar nu...
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas att det är lite konstigt att en påstådd elitallians som TNW har flera spelare som lägger allt sitt offensiva krut på en relativt liten allians med ungefär 3 aktiva spelare.
 

DeletedUser2592

Guest
Och det ryktas att dom ger bort KP som om det vore ett ymnighetshorn av krigspoäng vilket är gött för mig.
 
Topp