Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2217

Guest
Ryktas att en liten tabbe gjordes som gjorde att UV inte kunde byggas ut ;)
 

DeletedUser2217

Guest
Ryktas att man gärna vill veta varför det är så.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3270

Guest
Det ryktas att det är märkligt att en spelare kan gå med i en allians när han befinner sig i SL, det måste vara magi ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att vissa spelare(Risse) i BT påstår att jag är en kärring(hens ord emot mig) då jag inte vågar anfalla folk tydligen.
Ja detta var rätt konstigt då jag har nästan en tredjedel så mkt off poäng som hela hens allians har(35 spelare) så tycker jag att det känns rätt fjantigt med att störa mig på pm ryktas de om.

Ryktas att om du vill "störa" mig så bör du komma på något bättre än det där ;)
 

DeletedUser3270

Guest
Det ryktas att många inlägg här försvinner, undrar om lite magi kan få dem tillbaka ;)

Ryktas även att många fått minuspoäng inatt :)
 

DeletedUser2937

Guest
Det ryktas att det är märkligt att en spelare kan gå med i en allians när han befinner sig i SL, det måste vara magi ;)

Utan denna magi skulle även BTs dröm om en krona grusas ryktas det. Ett blockerat UV skulle bara leda till 3-4 snabba MoN UVn.

Upp med humöret nu ;) Vi jagar båda 7 och drömmen lever vidare ryktas det.
 

DeletedUser2217

Guest
ryktas att 3-4 nivåer är ganska mycket, ryktas att jag gärna vill veta vad du menar med din lilla rad: Utan denna magi skulle även BTs dröm om en krona grusas ryktas det.
 

DeletedUser3154

Guest
Ryktas att jag är trött,

Ryktas även att jag är stolt över min allians som lyckas pressa upp och kämpa på så pass bra ändå, kliver upp på natten kämpar.
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att BT har lyckats lura till sig flera andra alliansers gunst att de inte enbart ska skicka anfall och besvärjelser emot oss utan oxå gå med och skicka råvaror och gunst till deras UV!

Man undrar lite smått om det är desperation eller om de finns en större plan att de mindre kommer bli kickade ifall de går om och de större får vara med denna huvudallians i ett massförbund :p

Ryktas att en hel server är emot en enda allians(var så innan ihopslagningen med men men...) så min fråga lyder: Räcker det med 135 aktiva(eller?) spelare emot 35 för att kunna vinna? ;) 4927 städer emot 2927 städer, det är den stora frågan!
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att har man inte kvalitet så får man uppväga det med kvantitet ;)

Ryktas också att man undrar vart Jamson fick siffran 135 ifrån, om det var en uppskattning eller om det ligger något djupare fakta bakom det.
 

DeletedUser3154

Guest
ja ryktas att Jamson verkar ta spelare / städer ur tomma intet eller vad är den baserad på för fakta.?
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att har man inte kvalitet så får man uppväga det med kvantitet ;)

Ryktas också att man undrar vart Jamson fick siffran 135 ifrån, om det var en uppskattning eller om det ligger något djupare fakta bakom det.

Ryktas att jag räknade ifrån grepostats och tog alla dessa förbund och slog ihop dem :p Inte så att jag orkar räkna på något annat sätt ^^
 

DeletedUser3148

Guest
Haha, ryktas att såna uppskattningar sällan är ens i närheten av sanningen. :D
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det inte spelar någon roll om inte ALLA i alla allianser är delaktiga poängen är att det finns en möjlighet att använda så många.

Sen är de ingen uppskattning utan mera fakta men du får kalla det vad du vill ^^

Ryktas att jag enbart går ifrån vårt perspektiv utav det vi ser och det är att det kommer och går en hel del spelare ifrån BT samt pest och blixtrar ifrån de andra allianserna ;) Undrar om det bara är en "uppskattning" med eller om det är fakta ;)
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att jag antagligen skulle kalla det en uppskattning då det kan vara svårt att se träden på grund av skogen och då är det sällan som utomstående som kan få en korrekt uppfattning. :D

Ryktas också att jag inte bryr mig så mycket om möjligheter, då det det till exempel finns en möjlighet att en meteorit skulle slå ner på jorden och utplåna allt liv.

Ryktas annars att jag trodde du skulle bli nöjd om UV racet blev jämnare :confused:
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag antagligen skulle kalla det en uppskattning då det kan vara svårt att se träden på grund av skogen och då är det sällan som utomstående som kan få en korrekt uppfattning. :D

Ryktas också att jag inte bryr mig så mycket om möjligheter, då det det till exempel finns en möjlighet att en meteorit skulle slå ner på jorden och utplåna allt liv.

Ryktas annars att jag trodde du skulle bli nöjd om UV racet blev jämnare :confused:

Hahah jämnare? nej jag vill börja anfalla igen, inte skicka resurser 8-10 gånger per dag :p
Ja de är klart att man gör det större för att få effekt och se, fick lite reaktion ^^
Sen det där med meteoriten kan vi säga att det är troligtvis säkert då när solen dör kommer vi antingen sugas in eller förlora vår omloppsbana och då är jag rätt säker på att vi kommer krocka och mkt kommer dö ;)
Sen möjligheter är som ett exempel, Vi har 35 spelare, vi har alltså möjlighet att använda oss utav alla spelare men det betyder inte att alla kommer delta hela tiden eller hur? men det finns en möjlighet så jag tror att du kanske ska börja tro på det ryktas det som ;)

Ryktas med att det är lite kalabalik mellan BT och HI då avtal inte blev gjorda och glömda! Får se vilka som kan styra upp detta ;)
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att det alltid är kalabalik när Hellenistic Illusion är inblandat. :D
 
Topp